Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Πάμε για ψώνια;(2)

Σήμερα είδαμε διαφημίσεις!
Ξεκινήσαμε παρακολουθώντας την παρακάτω διαφήμιση.Στ τέλος ρώτησα τα παιδιά αν ήξεραν τι είδους βίντεο ήταν αυτό που παρακολουθήσαμε. Εύκολη ερώτηση , μιας και οι διαφημίσεις αρέσουν πολύ στα παιδιά.



Στο δευτερο κομμάτι της ενότητας βρήκαμε
το πολύ εξυπνο ποίημα της Μαρίας Γουμενοπούλου "Η διαφήμιση".
Διαβάσαμε το ποίημα, πρώτα εγώ, μετά από μέσα μας και μετά ομαδικά προσέχοντας το ύφος μας.
Μετά απαντήσαμε στις ερωτήσεις του βιβλίου και επεξεργαστήκαμε το ποίημα, αναφέροντας και πάλι τους όρους στροφές και στίχοι.
Συζητήσαμε πολύ για το πώς καταφέρνει μια διαφήμιση να μας πείσει και βρίσκοντας κομμάτια του ποιήματος που να το δείχνουν αυτό , αποφασίσαμε να υποδυθούμε τη διαφήμιση. Γίναμε ελκυστικές σαν τις διαφημίσεις φορώντας φουλάρια (υφάσματα που έχω για τη δραματοποίηση) και γυρνώντας με γλυκό ύφος στα παιδιά ψιθυριζοντας "αγόρασέ με".




Στην ερώτηση σχετικά με το αν είναι πάντα αληθινές οι πληροφορίες που δίνουν οι διαφημίσεις έδειξα το παρακάτω βίντεο. Σίγουρα όχι για να προσβάλω το προϊόν , αλλά γιατί τα καθαριστικά είναι πιστεύω τα προϊόντα που οι διαφημίσεις του έχουν αρκετά έντονο το στοιχείο της υπερβολής.

Έπειτα , βγάλαμε τις διαφημίσεις από έντυπα που φέραμε από το σπίτι και σε ζευγάρια προσπαθήσαμε να εντοπίσουμε το διαφημιζόμενο προϊόν και τις λέξεις και φράσεις που χρησιμοποιεί η διαφήμιση για να μας πείσει.

Κάθε ζευγάρι παρουσίασε τη διαφήμιση που είχε.

Είχα σκοπό να κάνω και τις δραστηριότητες της 11ης και 12 διαφάνειας , αλλά ο χρόνος κύλησε σαν νερό σήμερα και δεν πρόλαβα. Θα το κάνω σίγουρα αύριο , γιατί ξέρω , από τις πέμπτες και έκτες που είχα στο παρελθόν, πως είναι μια πολύ διασκεδαστική εργασία που έχει φοβερά αποτελέσματα! Ελπίζω να γίνει δεκτή με τον ίδιο ενθουσιασμό και από τα δευτεράκια μου.
Στο τέλος μιλήσαμε και για ένα άλλο είδος διαφήμισης , την κοινωνική διαφήμιση. Τους έδειξα το παρακάτω βίντεο και συζητήσαμε για αυτές τις διαφημίσεις που δεν προσπαθούν να μας πείσουν να αγοράσουμε κάτι , αλλά να μας δώσουν τρόπους και ιδέες για να γίνει ο κόσμος μας καλύτερος.
Η Παρουσίαση εδώ.



2 σχόλια:

  1. Ιωάννα θυμάσαι ποια διαφήμιση είχες βάλει που είχε στοιχείο υπερβολής; Ψάχνω να βρω και εγώ κάποια γιατι μου άρεσε σαν ιδέα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αζαξ : κανει τα τζαμια αόρατα, αν θυμάμαι καλά. Αλλά δεν το βρίσκω. Φέτος έβαλα ένα αλλο καθαριστικό. Συνήθως τα καθαριστικά είναι αυτά που υπερβάλλουν τα μέγιστα!

      Διαγραφή

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!