Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Χριστούγεννα

Πριν από 1.000 χρόνια (6 για την ακρίβεια)που ήμουν στη Ρόδο μια καλή μου φίλη και συνάδελφος, η Υακίνθη, μου έμαθε το παρακάτω τραγούδι και από τότε το κάνω κάθε χρόνο σχεδόν με τα παιδιά γιατί μου αρέσει πολυ.

Φέτος το άκουσε και η κυρία Μάχη της Α΄τάξης και αποφασίσαμε να το τραγουδήσουν τα παιδάκια μας μαζί στο τέλος της χριστουγεννιάτικης γιορτής μας.

Σήμερα την ώρα της Μουσικής το ακούσαμε για πρώτη φορά και προσπαθήσαμε να το μάθουμε. Τα πήγαμε περίφημα! Έχω μερικούς πολύ ταλαντούχους στο τραγουδι!

Δυστυχώς όσο κι αν έψαξα δεν μπόρεσα να το βρω στο youtube ούτε και πουθενά αλλού. Έτσι το ανεβάζω εγώ , αλλά δεν έχω τα στοιχεία των δημιουργών για να τους δώσω τα εύσημα. Αν κάποιος τα γνωρίζει παρακαλώ στείλτε μου στα σχόλια.


Το τραγούδι άρεσε πάρα πολύ στα παιδιά και το τραγουδήσαμε πολλές φορές.
Μετά επειδή έκανα πρόβα το χορευτικό των χιονονιφάδων για το θεατρικό μας, τα υπόλοιπα παιδιά έφτιαξαν ένα μικρό χριστουγεννιάτικο ταμπούρλο για να συνοδεύσουμε το τραγούδι μας.
Πήραμε τις πολύτιμες συσκευασίες που μας έφεραν οι μαμάδες (κουτιά βρεφικού γάλακτος) και τις ντύσαμε με χριστουγεννιάτικο χαρτί περιτυλίγματος , που μας έφερε η μαμά Ελένη και την ευχαριστούμε πάρα πολύ.

 
Απλό , μα τόσο πρακτικό. Την επόμενη φορά θα βάλουμε και λίγα φασόλια μέσα για να φτιάξουμε νέους ήχους.


                                                

6 σχόλια:

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!