Φτάσαμε στη Χωχαρούπα!
Μετά από όλες τις ετοιμασίες για το ταξίδι, μετά από ένα μακρύ ταξίδι καταφέραμε να φτάσουμε μαζί με την παρέα στη Χωχαρούπα!
Αφού διάβασα το κείμενο στα παιδιά , μοίρασα ρόλους και παίξαμε το κείμενο 2-3 φορές για να μπορέσουν να συμμετέχουν όλα τα παιδιά. Είναι κάτι που αρέσει πολύ στα παιδιά από πέρσι και προσπαθώ να το κάνω και φέτος όσο πιο συχνά γίνεται.
Στη συνέχεια εντοπίσαμε το περίεργο που συναντησαμε σε αυτή τη χώρα , που δεν ήταν άλλο από τον έμμετρο στίχο που χρησιμοποιούν στην ομιλία τους οι κάτοικοι της Χωχαρούπας.
Θυμηθήκαμε το ταξίδι και όλες τις χώρες και τα περίεργά τους , τη Λιλιμέρα με τους γλωσσοδέτες και την χώρα των αινιγμάτων.
Στη συνέχεια βρήκαμε ξανά στο κείμενο και χρωματίσαμε τι σημαίνει Χωχαρούπα, κάτι που άρεσε πολύ στα παιδιά.
Έπειτα εντοπίσαμε την προϋπόθεση που έθεσαν στα παιδιά οι κάτοικοι της Χωχαρούπας, να δεχτούν την ειρήνη, και τη χρωματίσαμε κι αυτήν.
Μετά κάναμε μια πολύ μεγάλη συζήτηση γύρω από το πώς φαντάζονταν τα παιδιά τη Χωχαρούπα. Οι ιδέες υπέροχα παιδικές γεμάτες φαντασία και μόνο! Ένας τόπος που μικροί μεγάλοι θα θέλαμε να ζούμε...Μια χώρα όπου το χιόνι και ο ήλιος συνυπάρχουν, όπου το χιόνι είναι από παγωτό και τρώγεται , αλλά δε λερώνεσαι (!!!), γεμάτος παιχνίδια , βιβλία, αγκαλιές και βροχή από ζαχαρωτά (άρα δε χρειάζεσαι ομπρέλα)!
Συνεχίσαμε την εξερεύνηση αυτής της μαγικής χώρας και βρήκαμε τα παιδιά να κάθονται κάτω από τα τεράστια δέντρα διαβάζοντας ένα ποίημα του Γ.Ρίτσου. Το ποίημα μας άρεσε πολύ. Πέρσι το είχαμε μάθει σαν τραγούδι , αλλά τα παιδιά δε συνέδεσαν το τραγούδι με το ποίημα. Θυμηθήκαμε όμως τον ποιητή και το ποίημα "Πρωινό άστρο" και γυρίσαμε να το ξαναδιαβάσουμε στη σελίδα 25. Μου έκανε εντύπωση που τα παιδιά θυμόντουσαν πως το είχε γράψει για την κόρη του.
Υστερα στην ερώτηση για ποιο λόγο επέλεξαν αυτό το ποίημα τα παιδιά, τα μικρά μου αστέρια αμέσως κινήθηκαν στο κείμενο και μίλησαν για τα παιδιά από όλα τα μέρη του κόσμου και τα διαφορετικά χαρακτηριστικά τους. Όπως είπε και η μικρή μου Ιωάννα , είμαστε διαφορετικοί από έξω , αλλά όλοι έχουμε το ίδιο αίμα. Η συγκίνησή μου δεν περιγράφεται...Αν αυτοί είναι οι αυριανοί μας πολίτες , δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα!
Δείξαμε τις περιοχές στον παγκόσμιο χάρτη και μιλήσαμε λίγο για τις διάφορες φυλές του πλανήτη μας.
Στη συνέχεια τραγουδήσαμε 2-3 φορές το τραγούδι για να το θυμηθούμε , αλλά και για να το μάθουμε στους κατοίκους της Χωχαρούπας.
Στο τέλος κάθε ομάδα επέλεξε μια χωρα ή το ποίημα και ξεκινήσαμε να φτιάξουμε ένα κολάζ για το καθένα.
Το κολάζ μας δεν τελείωσε κι έτσι θα το συνεχίσουμε αύριο.
Παρουσίαση από Drive εδώ.
Μετά από όλες τις ετοιμασίες για το ταξίδι, μετά από ένα μακρύ ταξίδι καταφέραμε να φτάσουμε μαζί με την παρέα στη Χωχαρούπα!
Αφού διάβασα το κείμενο στα παιδιά , μοίρασα ρόλους και παίξαμε το κείμενο 2-3 φορές για να μπορέσουν να συμμετέχουν όλα τα παιδιά. Είναι κάτι που αρέσει πολύ στα παιδιά από πέρσι και προσπαθώ να το κάνω και φέτος όσο πιο συχνά γίνεται.
Στη συνέχεια εντοπίσαμε το περίεργο που συναντησαμε σε αυτή τη χώρα , που δεν ήταν άλλο από τον έμμετρο στίχο που χρησιμοποιούν στην ομιλία τους οι κάτοικοι της Χωχαρούπας.
Θυμηθήκαμε το ταξίδι και όλες τις χώρες και τα περίεργά τους , τη Λιλιμέρα με τους γλωσσοδέτες και την χώρα των αινιγμάτων.
Στη συνέχεια βρήκαμε ξανά στο κείμενο και χρωματίσαμε τι σημαίνει Χωχαρούπα, κάτι που άρεσε πολύ στα παιδιά.
Έπειτα εντοπίσαμε την προϋπόθεση που έθεσαν στα παιδιά οι κάτοικοι της Χωχαρούπας, να δεχτούν την ειρήνη, και τη χρωματίσαμε κι αυτήν.
Μετά κάναμε μια πολύ μεγάλη συζήτηση γύρω από το πώς φαντάζονταν τα παιδιά τη Χωχαρούπα. Οι ιδέες υπέροχα παιδικές γεμάτες φαντασία και μόνο! Ένας τόπος που μικροί μεγάλοι θα θέλαμε να ζούμε...Μια χώρα όπου το χιόνι και ο ήλιος συνυπάρχουν, όπου το χιόνι είναι από παγωτό και τρώγεται , αλλά δε λερώνεσαι (!!!), γεμάτος παιχνίδια , βιβλία, αγκαλιές και βροχή από ζαχαρωτά (άρα δε χρειάζεσαι ομπρέλα)!
Συνεχίσαμε την εξερεύνηση αυτής της μαγικής χώρας και βρήκαμε τα παιδιά να κάθονται κάτω από τα τεράστια δέντρα διαβάζοντας ένα ποίημα του Γ.Ρίτσου. Το ποίημα μας άρεσε πολύ. Πέρσι το είχαμε μάθει σαν τραγούδι , αλλά τα παιδιά δε συνέδεσαν το τραγούδι με το ποίημα. Θυμηθήκαμε όμως τον ποιητή και το ποίημα "Πρωινό άστρο" και γυρίσαμε να το ξαναδιαβάσουμε στη σελίδα 25. Μου έκανε εντύπωση που τα παιδιά θυμόντουσαν πως το είχε γράψει για την κόρη του.
Υστερα στην ερώτηση για ποιο λόγο επέλεξαν αυτό το ποίημα τα παιδιά, τα μικρά μου αστέρια αμέσως κινήθηκαν στο κείμενο και μίλησαν για τα παιδιά από όλα τα μέρη του κόσμου και τα διαφορετικά χαρακτηριστικά τους. Όπως είπε και η μικρή μου Ιωάννα , είμαστε διαφορετικοί από έξω , αλλά όλοι έχουμε το ίδιο αίμα. Η συγκίνησή μου δεν περιγράφεται...Αν αυτοί είναι οι αυριανοί μας πολίτες , δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα!
Δείξαμε τις περιοχές στον παγκόσμιο χάρτη και μιλήσαμε λίγο για τις διάφορες φυλές του πλανήτη μας.
Στη συνέχεια τραγουδήσαμε 2-3 φορές το τραγούδι για να το θυμηθούμε , αλλά και για να το μάθουμε στους κατοίκους της Χωχαρούπας.
Στο τέλος κάθε ομάδα επέλεξε μια χωρα ή το ποίημα και ξεκινήσαμε να φτιάξουμε ένα κολάζ για το καθένα.
Το κολάζ μας δεν τελείωσε κι έτσι θα το συνεχίσουμε αύριο.
Παρουσίαση από Drive εδώ.
το ταξίδι στη χωχαρούπα(3) from Ioanna Chats
Στο φύλλο εργασίας έχω βάλει ένα γράμμα. Γίνεται εξάσκηση στο ρήμα είμαι , αλλά και θυμόμαστε πώς γράφουμε γράμμα. Θα μας χρειαστεί την επόμενη εβδομάδα που θα γράψουμε στον Αϊ-Βασίλη.
Στο φύλλο εργασίας έχω βάλει ένα γράμμα. Γίνεται εξάσκηση στο ρήμα είμαι , αλλά και θυμόμαστε πώς γράφουμε γράμμα. Θα μας χρειαστεί την επόμενη εβδομάδα που θα γράψουμε στον Αϊ-Βασίλη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!