Ξεκινήσαμε σήμερα τα μαθηματικά μας κόβοντας πρώτα τα νομίσματα από το παράρτημα.
Μετά , χωρίς να ανοίξουμε βιβλίο, βάλαμε τα νομίσματα από το μικρότερο στο μεγαλύτερο.
Στη συνέχεια παρατηρήσαμε τα νομίσματα με βάση την αξία, το μέγεθος και το χρώμα τους. Βγάλαμε συμπέρασμα πως με βάση την αξία κάθε νόμισμα έχει τη δική του. Με βάση το μέγεθος πάλι κάθε νόμισμα έχει διαφορετικό από τα άλλα.Με βάση το χρώμα είδαμε πως 3 είναι χάλκινα, 3 χρυσά και 2 δίχρωμα. Προσπαθήσαμε έπειτα να δούμε τι σημασία έχει αυτό. Συμπεράναμε πως:
Το μαγαζάκι.
Χρησιμοποιήσαμε τα κουτιά που φέραμε προχθές για τη Γλώσσα. Εγώ πουλούσα κάθε προϊόν σε μια τιμή και τα παιδιά έπρεπε να σχηματίσουν το ποσό με τα νομίσματά τους. π.χ. "Πουλάω αυτό το γάλα με 1 ευρώ και 23 λεπτά", τα παιδιά σχημάτιζαν το ποσό κι επέλεγα ποιος θα το αγόραζε.
Τέλος , κάναμε στον πίνακα προβλήματα όπως αυτά του φύλλου εργασιών.
π.χ. "Έχεις 1 ευρώ και 50 λεπτά. Η γιαγιά σε βλέπει στο δρόμο και σου δίνει άλλα 30 λεπτά. Πόσα χρήματα έχεις τώρα;"
Χρησιμοποιώντας τα μεγάλα νομίσματα φτιάχναμε το ποσό μας.
Νομίσματα για πίνακα (μεγάλα)
Μετά , χωρίς να ανοίξουμε βιβλίο, βάλαμε τα νομίσματα από το μικρότερο στο μεγαλύτερο.
Έφτιαξα και σε χαρτί νομίσματα σε μεγαλύτερο μέγεθος για τον πίνακα.
Στη συνέχεια παρατηρήσαμε τα νομίσματα με βάση την αξία, το μέγεθος και το χρώμα τους. Βγάλαμε συμπέρασμα πως με βάση την αξία κάθε νόμισμα έχει τη δική του. Με βάση το μέγεθος πάλι κάθε νόμισμα έχει διαφορετικό από τα άλλα.Με βάση το χρώμα είδαμε πως 3 είναι χάλκινα, 3 χρυσά και 2 δίχρωμα. Προσπαθήσαμε έπειτα να δούμε τι σημασία έχει αυτό. Συμπεράναμε πως:
- τα πολύ μικρής αξίας νομίσματα είναι χάλκινα και μικρά σε μέγεθος, 3 διαφορετικά μεγέθη
- τα λίγο μεγαλύτερης αξίας νομίσματα είναι χρυσά και έχουν 3 μεγέθη διαφορετικά
- τα μεγάλης αξίας νομίσματα είναι δίχρωμα και έχουν 2 μεγέθη
Το μαγαζάκι.
Χρησιμοποιήσαμε τα κουτιά που φέραμε προχθές για τη Γλώσσα. Εγώ πουλούσα κάθε προϊόν σε μια τιμή και τα παιδιά έπρεπε να σχηματίσουν το ποσό με τα νομίσματά τους. π.χ. "Πουλάω αυτό το γάλα με 1 ευρώ και 23 λεπτά", τα παιδιά σχημάτιζαν το ποσό κι επέλεγα ποιος θα το αγόραζε.
Τέλος , κάναμε στον πίνακα προβλήματα όπως αυτά του φύλλου εργασιών.
π.χ. "Έχεις 1 ευρώ και 50 λεπτά. Η γιαγιά σε βλέπει στο δρόμο και σου δίνει άλλα 30 λεπτά. Πόσα χρήματα έχεις τώρα;"
Χρησιμοποιώντας τα μεγάλα νομίσματα φτιάχναμε το ποσό μας.
Νομίσματα για πίνακα (μεγάλα)
Το μαγαζάκι σας πολύ όμορφη δραστηριότητα!!!Μπράβο αγαπημένη τάξη της κυρίας Ιωάννας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστούμε ,Ελένη μου! Είναι πολύ καλή δραστηριότητα! Τα παιδιά μαθαίνουν μέσα από το παιχνίδι!
ΔιαγραφήΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΗ Η ΠΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστω πολυ!!!
ΔιαγραφήΙωάννα , είσαι υπέροχη!! Είσαι αστείρευτη πηγή ιδεών και δημιουργικότητας!!Εφαρμόζω πολλές απο τις ιδέες σου και ήθελα να σου πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ , Μαρία μου, για τα όμορφα λόγια σου!
ΔιαγραφήΚαλησπέρα μπωρω να έχω τη λύση της φωτοτυπίας με το μαθαίνω καλητερα το 1€
ΑπάντησηΔιαγραφήΕννοείτε τα κέρματα που σχηματίζουν το ποσο? Ζωγραφίζουν όπως μπορούν όποια κέρματα επιλέξουν ώστε να φτιάξουν το αντίστοιχο ποσό.
Διαγραφή