Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Φτιάχνω αριθμούς με προϋποθέσεις , κεφ.10 (2)

Τις Δευτέρες ο χρόνος είναι μετρημένος , αφού ακολουθεί η γυμναστική κι έτσι σήμερα ασχοληθήκαμε μόνο με τις ασκήσεις του βιβλίου και του τετραδίου εργασιών.
Εδώ θα ήθελα να ζητήσω , αν ακούει κανείς από το Π.Ι., όταν αλλάζετε κάτι στο βιβλίο κατά το δοκούν, καλό θα ήταν να μας ενημερώνετε!Κι αν όχι εμάς που εργαζόμαστε μέσα στην τάξη , έστω τα βιβλία που έχετε αναρτημένα στη σελίδα σας! Καταλαβαίνω πλέον πότε έχει αλλάξει κάτι στο βιβλίο από το άδειο βλέμμα των παιδιών, που ενώ εγώ λέω άλλα το βιβλίο διαφωνεί μαζί μου!

Στο βιβλίο έκανα τη σελίδα 32 (τη σελίδα 33 δε θα την κάνω) και στο τετραδιο τις ασκήσεις α και ε (οι υπόλοιπες θα γίνουν αύριο).
Φύλλο εργασίας


7 σχόλια:

  1. Ιωαννάκι μου, πόσο δίκιο έχεις!!!!Εγώ δε χρησιμοποιώ πλέον δικό μου βιβλίο!Παίρνω από τους μαθητές μου!Πολύ ωραία όλα τα σημερινά σας!!!Σας χαίρομαι!!Πολύ δημιουργική τάξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στη σελίδα 33 έχει γίνει κάποιο λάθος!!!Δεν μπορούσαμε να καταλάβουμε!!!Διαγράψαμε ένα σκέλος της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου , πιο πολύ χρόνο μου παίρνει να καταλάβω τι ζητά η ασκηση και αν υπάρχει κάποιο λάθος , παρά να φτιάξω τα δικά μου! Ειλικρινα πολύ κακή και πρόχειρη δουλειά!

      Διαγραφή
  3. Γιατί το άλλο; Που σου λέει στο βιβλίο, ψάξε τις τάδε λέξεις στο λεξικό και το λεξικό που μοιράζουν στα παιδιά δεν τις έχει! Δηλαδή τόσο δύσκολο ήταν για τους συγγραφείς να ρίξουν και μια ματιά στα βιβλία; Συναδελφικά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά μια προχειρότητα επικρατεί κι ο δασκαλος τρεχει να συμμαζεψει τα ασυμμαζευτα...

      Διαγραφή
  4. ...κι επειδή συμβαίνουν όλα αυτά και πρέπει να δουλεύουμε με υπομονή πέρνα σε παρακαλώ να πάρεις ένα βραβειάκι! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ !!1ΤΥΧΕΡΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΑΣ !!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!