Στο κεφάλαιο "Ρινόκερος και κόκορας" ασχοληθήκαμε με ένα νέο γράμμα το Ρρ.
Ξεκινήσαμε όπως πάντα με την επεξεργασία της εικόνας. Βρήκαμε τα πρόσωπα , τα ζώα και τα πράγματα. Αφού εντοπίσαμε το γράμμα με το οποίο θα ασχολούμασταν προσπαθήσαμε να αποφασίσουμε πού θα το τοποθετήσουμε: στο χωριό των ήσυχων γραμμάτων ή στη λίμνη με τα φωνακλάδικα;
Το είπαμε όσο πιο δυνατά γινόταν και μετά κάναμε το ίδιο και για όλα τα φωνακλάδικα. Καταλάβαμε πως αν και έχει λίγο δυνατή φωνή μπαίνει στο χωριό των ήσυχων γραμμάτων. Είπα λοιπόν την παρακάτω ιστορία στα παιδιά. Το Ρρ έχει μια πολύ θορυβώδη μηχανή που κάνει ρρρρρρρρρρρρ. Περνάει λοιπόν μεσα από το ήσυχο χωριό και το ξεσηκώνει. Βγαίνει από το σπίτι του το Σσς και του φωνάζει σσσσσσσσσσσσσσσσ.
Το τοποθετήσαμε στο χωριό και στο τρενάκι της αλφαβήτας.
Είδαμε και τη γραφή του επισημαίνοντας πως το μικρό ρ περνάει τη γραμμή που γράφουμε. Το δουλέψαμε στο πινακάκι μας γράφοντας το αρκετές φορές.
Το συνδυάσαμε με τα φωνακλάδικα για να φτιάξουμε παρεούλες.
Επειτα φτιάξαμε τον άξονα λέξεων του Ρρ και μεταφερθήκαμε στο κείμενο. Αφού το επεξεργαστήκαμε , βρήκαμε όλα τα Ρρ χρωματίζοντάς τα.
Μετά από αυτό μας επισκέφτηκε και πάλι ο Ακης Οχταποδάκης φέρνοντάς μας εικόνες από τις λέξεις του κειμένου. Τις πήραμε από τα πλοκάμια του και τις τοποθετήσαμε στο σωστό σημείο του κειμένου.
Ασχοληθήκαμε λίγο ακόμη με την ανάγνωση του κειμένου διορθώνοντας όπου έπρεπε τον Πινόκιο.
Προχωρήσαμε με τις δραστηριότητες του βιβλίου συμπληρώνοντας και βρίσκοντας τα ρ στο ποίημα. Επειτα το ακούσαμε και μελοποιημένο.
Συνεχίσαμε με μια δραστηριότητα ανάγνωσης. Μοίρασα στα παιδιά το τραγούδι της Ιωάννας ("τραγουδάκι ανακατεμένες λέξεις"). Κόψαμε τις λέξεις και τις μπερδέψαμε στο θρανίο μας. Επειτα διαβάζοντας μια μια τις λέξεις το ξαναφτιάξαμε κολλώντας τις λέξεις στο τετράδιο εργασιών μας.
Τελευταία δραστηριότητα για την 1η μέρα επεξεργασίας του γράμματος ήταν να γράψουμε με τη γραμματοθήκη μας και το νέο γράμμα τις λέξεις που ζητούσε η διαφάνεια 18.
Τις δραστηριότητες των διαφανειών 19-20 τις κάναμε προφορικά λόγω έλλειψης χρόνου.
Τη 2η μέρα μετά την ανάγνωση μπήκαμε στο Τ.Ε. Εκεί πρώτα ασχοληθήκαμε με την επεξεργασία των εικόνων και τον εντοπισμό του Ρρ. Επισκεφτήκαμε και λίγο την αγαπημένη Ρόδο και είδαμε πόσο μακριά μας βρίσκεται.
Φυσικά κάναμε και την πρόσθεση για να βρούμε πόσα ήταν όταν μαζί.
Συνεχίσαμε με τις δραστηριότητες του τετραδίου εργασιών δημιουργώντας και τη λέξη της ορθογραφίας μας.
Συνεχίσαμε με τις δραστηριότητες των διαφανειών 28-37.
Κάναμε 2-3 προτάσεις με το έχει και το είναι γραπτά στο τετράδιο και τα υπόλοιπα προφορικά.
Τέλος με τη γραμματοθήκη μας φτιάξαμε τις λέξεις.
Παρουσίαση
Εδω από Drive.
Ξεκινήσαμε όπως πάντα με την επεξεργασία της εικόνας. Βρήκαμε τα πρόσωπα , τα ζώα και τα πράγματα. Αφού εντοπίσαμε το γράμμα με το οποίο θα ασχολούμασταν προσπαθήσαμε να αποφασίσουμε πού θα το τοποθετήσουμε: στο χωριό των ήσυχων γραμμάτων ή στη λίμνη με τα φωνακλάδικα;
Το είπαμε όσο πιο δυνατά γινόταν και μετά κάναμε το ίδιο και για όλα τα φωνακλάδικα. Καταλάβαμε πως αν και έχει λίγο δυνατή φωνή μπαίνει στο χωριό των ήσυχων γραμμάτων. Είπα λοιπόν την παρακάτω ιστορία στα παιδιά. Το Ρρ έχει μια πολύ θορυβώδη μηχανή που κάνει ρρρρρρρρρρρρ. Περνάει λοιπόν μεσα από το ήσυχο χωριό και το ξεσηκώνει. Βγαίνει από το σπίτι του το Σσς και του φωνάζει σσσσσσσσσσσσσσσσ.
Το τοποθετήσαμε στο χωριό και στο τρενάκι της αλφαβήτας.
Είδαμε και τη γραφή του επισημαίνοντας πως το μικρό ρ περνάει τη γραμμή που γράφουμε. Το δουλέψαμε στο πινακάκι μας γράφοντας το αρκετές φορές.
Το συνδυάσαμε με τα φωνακλάδικα για να φτιάξουμε παρεούλες.
Επειτα φτιάξαμε τον άξονα λέξεων του Ρρ και μεταφερθήκαμε στο κείμενο. Αφού το επεξεργαστήκαμε , βρήκαμε όλα τα Ρρ χρωματίζοντάς τα.
Μετά από αυτό μας επισκέφτηκε και πάλι ο Ακης Οχταποδάκης φέρνοντάς μας εικόνες από τις λέξεις του κειμένου. Τις πήραμε από τα πλοκάμια του και τις τοποθετήσαμε στο σωστό σημείο του κειμένου.
Ασχοληθήκαμε λίγο ακόμη με την ανάγνωση του κειμένου διορθώνοντας όπου έπρεπε τον Πινόκιο.
Προχωρήσαμε με τις δραστηριότητες του βιβλίου συμπληρώνοντας και βρίσκοντας τα ρ στο ποίημα. Επειτα το ακούσαμε και μελοποιημένο.
Συνεχίσαμε με μια δραστηριότητα ανάγνωσης. Μοίρασα στα παιδιά το τραγούδι της Ιωάννας ("τραγουδάκι ανακατεμένες λέξεις"). Κόψαμε τις λέξεις και τις μπερδέψαμε στο θρανίο μας. Επειτα διαβάζοντας μια μια τις λέξεις το ξαναφτιάξαμε κολλώντας τις λέξεις στο τετράδιο εργασιών μας.
Τελευταία δραστηριότητα για την 1η μέρα επεξεργασίας του γράμματος ήταν να γράψουμε με τη γραμματοθήκη μας και το νέο γράμμα τις λέξεις που ζητούσε η διαφάνεια 18.
Τις δραστηριότητες των διαφανειών 19-20 τις κάναμε προφορικά λόγω έλλειψης χρόνου.
Τη 2η μέρα μετά την ανάγνωση μπήκαμε στο Τ.Ε. Εκεί πρώτα ασχοληθήκαμε με την επεξεργασία των εικόνων και τον εντοπισμό του Ρρ. Επισκεφτήκαμε και λίγο την αγαπημένη Ρόδο και είδαμε πόσο μακριά μας βρίσκεται.
Φυσικά κάναμε και την πρόσθεση για να βρούμε πόσα ήταν όταν μαζί.
Συνεχίσαμε με τις δραστηριότητες του τετραδίου εργασιών δημιουργώντας και τη λέξη της ορθογραφίας μας.
Συνεχίσαμε με τις δραστηριότητες των διαφανειών 28-37.
Κάναμε 2-3 προτάσεις με το έχει και το είναι γραπτά στο τετράδιο και τα υπόλοιπα προφορικά.
Τέλος με τη γραμματοθήκη μας φτιάξαμε τις λέξεις.
Παρουσίαση
Εδω από Drive.
Τραγουδάκι ανακατεμένες λέξεις
τραγουδακι ανακατεμενες λεξεις from Ioanna Chats
Εικόνες Οχταποδάκη
Εικόνες Οχταποδάκη
εικονες για οχταποδακη from Ioanna Chats
Φύλλα εργασίας
Φύλλα εργασίας
Σε χαίρομαι Ιωάννα μου!!!!!!!Συνέχισε έτσι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστω , Ελένη μου! Να ΄σαι καλά!!!
Διαγραφήeisai foveri daskala,bravo sou!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια!!Πήρα πρώτη φορά πρώτη και με βοηθάς πολύ!
ΑπάντησηΔιαγραφή΄Εχω μια απορία...Στη 2η σελίδα του Ρ τι είναι αυτό το σχέδιο κάτω απ'το ρινόκερο;
αχχαχαχχαχαχαχχ!!! ειναι μακαρόνι! Πολλοι δεν το βρίσκουν και ειλικρινα μου κάνει εντύπωση! Σε ευχαριστω πολύ για τα όμορφα λόγια σου , Φενια!
ΔιαγραφήMπράβο που τα μοιράζεσαι, Ιωαννα! ήθελα να σε ρωτήσω, ορθογραφια έξτρα βάζεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω Νινα μου! Ορθογραφια εξτρα αν εννοείς να δίνω για να διαβασουν σπίτι , όχι, δε δίνω. Ωστόσο όταν γραφουμε ορθογραφία βαζω πολυ συχνα και άγνωστη. Λέξεις δηλαδή που δεν τις μαθαμε στο σπίτι , αλλά ξέρουμε να τις γραφουμε γιατι α. γνωρίζουμε όλα τα γραμματά της , β. την έχουμε δει πολλές φορές, γ. εχουμε μάθει ορθογραφικους κανονες.
ΔιαγραφήΕξτρα εννοώ πέρα από ό,τι προβλέπεται απ το μάθημα. Βλέπω ότι κάποιες συνάδελφοι δίνουν και προτάσεις ολόκληρες ως αντιγραφή και ορθογραφία (και μάλιστα από νωρίς, πριν το μάθημα ο κυριος με το καπέλο -που και μόνο το καπέλο προβλέπει). Νομίζω είναι υπερβολή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι Νινα μου. Κι εγω θεωρω πως δε χρειαζεται να βιαζόμαστε. Ερχεται και ο καιρός αργοτερα για να γραφουν ολοκληρες προτάσεις στην ορθογραφια. Δε χρειαζεται από τοσο νωρίς. Σε αυτο το σταδιο και η μια λεξη ειναι μια χαρα! Αλλωστε θελουμε τα μικράκια μας να τα καταφέρνουν και να παίρνουν θαρρος για να συνεχίσουν, όχι να τους κοψουμε τα φτερα πριν καν ξεκινήσουν!
ΔιαγραφήΕισαι φοβερη!Συγχαρητηρια και ενα μεγαλο ευχαριστω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ!!!!
ΔιαγραφήΑυτή την παρουσίαση πώς την κατεβάζουμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πατησεις στην πρωτη παρουσίαση κάτω αριστερά το εικονίδιο με το σεντόνι παρουσίασης και θα μεταφερθείς στο slideboom. Από εκεί θ πατήσεις download. Θα χρειαστεί να κάνεις λογαριασμό.
ΔιαγραφήΕξαιρετικη δουλεια.Συγχαρητηρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω πολύ!!!!
ΔιαγραφήΣυγχαρητήρια για το καταπληκτικό σας έργο!
ΑπάντησηΔιαγραφή