Αφιερώσαμε τις 3 τελευταίες μέρες κάνοντας επανάληψη μεσα από το κείμενο του Γλυκόσαυρου και τις ασκήσεις της 3ης ενότητας στο Τ.Ε.
Ξεκινήσαμε με το κείμενο του Γλυκόσαυρου. Ακούσαμε και το απόσπασμα.
Αφού το διαβάσαμε πολλές φορές, γιατι μας άρεσε το αστείο κείμενο, το είπαμε με δικά μας λογάκια και βρήκαμε όλες τις γλυκές λέξεις , τις κυκλωσαμε και τις βάψαμε.
Μετά κάναμε ένα διάλειμμα χορεύοντας τη Μπόσα Νόβα του ζαχαροπλαστείου (κάτι που επαναλαβάνουμε κάθε πρωί για να ξεκινήσει καλά η μέρα μας τις τελευταίες 3 μέρες).
Συνεχίσαμε με επανάληψη των γραμμάτων (διαφάνεια 4) και των παρεών (διαφάνεια 5 - οι παρεούλες εμφανίζονται σταδιακά φτιάχνοντας μια πρόταση την οποία πρέπει τα παιδιά να ανακαλύψουν).
Επειτα μπήκαμε στο Τ.Ε. και κάναμε τις ασκήσεις (τις ολοκληρώσαμε σε 3 μέρες χωρίς καθόλου βιασύνη και με την παρεμβολή των παρακάτω δραστηριοτήτων).
Ο Γλυκόσαυρος
Φτιάξαμε το δικό μας Γλυκόσαυρο γεμίζοντάς τον λέξεις και ζωγραφιές από γλυκά.
Τι να έχει ο σάκος;
Μοίρασα στα παιδιά τις εικόνες των σάκων και τις κολλήσαμε στο τετράδιο με σελοτέιπ από πάνω. Κάθε παιδί διάλεξε από τη σελίδα με τις εικόνες κάποια εικόνα και την κόλλησε στο σακί του. Επειτα σήκωσε το σακί και έγραψε από κάτω την πρόταση : Ο σάκος έχει...
Παιχνίδι με ζάρια
Παίξαμε μια χριστουγεννιάτικη εκδοχή του παιχνιδιού με τα ζάρια που παίξαμε στην επανάληψη της 2ης ενότητας. Πάλι χρησιμοποιήσαμε 2 ζάρια: ένα ζάρι με τα σύμφωνα : χ,λ,μ,ζ,γ,θ και όλα τα φωνήεντα που ξέρουμε ως τώρα (α,ι,ο,η,ε,υ).
Ρίχνουμε τα δυο ζάρια μαζί και βρίσκουμε την παρεούλα που σχηματίζεται.
Επειτα την εντοπίζουμε στο δεντράκι μας.
Αν δεν υπάρχει την γράφουμε στις κενές μπάλες έξω από το δέντρο.
Κερδίζει αυτός που έχει τις λιγότερες άβαφες μπάλες στο δέντρο.
Παρουσίαση
Εδώ από drive
Ξεκινήσαμε με το κείμενο του Γλυκόσαυρου. Ακούσαμε και το απόσπασμα.
Αφού το διαβάσαμε πολλές φορές, γιατι μας άρεσε το αστείο κείμενο, το είπαμε με δικά μας λογάκια και βρήκαμε όλες τις γλυκές λέξεις , τις κυκλωσαμε και τις βάψαμε.
Μετά κάναμε ένα διάλειμμα χορεύοντας τη Μπόσα Νόβα του ζαχαροπλαστείου (κάτι που επαναλαβάνουμε κάθε πρωί για να ξεκινήσει καλά η μέρα μας τις τελευταίες 3 μέρες).
Συνεχίσαμε με επανάληψη των γραμμάτων (διαφάνεια 4) και των παρεών (διαφάνεια 5 - οι παρεούλες εμφανίζονται σταδιακά φτιάχνοντας μια πρόταση την οποία πρέπει τα παιδιά να ανακαλύψουν).
Επειτα μπήκαμε στο Τ.Ε. και κάναμε τις ασκήσεις (τις ολοκληρώσαμε σε 3 μέρες χωρίς καθόλου βιασύνη και με την παρεμβολή των παρακάτω δραστηριοτήτων).
Ο Γλυκόσαυρος
Φτιάξαμε το δικό μας Γλυκόσαυρο γεμίζοντάς τον λέξεις και ζωγραφιές από γλυκά.
Τι να έχει ο σάκος;
Μοίρασα στα παιδιά τις εικόνες των σάκων και τις κολλήσαμε στο τετράδιο με σελοτέιπ από πάνω. Κάθε παιδί διάλεξε από τη σελίδα με τις εικόνες κάποια εικόνα και την κόλλησε στο σακί του. Επειτα σήκωσε το σακί και έγραψε από κάτω την πρόταση : Ο σάκος έχει...
Παιχνίδι με ζάρια
Παίξαμε μια χριστουγεννιάτικη εκδοχή του παιχνιδιού με τα ζάρια που παίξαμε στην επανάληψη της 2ης ενότητας. Πάλι χρησιμοποιήσαμε 2 ζάρια: ένα ζάρι με τα σύμφωνα : χ,λ,μ,ζ,γ,θ και όλα τα φωνήεντα που ξέρουμε ως τώρα (α,ι,ο,η,ε,υ).
Ρίχνουμε τα δυο ζάρια μαζί και βρίσκουμε την παρεούλα που σχηματίζεται.
Επειτα την εντοπίζουμε στο δεντράκι μας.
Αν δεν υπάρχει την γράφουμε στις κενές μπάλες έξω από το δέντρο.
Κερδίζει αυτός που έχει τις λιγότερες άβαφες μπάλες στο δέντρο.
Παρουσίαση
Εδώ από drive
Να είσαι πάντα καλά , εφευρετική και δημιουργική! Ευχαριστούμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ , Μαρία μου! Κι εσυ να εισαι πάντα καλά!!!
ΔιαγραφήΙωάννα,είσαι πράγματι εκπληκτική!!!!!Αστείρευτη πηγή έμπνευσης και δημιουργίας!!!Να είσαι πάντα καλά και να μην σταματήσεις να ονειρεύεσαι με τα αστεράκια σου!!!ΤΙΝΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ , Τίνα μου! Καλή χρονιά με αισιοδοξία και δύναμη!
ΔιαγραφήΕίστε ΥΠΕΡΟΧΗ! Εύχομαι να ΄στε πάντα τόσο γλυκιά,δημιουργική και η πηγή των ονείρων για τα παιδάκια σας και για μα
ΑπάντησηΔιαγραφήεμάς που παίρνουμε έμπνευση από την υπέροχη δουλειά σας!!!
Ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σας!
ΔιαγραφήΚαλή , δημιουργική και απροβλημάτιστη χρονιά εύχομαι!