Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2019

Γλώσσα Ε΄τάξη-Υποστηρικτικό υλικό

Μετά από πάρα πολύ καιρό επιτέλους κάνω ακόμη μια ανάρτηση, αυτή τη φορά για την Ε΄τάξη. Έχω φτιάξει  κάποιο υποστηρικτικό υλικό για το μάθημα της Γλώσσας και θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας. 
Κάθε πακέτο περιλαμβάνει ασκήσεις πάνω σε γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα , σε λεξιλόγιο και ορθογραφία , αλλά και δραστηριότητες παραγωγής λογού. Σε κάποιες ενότητες έχω και υλικό διακόσμησης για την τάξη (αφίσες) , αλλά όχι για όλες, μιας και κυκλοφορεί τόσο πλούσιο υλικό στο διαδίκτυο που το θεώρησα περιττό να βάλω κι εγώ τα δικά μου (που άλλωστε δεν είναι και τόσο φροντισμένα αισθητικά). 
Τις ασκήσεις αυτές τις δουλεύω τόσο στην τάξη όσο και στο σπίτι. Συνήθως γίνεται η μισή άσκηση στην τάξη (για να σιγουρευτώ ότι την κατανόησαν) και η άλλη μισή πάει στο σπίτι για εξάσκηση. Επιλέγω ο όγκος της δουλειάς να μην είναι ιδιαίτερα μεγάλος για το σπίτι. 
Το υλικό φυσικά σε κάποιες ενότητες είναι αρκετά ογκώδες. Δεν κάνω πάντοτε όλες τις ασκήσεις, αλλά επιλέγω ανάλογα με τις ανάγκες της τάξης και του εκάστοτε μαθητή. Το επιπλέον υλικό άλλωστε μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως υλικό απασχόλησης για τις φορές που λείπουμε ή που θέλουμε να εστιάσουμε σε κάποιον μαθητή ατομικά και να απασχολήσουμε το υπόλοιπο τμήμα ήσυχα.

Η συγκεκριμένη ανάρτηση θα ενημερώνεται συνεχώς με νέο υλικό για τις επόμενες ενότητες (αλλά και για τις υπάρχουσες).Έτσι , όσοι ενδιαφέρεστε,  αποθηκεύστε την στους σελιδοδείκτες σας ή στο pinterest.

Ενότητα 1     (Ο φίλος μας το περιβάλλον)
Ενότητα 2     (Η ζωή στην πόλη)
Ενότητα 4     (Τα ζώα που ζουν κοντά μας)
Ενότητα 6     (Οι φίλοι μας , οι φίλες μας)
Ενότητα 7     (Μουσική)
Ενότητα 9     (Βιβλία, βιβλιοθήκες)
Ενότητα 10   (Μυστήρια και επιστημονική φαντασία)
Ενότητα 11    (Παιχνίδια)
Ενότητα 13    (Κατασκευές)

Ενότητα 16    Επαναληπτικές ασκήσεις (Αθλήματα)

Υλικό απασχόλησης    (με ασκήσεις πάνω σε όσα      επεξεργαζόμαστε στο α' τρίμηνο)

Ως την επόμενη φορά...

32 σχόλια:

  1. Ιωάννα, συγχαρητήρια για την εξαίρετη δουλειά σου! Έχω χρησιμοποιήσει αρκετές από τις ιδέες σου σε διάφορες τάξεις του δημοτικού και πάντα είχαν αποτέλεσμα. Τα φύλλα εργασίας ειδικά είναι τόσο προσεγμένα και εστιασμένα στην ουσία του κάθε μαθήματος που βοηθούν ακόμα και τους μαθητές που δυσκολεύονται να ανταποκριθούν με επιτυχία! Ευχαριστούμε που μοιράζεσαι το υλικό σου μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώτα μου , σε ευχαριστω πολύ για τα τόσο εμψυχωτικά σου λόγια!!! Καλή συνεχεια και μια υπεροχη σχολικη χρονιά εύχομαι!

      Διαγραφή
    2. Να βάζατε κ τις λύσεις για εμάς τους "ξεχασιαρηδες" γονείς,τι καλά που θα ήταν....��

      Διαγραφή
  2. Σας ευχαριστούμε πολύ για τη δουλειά που κάνατε ! Εγώ, σαν μαμά, μπορώ να βρω κάπου και τις λύσεις γιατί σε κάποια πράγματα δεν είμαι σίγουρη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε όσες ενότητες έχω ανεβάσει και τις λύσεις μαζί μόνο. Δυστυχώς είναι αρκετα χρονοβόρα διαδικασία η δημιουργία υλικού και το φυλλάδιο με τις λύσεις θα την καθυστερούσε ακόμα περισσότερο.

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα, είναι πολύ ωραίο το υλικό αλλά χωρίς τις λύσεις δεν μπορούμε να ξέρουμε αν ειναι σωστά. Μπράβο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια! Το υλικό φτιάχτηκε πρωτίστως για να μοιραστεί σε εκπαιδευτικούς , οπότε η ανάγκη για λύσεις δεν ήταν βασική). Θα προσπαθήσω εντός των ημέρων να δω αν προλαβαίνω να ανεβάσω κάποιες, αλλά δυστυχώς όπως καταλαβαίνετε λόγω της κατάστασης το πρόγραμμά των εκπαιδευτικών , και το δικό μου μαζί, είναι εξαιρετικά φορτωμένο.

      Διαγραφή
  4. Η Ιωάννα διατηρεί χρόνια το blog αυτό και μοιράζεται τις ιδέες της και το υλικό της πρωτίστως με εμάς τους εκπαιδευτικούς ,που το χρησιμοποιούμε και την ευχαριστούμε πολύ πολύ .Είναι δύσκολο έως αδύνατο νομίζω να γράψει λύσεις για τις ασκήσεις !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταυρούλα μου, σε ευχαριστώ τόσο πολύ για την κατανόηση και που με παρακολουθείς προφανώς πολύ καιρό! <3

      Διαγραφή
  5. Μπραβο. Νομιζω αυτες τις μερες, το υλικο αυτο θα τιμηθει απο πολλους συναδελφους.
    Σε ευχαριστω προσωπικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ ! Γι' αυτό δημιουργήθηκε το blog , για διαμοιρασμό ιδεών,πρακτικών και υλικού!

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα Ιωάννα! Είμαι δασκάλα και έχω χρησιμοποιήσει πάρα πολλές φορές το υλικό σου και τις δραστηριότητες που προτείνεις σε διαφορετικές τάξεις που έχω αναλάβει. Τώρα που πρέπει να ανεβάσουμε επαναληπτικό υλικό για τα παιδιά, μπορώ να τους στείλω τα pdf που ανέβασες αυτούσια; Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα Ιωάννα! Είμαι δασκάλα και έχω χρησιμοποιήσει πάμπολλες φορές το εξαιρετικό υλικό σου στις τάξεις μου. Τώρα που πρέπει να στείλουμε στα παιδιά επαναληπτικές ασκήσεις, μπορώ να το στείλω αυτούσιο; Σ' ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγχαρητήρια και πάλι για την ξεχωριστή δουλειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά! Προσέχεις μόνο να γίνεται αναφορά της πηγής! ΚΑΛΉ ΣΥΝΈΧΕΙΑ!

      Διαγραφή
  8. Μπράβο, πολύ καλή δουλειά!!!Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΙΩΑΝΝΑ,ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΤΗ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ιωάννα, σε ευχαριστούμε για την υπέροχη δουλειά σου! Είμαι μαμά στο εξωτερικό και το υλικό σου είναι απλά καταπληκτικό, φρέσκο, πλήρες! Είναι μια πνοή ελληνικής τάξης για τα παιδιά που δεν είναι πια στην Ελλάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σας βοηθά!!! Σας ευχαριστω για τα καλά σας λόγια!❤

      Διαγραφή
  11. Εξαιρετική δουλειά!!! Ένα μεγάλο ευχαριστώ και από εμένα που τη μοιράζεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε ευχαριστούμε πολύ Ιωάννα για το καταπληκτικό υλικό σου!!! Μήπως ετοίμασες τις υπόλοιπες ενότητες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά! Δυστυχώς μόνο όσα έχω ανεβάσει. Η εξ αποστάσεως μας άλλαξε τα πάντα φέτος και δεν υπάρχει χρόνος για φροντίδα υλικού εκτός από την τάξη που έχω (στ). Ευελπιστώ για το μέλλον !

      Διαγραφή
  13. Εξαιρετική δουλειά!! Ευχαριστούμε που μοιράζεσαι αυτό το καταπληκτικό υλικό μαζί μας! Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολυ καλη δουλεια! ευχαριστω πολύ με βοηθησε πολύ, σας ευχαριστώ που το μοιραστήκατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εξαιρετική δουλειά!!Ευχαριστούμε που την μοιράζεστε μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια για το ιδιαίτερα βοηθητικό και καλοδουλεμένο υλικό! Μια μικρή επισήμανση μόνο: ο σύνδεσμος για την ενότητα 11 παραπέμπει στο υλικό της ενότητας 10.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!