Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης για τα Χριστούγεννα/ advent calendar

Ψάχνοντας να βρω κάποια ιδέα για ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης για τα Χριστούγεννα βρήκα στο pinterest μια κατασκευή με ένα τάρανδο που μου άρεσε πολυ!
Μπορείτε να τη δείτε εδω.
Lollipop Nose Reindeer

Σκέφτηκα λοιπόν να φτιάξω με αυτή την κατασκευή το ημέρολόγιό μου.


Χρησιμοποίησα ένα παλιό πατρόν ταράνδου που είχα και το μεγάλωσα για να ταιριάζει.

Έφτιαξα τα μάτια με μαύρο μαρκαδόρο και τα φώτισα με λευκό μολύβι. Εγραψα με κόλλα (λευκή κατασκευών , που δεν απλώνει) τα νούμερα και έριξα από πάνω χρυσόσκονη.
Με υγρή κόλλα πάλι, αλλά αυτή τη φορά διαφανη (δε μου αρέσει να διαφημίζω , αλλά η pritt είναι η πιο κατάλληλη γι'αυτή τη δουλειά καθώς δεν κάνει "τρίχες") πέρασα τα κέρατα και έριξα από πάνω ανακατεμένη ασημί και χρυσή χρυσόσκονη.
Τα άφησα έτσι όλο το βράδυ να στεγνώσουν καλά οι κόλλες.
Εν τω μεταξύ τύλιξα τα γλειφιτζούρια μου που θα γινόταν οι μύτες των ταράνδων με κόκκινο ρυζόχαρτο.


Την επόμενη μέρα κόλλησα με απλή υγρή κόλλα χρωματιστά κουδουνάκια στα κέρατα και με το λευκό μολύβι έκανα το στόμα. Έβαλα και το γλειφιτζούρι για μύτη.


Τέλος , έντυσα ένα κομμάτι από χαρρτόκουτα με πράσινο βελουτέ και έκανα τρύπες με το ψαλίδι (και το κατσαβίδι καλό είναι) εκεί που θα έμπαινε κάθε τάρανδος.
Και voila!


Σε κάθε ταρανδάκι έβαλα από πίσω και μια κορδελίτσα , ούτως ώστε αν θέλουν να το κρεμάσουν στο δέντρο τους (αφού φάνε το γλειφιτζούρι εννοείται!!!!!). Κάθε μέρα ο βοηθός της τάξης (που είναι διαφορετικός καθε μέρα) θα μας ενημερώνει για τις ημέρες που μας έμειναν για τα Χριστούγεννα παίρνοντας το ταρανδάκι του!

Θέλει χρόνο για να ετοιμαστεί σωστά , αλλά δεν είναι καθόλου δύσκολο!

Παρακάτω έχω και το ημερολόγιο που έφτιαξε η αδερφή μου και μου άρεσε πάρα πολύ!
 
Χρησιμοποίησε ένα κομμάτι κόκκινη τσόχα για βάση. Πάνω έφτιαξε τσέπες με αφρώδες χαρτί με χρυσόσκονη. Πάνω στις τσέπες κόλλησε τα νούμερα που προηγουμένως είχε περάσει με glitter.Μέσα σε κάθε τσεπούλα έβαλε ένα κόκκινο πουγκάκι , στο οποίο μπήκαν και οι εκπλήξεις που ετοίμασε. Τέλος στόλισε με τσόχινα στολίδια και ασημένια αυτοκόλλητα το πάνω μέρος της κατασκευής.
Για να μπορεί να στηρίζεται πέρασε μια βέργα στο πάνω μέρος μαζί με ένα κόκκινο σκοινί.
 

8 σχόλια:

  1. Λατρεμένο ταρανδάκι!!!!!!!!!!Εύγε Ιωάννα μου!!Υπέροχο!Μοναδικό!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλυκιά μας Ελένη, σε ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία ιδέα!!!!!!!!!!!! και βλέπω "το έχετε" οικογενειακώς!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχχαχα!!! όντως! η αδερφή μου περισσότερο από μένα είναι η αλήθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οικογενειακές ιστορίες ξεδιπλώνονται μπροστά μου!!! Ιωαννίτσα, για άλλη μια φορά ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟ!!!! Βροχερά φιλάκια-ΝΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!