Τετάρτη, 6 Νοεμβρίου 2013

Γνωρίζω καλύτερα τα κέρματα του ευρώ (1)

Ξεκινήσαμε σήμερα τα μαθηματικά μας κόβοντας πρώτα τα νομίσματα από το παράρτημα.


Μετά , χωρίς να ανοίξουμε βιβλίο, βάλαμε τα νομίσματα από το μικρότερο στο μεγαλύτερο.

Έφτιαξα και σε χαρτί νομίσματα σε μεγαλύτερο μέγεθος για τον πίνακα.
 

Στη συνέχεια παρατηρήσαμε τα νομίσματα με βάση την αξία, το μέγεθος και το χρώμα τους. Βγάλαμε συμπέρασμα πως με βάση την αξία κάθε νόμισμα έχει τη δική του. Με βάση το μέγεθος πάλι κάθε νόμισμα έχει διαφορετικό από τα άλλα.Με βάση το χρώμα είδαμε πως 3 είναι χάλκινα, 3 χρυσά και 2 δίχρωμα. Προσπαθήσαμε έπειτα να δούμε τι σημασία έχει αυτό. Συμπεράναμε πως:
  • τα πολύ μικρής αξίας νομίσματα είναι χάλκινα και μικρά σε μέγεθος, 3 διαφορετικά μεγέθη
  • τα λίγο μεγαλύτερης αξίας νομίσματα είναι χρυσά και έχουν 3 μεγέθη διαφορετικά
  • τα μεγάλης αξίας νομίσματα είναι δίχρωμα και έχουν 2 μεγέθη
Συνεχίσαμε με ένα παιχνίδι που παίζαμε και πέρσι και που μας άρεσε πάααααρα πολύ! Φέτος το παίξαμε λίγο διαφορετικά.

Το μαγαζάκι.
Χρησιμοποιήσαμε τα κουτιά που φέραμε προχθές για τη Γλώσσα. Εγώ πουλούσα κάθε προϊόν σε μια τιμή και τα παιδιά έπρεπε να σχηματίσουν το ποσό με τα νομίσματά τους. π.χ. "Πουλάω αυτό το γάλα με 1 ευρώ και 23 λεπτά", τα παιδιά σχημάτιζαν το ποσό κι επέλεγα ποιος θα το αγόραζε.





Τέλος , κάναμε στον πίνακα προβλήματα όπως αυτά του φύλλου εργασιών.
π.χ. "Έχεις 1 ευρώ και 50 λεπτά. Η γιαγιά σε βλέπει στο δρόμο και σου δίνει άλλα 30 λεπτά. Πόσα χρήματα έχεις τώρα;"
Χρησιμοποιώντας τα μεγάλα νομίσματα φτιάχναμε το ποσό μας.

Νομίσματα για πίνακα (μεγάλα)
 



2 σχόλια:

  1. Το μαγαζάκι σας πολύ όμορφη δραστηριότητα!!!Μπράβο αγαπημένη τάξη της κυρίας Ιωάννας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε ,Ελένη μου! Είναι πολύ καλή δραστηριότητα! Τα παιδιά μαθαίνουν μέσα από το παιχνίδι!

      Διαγραφή

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!