Αινίγματα, το ρήμα είμαι, λέξεις γλωσσοδέτες, απ' όλα είχε σήμερα ο μπαξές!
Ξεκινήσαμε με το κείμενο "Στη χώρα των αινιγμάτων". Διαβάσαμε για το μακρύ ταξίδι της παρέας και τη συνάντησή τους με την κάτοικο της χώρας των αινιγμάτων. Και πάλι σε αυτή τη χώρα κάτι παράξενο συνέβαινε. Οι κάτοικοί της μιλούσαν με αινίγματα!
Πρώτα διάβασα εγώ το κείμενο και μετά μοιράσαμε ρόλους και διάβασαν και τα παιδιά. Στη συνέχεια είπαμε με λίγα λόγια όλα όσα διαβασαμε. Προσπαθώ να το κάνω καθημερινά αυτό για να εξασκούμαστε στην περίληψη.
Μετά ψάξαμε να βρούμε τα αινίγματα του κειμένου βάφοντάς με γαλάζιο.
Αφού βρήκαμε τα αινίγματα στο κείμενο , βρήκαμε και τις λύσεις τους που προς μεγάλη απογοήτευση των παιδιών τις μαρτυρούσαν οι εικόνες. Δε νομίζω πως ήταν τόσο δύσκολα τα αινίγματα ώστε να χρειάζεται και η εικονογράφηση.
Συνεχίσαμε με τις λύσεις των αινιγμάτων της σελίδας 75. Πολλά παιδιά γνώριζαν τα αινίγματα από τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους.
Μεταφερθήκαμε στο Τ.Ε. και φτιάξαμε το δικό μας αίνιγμα για την αγελάδα , αφού είδαμε πώς φτιάχτηκε το αίνιγμα της αλεπούς. Έπειτα ξεχωρίσαμε και τα 2 μπερδεμενα αινίγματα της άσκησης 6, που άρεσε πολύ στα παιδιά σαν δραστηριότητα.
Συνεχιζοντας , εντοπίσαμε τη φράση που είναι κοινή σε όλα τα αινίγματα, "Τι είναι;". Χρησιμοποίησα αυτό σαν πρόλογο για το ρήμα είμαι. Κλίναμε το ρήμα είμαι , που το ξέρουμε από πέρσι, δείχνοντας με κινήσεις των χεριών τα πρόσωπα.
Συμπληρώσαμε το ρήμα είμαι στην 3η άσκηση του βιβλίου, επισημαίνοντας την ορθογραφία του σε όλα τα πρόσωπα. Βγάλαμε και τον κανόνα: Πάντα ει στην αρχή. Στο τέλος αι , εκτός από το εμείς και το εσείς. Το εμείς και εσείς πάντα με έψιλον!
Επιστρέψαμε και κάναμε τις ασκήσεις 2 και 3 στο Τ.Ε. που ήταν αρκετά εύκολες, επαναλαμβάνοντας τους κανόνες ορθογραφιας που είπαμε νωρίτερα.
Τελειώσαμε με το κείμενο της 4ης άσκησης του βιβλίου και τις λέξεις γλωσσοδέτες. Τα παιδιά δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα στην ανάγνωση αυτών των συνδυασμών γραμμάτων ευτυχώς και προχωρήσαμε ομαλά στην άσκηση 4 του Τ.Ε. Αφού συμπληρώσαμε τις λέξεις των εικόνων προσπαθήσαμε να φτιάξουμε προφορικά μικρές ιστορίες με τις λέξεις αυτές. Τα πήγαμε πολύ καλά και πήραμε για το σπίτι την άσκηση γραπτά.
Μεγάααλο το μάθημά μας σήμερα , αλλά ευχάριστο. Κλέβοντας και ένα 10λεπτο από την επόμενη ωρα παίξαμε και το παιχνίδι της 22ης διαφάνειας (δεν είχα σκοπό να το κάνω , αλλά ένα ζουζούνι είδε στο λαπτοπ τη διαφάνεια με το παιχνίδι , αφοτου είχα κλείσει τον προτζέκτορα, και δεν μπόρεσα να τους το αρνηθώ). Κάθε παιδί πήρε από ένα κομμάτι χαρτί που πάνω είχε γραμμένο ένα από τα πρόσωπα(προσωπική αντωνυμία). Επρεπε να συμπληρώσει γράφοντας μια ολοκληρωμένη πρόταση με το ρήμα είμαι. Στη συνέχεια έπρεπε να βάλει την πρότασή του κάτω από το σωστό πρόσωπο , που ήταν κολλημένα στον πίνακα. Νικήτρια ήταν η ομάδα που όλα τα μέλη της είχαν τοποθετήσει την πρότασή τους στο σωστό πρόσωπο. Τα παιδιά που δεν είχαν ολοκληρωμένη πρόταση έπρεπε να επιστρέψουν να τη διορθώσουν.
Παρουσίαση από Drive εδώ.
Ξεκινήσαμε με το κείμενο "Στη χώρα των αινιγμάτων". Διαβάσαμε για το μακρύ ταξίδι της παρέας και τη συνάντησή τους με την κάτοικο της χώρας των αινιγμάτων. Και πάλι σε αυτή τη χώρα κάτι παράξενο συνέβαινε. Οι κάτοικοί της μιλούσαν με αινίγματα!
Πρώτα διάβασα εγώ το κείμενο και μετά μοιράσαμε ρόλους και διάβασαν και τα παιδιά. Στη συνέχεια είπαμε με λίγα λόγια όλα όσα διαβασαμε. Προσπαθώ να το κάνω καθημερινά αυτό για να εξασκούμαστε στην περίληψη.
Μετά ψάξαμε να βρούμε τα αινίγματα του κειμένου βάφοντάς με γαλάζιο.
Αφού βρήκαμε τα αινίγματα στο κείμενο , βρήκαμε και τις λύσεις τους που προς μεγάλη απογοήτευση των παιδιών τις μαρτυρούσαν οι εικόνες. Δε νομίζω πως ήταν τόσο δύσκολα τα αινίγματα ώστε να χρειάζεται και η εικονογράφηση.
Συνεχίσαμε με τις λύσεις των αινιγμάτων της σελίδας 75. Πολλά παιδιά γνώριζαν τα αινίγματα από τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους.
Μεταφερθήκαμε στο Τ.Ε. και φτιάξαμε το δικό μας αίνιγμα για την αγελάδα , αφού είδαμε πώς φτιάχτηκε το αίνιγμα της αλεπούς. Έπειτα ξεχωρίσαμε και τα 2 μπερδεμενα αινίγματα της άσκησης 6, που άρεσε πολύ στα παιδιά σαν δραστηριότητα.
Συνεχιζοντας , εντοπίσαμε τη φράση που είναι κοινή σε όλα τα αινίγματα, "Τι είναι;". Χρησιμοποίησα αυτό σαν πρόλογο για το ρήμα είμαι. Κλίναμε το ρήμα είμαι , που το ξέρουμε από πέρσι, δείχνοντας με κινήσεις των χεριών τα πρόσωπα.
Συμπληρώσαμε το ρήμα είμαι στην 3η άσκηση του βιβλίου, επισημαίνοντας την ορθογραφία του σε όλα τα πρόσωπα. Βγάλαμε και τον κανόνα: Πάντα ει στην αρχή. Στο τέλος αι , εκτός από το εμείς και το εσείς. Το εμείς και εσείς πάντα με έψιλον!
Επιστρέψαμε και κάναμε τις ασκήσεις 2 και 3 στο Τ.Ε. που ήταν αρκετά εύκολες, επαναλαμβάνοντας τους κανόνες ορθογραφιας που είπαμε νωρίτερα.
Τελειώσαμε με το κείμενο της 4ης άσκησης του βιβλίου και τις λέξεις γλωσσοδέτες. Τα παιδιά δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα στην ανάγνωση αυτών των συνδυασμών γραμμάτων ευτυχώς και προχωρήσαμε ομαλά στην άσκηση 4 του Τ.Ε. Αφού συμπληρώσαμε τις λέξεις των εικόνων προσπαθήσαμε να φτιάξουμε προφορικά μικρές ιστορίες με τις λέξεις αυτές. Τα πήγαμε πολύ καλά και πήραμε για το σπίτι την άσκηση γραπτά.
Μεγάααλο το μάθημά μας σήμερα , αλλά ευχάριστο. Κλέβοντας και ένα 10λεπτο από την επόμενη ωρα παίξαμε και το παιχνίδι της 22ης διαφάνειας (δεν είχα σκοπό να το κάνω , αλλά ένα ζουζούνι είδε στο λαπτοπ τη διαφάνεια με το παιχνίδι , αφοτου είχα κλείσει τον προτζέκτορα, και δεν μπόρεσα να τους το αρνηθώ). Κάθε παιδί πήρε από ένα κομμάτι χαρτί που πάνω είχε γραμμένο ένα από τα πρόσωπα(προσωπική αντωνυμία). Επρεπε να συμπληρώσει γράφοντας μια ολοκληρωμένη πρόταση με το ρήμα είμαι. Στη συνέχεια έπρεπε να βάλει την πρότασή του κάτω από το σωστό πρόσωπο , που ήταν κολλημένα στον πίνακα. Νικήτρια ήταν η ομάδα που όλα τα μέλη της είχαν τοποθετήσει την πρότασή τους στο σωστό πρόσωπο. Τα παιδιά που δεν είχαν ολοκληρωμένη πρόταση έπρεπε να επιστρέψουν να τη διορθώσουν.
Παρουσίαση από Drive εδώ.
το ταξίδι στη χωχαρούπα(2) from Ioanna Chats
Τα πρόσωπα (προσωπική αντωνυμία) θα τα βρείτε εδώ.
Τα πρόσωπα (προσωπική αντωνυμία) θα τα βρείτε εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!