Σήμερα ολοκληρώσαμε και το 12ο κεφάλαιο.
Κάναμε τις τελευταίες ασκήσεις στο βιβλίο και το Τ.Ε.
Την άσκηση β του Τ.Ε. δεν την έκανα για τον ίδιο λόγο πάλι. Για ποιο λόγο να βάλω ένα παιδί που έχει αρχίσει να καταλαβαίνει τι γίνεται πάνω κάτω με τα κέρματα να λύσει μια άσκηση που θα το μπερδέψει ακόμα περισσότερο;
Προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένη που όλα τα παιδιά προσπάθησαν και κατάφεραν να μάθουν όσο το δυνατόν περισσότερα γύρω από τα κέρματα.
Είμαστε Β' τάξη και δε νομίζω κανείς να περιμένει λογιστικές ικανότητες από εμάς. Η μάθηση πρέπει να είναι χαρά και όχι βάσανο.
Φύλλο εργασίας
Αποχαιρετάμε λοιπόν τα κέρματα και σηκώνουμε τα μανίκια μας καθώς αύριο μπαίνουμε σε γεωμετρικές αναζητήσεις...
Κάναμε τις τελευταίες ασκήσεις στο βιβλίο και το Τ.Ε.
Την άσκηση β του Τ.Ε. δεν την έκανα για τον ίδιο λόγο πάλι. Για ποιο λόγο να βάλω ένα παιδί που έχει αρχίσει να καταλαβαίνει τι γίνεται πάνω κάτω με τα κέρματα να λύσει μια άσκηση που θα το μπερδέψει ακόμα περισσότερο;
Προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένη που όλα τα παιδιά προσπάθησαν και κατάφεραν να μάθουν όσο το δυνατόν περισσότερα γύρω από τα κέρματα.
Είμαστε Β' τάξη και δε νομίζω κανείς να περιμένει λογιστικές ικανότητες από εμάς. Η μάθηση πρέπει να είναι χαρά και όχι βάσανο.
Φύλλο εργασίας
Αποχαιρετάμε λοιπόν τα κέρματα και σηκώνουμε τα μανίκια μας καθώς αύριο μπαίνουμε σε γεωμετρικές αναζητήσεις...
Πολύ όμορφο φύλλο εργασίας Ιωάννα μου!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή