Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου 2013

Γνωρίζω τα κέρματα του ευρώ , κεφ.11 (2)

Σήμερα κάναμε τις ασκήσεις του τετραδίου εργασιών α, β και δ. Η γ μου φανηκε πολύ απαιτητική και χωρίς να έχει να δώσει κάτι ιδιαίτερο στα παιδιά. Νομίζω πως μερικές ασκήσεις βάζουν τον πήχη πολύ ψηλά. Τα μαθηματικά μπορούν να κερδίσουν τα παιδιά (και όχι μόνο) όταν τα καταλαβαίνεις. Αν σε κάνουν συνέχεια να αισθάνεσαι ότι δεν μπορείς , ε, κάποια στιγμή θα το πιστέψεις! Και ναι μιλάω από προσωπική πείρα.



Στην α άσκηση χρησιμοποιήσαμε και τα νομίσματα που κόψαμε χθες. Βάζαμε μπροστά μας όλο το αρχικό ποσό. Μετά βάζαμε στην παλάμη μας αυτό που είχε και ο ήρωας του βιβλίου και κρύβαμε στην άλλη παλάμη μας όσα περίσσευαν (όπως η δευτερη άσκηση του φυλλου εργασιών). Έτσι βρίσκαμε ευκολα τη σωστή απάντηση.

Στη Β άσκηση χρησιμοποιήσαμε και πάλι τα νομίσματά μας , αν και επειδή ήταν πιο αρεστή στα παιδιά , κάποιοι έβρισκαν το αποτέλεσμα με το νου.

Στη δ άσκηση ζωγραφίσαμε στον πίνακα και βρήκαμε τα αποτελέσματα με δοκιμές. Πάλι με τα νομίσματά μας προσθέταμε λίγο λίγο μέχρι να φτάσουμε στο επιθυμητό ποσό.

Οι ασκήσεις δεν είναι παίξε γέλασε. Ας μην ξεχνάμε πως μιλάμε για 7χρονα παιδάκια. Ναι, κάποια μπορεί να τα παίζουν στα δάχτυλα , αλλά οι περισσότεροι ζορίζονται ακόμη. Όσο πιο παιγνιώδεις είναι οι μορφές που τα παρουσιάζουμε τόσο μεγαλύτερη επιτυχία θα έχουμε.
Φύλλο εργασίας


γνωρίζω καλύτερα τα κέρματα του ευρώ, κεφ.11(2) from Ioanna Chats

Εδώ και το φυλλο εργασίας σαν online δραστηριότητα από το  liveworksheets.

1 σχόλιο:

  1. τρομερό φύλλο εργασίας!!!Σας το δανειζόμαστε!!!!Χίλια ευχαριστούμε!!!!!Να ξέρεις ότι βοηθάς πολλά παιδάκια!!!!Μπράβο Ιωάννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!