Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Μουσική : Ο μέρμηγκας

Καθώς πλησιάζουν οι μέρες για την επέτειο του Πολυτεχνείου αποφάσισα να κάνουμε στη Μουσική ένα πολύ αγαπημένο μου τραγούδι, το "Μέρμηγκα" του Μ.Λοΐζου , ερμηνευμένο από το Σ.Μάλαμα.


Το ίδιο τραγούδι κάναμε και πέρσι
και είχε αρέσει πολύ στα παιδιά. Μάλιστα το είχαμε ακούσει σαν παραμυθοτράγουδο. Δεν πίστευα πόσα πολλά μπορούν να αντιληφθούν τα παιδιά σε τόσο μικρή ηλικία.

Φέτος αφού το ακούσαμε για να το θυμηθούμε, είπαμε και με λίγα λόγια την ιστορία του Πολυτεχνείου συγκρίνοντας την ιστορία με τα λόγια του τραγουδιού. Στη συνέχεια δραματοποιήσαμε το τραγούδι.


Ένας μέρμηγκας κουφός με πήρε απ το χέρι
Είμαι λέει ο πιο σοφός σ’ ολόκληρο τ’ ασκέρι


Και τα μικρά του τα μερμηγκάκια
χειροκροτάνε μ’ ενθουσιασμό


εν δυο προσκυνάμε,
εν δυο μα πεινάμε,
εν δυο θα σε φάμε!

4 σχόλια:

  1. Τι ομορφη και η δραματοποίηση!!!Η τάξη σας είναι ένα περιβόλι!!!!!! Ένα κέντρο δημιουργικής και πρωτότυπης απασχόλησης!!Μα πόσο ωραία τα συνδυάζετε όλα;Σας παρακολουθούμε!!!!!!Προσπαθούμε κι εμείς μαζί σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα τόσο όμορφα λόγια μας χαρίζεις Ελένη μου! Κι εμείς σας παρακολουθούμε και θαυμάζουμε το καλλιτεχνικό σας ταλέντο σε όλα! Ανυπομονώ να έχω επιτέλους ίντερνετ στην τάξη για να ξαναμπούμε στο μπλογκ σας! Πέρσι είχαν ξετρελαθεί!

      Διαγραφή
  2. Σας ετοιμάζουμε για τα Χριστούγεννα καρτούλες μαζί με όλη την αγάπη μας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμείς ετοιμάουμε εκπληξούλες για τους αγαπημένους μας φίλους από την Αμαλιάδα!

      Διαγραφή

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!