Σήμερα είδαμε από κοντά τις μέρες της εβδομάδας.
Τα παιδιά μάλιστα είχαν να προτείνουν και κάποια τραγούδια που είχαν μάθει στο νηπιαγωγείο, όπως ο χορός των ημερών και το γνωστό τραγούδι των Στρουμφ.
Στη συνέχεια μιλήσαμε και ασχοληθήκαμε με τις παρεούλες αυ και ευ. Τοποθετήσαμε τις λέξεις στο σωστό σακί και βρήκαμε κι άλλες δικές μας.
Μετά ήταν η ώρα για το ενωτικό, που το συναντήσαμε και πέρσι , αλλά φέτος το είδαμε για πρώτη φορά. Κάναμε πρώτα τις ασκησούλες στον πίνακα (διαφάνειες 12-21) και μετά την άσκηση 6 στο τετράδιο εργασιών. Όλα κύλησαν πολύ όμορφα σήμερα και τελειώσαμε στην ώρα μας όλες τις εργασίες μας.
Η Παρουσίαση εδώ.
Τα παιδιά μάλιστα είχαν να προτείνουν και κάποια τραγούδια που είχαν μάθει στο νηπιαγωγείο, όπως ο χορός των ημερών και το γνωστό τραγούδι των Στρουμφ.
Στη συνέχεια μιλήσαμε και ασχοληθήκαμε με τις παρεούλες αυ και ευ. Τοποθετήσαμε τις λέξεις στο σωστό σακί και βρήκαμε κι άλλες δικές μας.
Μετά ήταν η ώρα για το ενωτικό, που το συναντήσαμε και πέρσι , αλλά φέτος το είδαμε για πρώτη φορά. Κάναμε πρώτα τις ασκησούλες στον πίνακα (διαφάνειες 12-21) και μετά την άσκηση 6 στο τετράδιο εργασιών. Όλα κύλησαν πολύ όμορφα σήμερα και τελειώσαμε στην ώρα μας όλες τις εργασίες μας.
Η Παρουσίαση εδώ.
πάμε για ψώνια (5) from Ioanna Chats
Αύριο θα κάνουμε επανάληψη μαζί με ένα κείμενο από το ανθολόγιο. Το τοστάκι μας θα το ετοιμάσουμε την Πέμπτη.
Πάμε για ψώνια; (επανάληψη)
Αύριο θα κάνουμε επανάληψη μαζί με ένα κείμενο από το ανθολόγιο. Το τοστάκι μας θα το ετοιμάσουμε την Πέμπτη.
Πάμε για ψώνια; (επανάληψη)
Ιωάννα μου, καταπληκτικά φύλλα εργασίας!!Πολύ κατατοπιστικά!!!Θα τα δανειστούμε!
ΑπάντησηΔιαγραφή