Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Γνωρίζω τα γεωμετρικά στερεά (2)

Στα μαθηματικά σήμερα συνεχίσαμε και τελειώσαμε το 13ο κεφάλαιο.
Κάναμε τις ασκήσεις του βιβλίου επιμένοντας στη χρήση του χάρακα στις ασκήσεις που έπρεπε να σχεδιάσουμε σχήματα. Μετά μιλήσαμε και πάλι για τα στερεά και τα σχήματα και πώς μπορούμε να τα ξεχωρίσουμε.
Στο τέλος φτιάξαμε κύβους χρησιμοποιώντας ξυλάκια και πλαστελίνη. Δεν είπα στα παιδιά πώς να το κάνουν. Τους άφησα να ζοριστούν λίγο. Εκφράσεις όπως "πρέπει να χοντρύνει"  και "πρέπει να ψηλώσει" ακούγονταν από όλες τις ομάδες και αν και με έκαναν να γελάσω , με έκαναν και εξίσου περήφανη. Φυσικά μόλις το βρήκε η πρώτη μαθήτρια, ως δια μαγείας φτιάχτηκαν και όλα τα υπόλοιπα! Έτσι είναι...η γνώση πρέπει να διαδίδεται!



Κάποιες από τις ασκήσεις του Τ.Ε. τις έδωσα για το σπίτι. Με το τανγκράμ έχω σκοπό να παίξουμε κάποια στιγμή μέσα στην τάξη , αλλά επειδή, όπως είπα και πέρσι, δεν τα πάω και πολύ καλά με αυτό δεν επιμένω και ιδιαίτερα.

3 σχόλια:

  1. Ιωάννα μου, είναι πάρα πολύ βοηθητικό το site σου, ειδικά για τις νέες δασκάλες και πολύ πρωτότυπες οι ιδέες σου! Ήθελα να σε ρωτήσω επειδή τελειώνουν οι παρουσιάσεις στου στα Μαθηματικά στο μάθημα 15, τα υπόλοιπα από πού μπορώ να τα δω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ , καλή μου Χριστίνα! Θα βάλω και τις υπόλοιπες τις επόμενες μέρες. Η αλήθεια είναι πως το είχα στο νου μου , αλλά δεν προλάβαινα. Θα γίνει πάντως τις επόμενες μέρες.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ!!! Πολύ καλή δουλειά πραγματικά. Περιμένω με ανυπομονησία τα υπόλοιπα!

      Διαγραφή

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!