Καινούρια βδομάδα, καινούρια χρονιά, καινούρια ενότητα!
Πριν μπούμε στο βιβλίο ξεσκονίσαμε τη μνημη μας για να θυμηθούμε πού είχαμε αφήσει την παρέα. Με λίγη βοήθεια πήραμε μπρος και ξεκινήσαμε!
Μπήκαμε λοιπόν σήμερα στην ενότητα "Που λες, είδα...".Η παρέα έχει επιστρέψει από τη Χωχαρούπα γεμάτη εντυπώσεις και αναμνήσεις από αυτην την υπέροχα παραξενη χώρα.
Η Χαρά μας διαβάζει μια σελίδα από το ημερολόγιό της.
Σε αυτό το σημείο μιλήσαμε για το ημερολόγιο, το τετράδιο στο οποίο γράφουμε πώς περάσαμε την ημέρα μας ή κάποιο σημαντικό γεγονός. Επεσήμανα πως το ημερολόγιο είναι προσωπικό και μόνο με την άδειά μας μπορεί κάποιος να διαβάσει όσα γράψαμε. Αφού λοιπόν η Χαρά μας έδωσε την άδεια, διαβάσαμε πώς ήταν αυτή η χώρα που επισκέφτηκε με την παρέα της.
Συνεχίσαμε απαντώντας στις ερωτήσεις και κυκλώνοντας την απάντηση στο βιβλίο. Τα παιδιά αμέσως κατάλαβαν πως κάτι τρέχει με τις μπλε λεξεις. Μετά από όλες τις δραστηριότητες που κάναμε πριν και μετά τα Χριστούγεννα , εύκολα ανακάλυψαν πως οι λέξεις που δείχνουν πώς ήταν όλα αυτά που περιέγραφε η Χαρά ήταν τα αγαπημένα μας επίθετα.
Έπειτα μπήκαμε στο Τ.Ε. για να κάνουμε την 1η άσκηση (τη 2η την άφησα για το τέλος). Πρώτα διαβάσαμε ακόμη μια φορά το κείμενο, γυρίσαμε ανάποδα τα βιβλία και προσπαθήσαμε να βρούμε ποιες προτάσεις ήταν σωστές και ποιες όχι. Εύκολη άσκηση. Τα παιδιά μετά από 3-4 αναγνώσεις του κειμένου (1 δική μου και 3 δικές τους) θυμόντουσαν όλες τις σωστές πληροφορίες.
Συνεχίσαμε στο βιβλίο , αλλά όχι μέσα σε αυτό. Μέσα από τη διαφάνεια 13 διαβάσαμε πρώτα την περιγραφή της μηχανής από το Λουκά. Προσπαθήσαμε να την φανταστούμε. Μετά διαβάσαμε την περιγραφή της Γαλήνης και συγκρίναμε τις δυο περιγραφές. Χωρίς δισταγμό τα παιδιά αντιλήφθηκαν πως η Γαλήνη μας έδινε πιο σαφή περιγραφή. Ρώτησα τα παιδιά γιατί συνέβαινε αυτό και μπορεσαν πολύ εύκολα να απαντήσουν πως η Γαλήνη χρησιμοποίησε επίθετα και δεν είπε απλά τα "πραγματα" (ουσιαστικά) που είχε η μηχανή. Ύστερα εντοπίσαμε και κυκλώσαμε όλα τα επίθετα στο κείμενο της Γαλήνης.
Για το τέλος (την ώρα των εικαστικών για την ακρίβεια), άφησα τη δραστηριότητα με τη ζωγραφιά για το χωχαρουπάκι. Επεσήμανα πως πρέπει να το ζωγραφίσουμε όπως μας το περιγράφει η Χαρά. Σε λεπτομέρειες που δεν αναφέρονταν τα παιδιά μπορούσαν να δημιουργήσουν ελεύθερα.
Παρουσίαση
Για το σπίτι εκτός από την ορθογραφία και την αντιγραφη έδωσα μια άσκηση στο κίτρινο (εργασιών). Να βρουν ταιριαστά επίθετα για τις λέξεις τσάντα και βιβλίο.
Πριν μπούμε στο βιβλίο ξεσκονίσαμε τη μνημη μας για να θυμηθούμε πού είχαμε αφήσει την παρέα. Με λίγη βοήθεια πήραμε μπρος και ξεκινήσαμε!
Μπήκαμε λοιπόν σήμερα στην ενότητα "Που λες, είδα...".Η παρέα έχει επιστρέψει από τη Χωχαρούπα γεμάτη εντυπώσεις και αναμνήσεις από αυτην την υπέροχα παραξενη χώρα.
Η Χαρά μας διαβάζει μια σελίδα από το ημερολόγιό της.
Σε αυτό το σημείο μιλήσαμε για το ημερολόγιο, το τετράδιο στο οποίο γράφουμε πώς περάσαμε την ημέρα μας ή κάποιο σημαντικό γεγονός. Επεσήμανα πως το ημερολόγιο είναι προσωπικό και μόνο με την άδειά μας μπορεί κάποιος να διαβάσει όσα γράψαμε. Αφού λοιπόν η Χαρά μας έδωσε την άδεια, διαβάσαμε πώς ήταν αυτή η χώρα που επισκέφτηκε με την παρέα της.
Συνεχίσαμε απαντώντας στις ερωτήσεις και κυκλώνοντας την απάντηση στο βιβλίο. Τα παιδιά αμέσως κατάλαβαν πως κάτι τρέχει με τις μπλε λεξεις. Μετά από όλες τις δραστηριότητες που κάναμε πριν και μετά τα Χριστούγεννα , εύκολα ανακάλυψαν πως οι λέξεις που δείχνουν πώς ήταν όλα αυτά που περιέγραφε η Χαρά ήταν τα αγαπημένα μας επίθετα.
Έπειτα μπήκαμε στο Τ.Ε. για να κάνουμε την 1η άσκηση (τη 2η την άφησα για το τέλος). Πρώτα διαβάσαμε ακόμη μια φορά το κείμενο, γυρίσαμε ανάποδα τα βιβλία και προσπαθήσαμε να βρούμε ποιες προτάσεις ήταν σωστές και ποιες όχι. Εύκολη άσκηση. Τα παιδιά μετά από 3-4 αναγνώσεις του κειμένου (1 δική μου και 3 δικές τους) θυμόντουσαν όλες τις σωστές πληροφορίες.
Συνεχίσαμε στο βιβλίο , αλλά όχι μέσα σε αυτό. Μέσα από τη διαφάνεια 13 διαβάσαμε πρώτα την περιγραφή της μηχανής από το Λουκά. Προσπαθήσαμε να την φανταστούμε. Μετά διαβάσαμε την περιγραφή της Γαλήνης και συγκρίναμε τις δυο περιγραφές. Χωρίς δισταγμό τα παιδιά αντιλήφθηκαν πως η Γαλήνη μας έδινε πιο σαφή περιγραφή. Ρώτησα τα παιδιά γιατί συνέβαινε αυτό και μπορεσαν πολύ εύκολα να απαντήσουν πως η Γαλήνη χρησιμοποίησε επίθετα και δεν είπε απλά τα "πραγματα" (ουσιαστικά) που είχε η μηχανή. Ύστερα εντοπίσαμε και κυκλώσαμε όλα τα επίθετα στο κείμενο της Γαλήνης.
Για το τέλος (την ώρα των εικαστικών για την ακρίβεια), άφησα τη δραστηριότητα με τη ζωγραφιά για το χωχαρουπάκι. Επεσήμανα πως πρέπει να το ζωγραφίσουμε όπως μας το περιγράφει η Χαρά. Σε λεπτομέρειες που δεν αναφέρονταν τα παιδιά μπορούσαν να δημιουργήσουν ελεύθερα.
Παρουσίαση
Για το σπίτι εκτός από την ορθογραφία και την αντιγραφη έδωσα μια άσκηση στο κίτρινο (εργασιών). Να βρουν ταιριαστά επίθετα για τις λέξεις τσάντα και βιβλίο.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστουμε πολύ!!!!!!
ΔιαγραφήΕξαιρετική η δουλειά σας σε όλα τα διδακτικά αντικείμενα! Μας δίνετε καταπληκτικές ιδέες και μας μεταδίδετε το μεράκι για τη δουλειά μας ως εκπαιδευτικοί. Συγχαρητήρια!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια! Καλή και δημιουργική χρονιά σας εύχομαι!
Διαγραφή