Μπήκαμε στη 13η ενότητα σήμερα που έχει τίτλο "Μες στο μουσείο". Είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα ενότητα και καθώς τα παιδιά δεν έχουν επισκεφτεί κάποιο μουσείο (πέρα από τα αρχαιολογικά ευρήματα της περιοχής μας) είναι μια ευκαιρία να γνωρίσουμε διάφορα μουσεία έστω και εικονικά.
Ξεκινήσαμε με τον προοργανωτή παρατηρώντας τις εικόνες και τις λεζάντες τους και βρίσκοντας τη χρησιμότητα των λεζάντων στα εκθέματα ενός μουσείου.
Συνεχίσαμε ταξιδεύοντας με την παρέα του βιβλίου μας σε ένα λαογραφικό μουσείο και σε μια αίθουσα πατητηριού. Αφού διαβάσαμε το περιγραφικό κείμενο απαντήσαμε σε μια σειρά ερωτήσεις εντοπίζοντας την απάντηση μέσα στο κείμενο (διαφάνεια 5).
Παράλληλα ξαναεπισκεφτήκαμε μέσω του διαδικτύου ένα λαογραφικό μουσείο που είχαμε δει στην ενότητα "Προσοχή ! Τι λέει εκεί".
Στη συνέχεια ψάξαμε στα λεξικά μας τις λέξεις που ζητά το βιβλίο (πετιμέζι , μούστος, πατητήρι και πορσελάνη), αλλά σταθήκαμε άτυχοι μιας και το λεξικό του σχολείου δεν τις περιείχε (μου έκανε τρομερή εντύπωση το γεγονός!).
Τις βρήκαμε όμως μέσα σε άλλα λεξικά που είχαμε στην τάξη μας.
Συνεχίσαμε μαθαίνοντας από τη Βαγια πώς να περιγράφουμε ένα χώρο. Τι πρέπει να αναφέρουμε και με ποια σειρά. Κάνοντας μια εξάσκηση πάνω σε αυτό περιγράψαμε την αίθουσά μας.
Υστερα συγκρίναμε το κείμενο της λεζάντας με τα λόγια της δασκάλας των παιδιών και παρατηρήσαμε πως στις λεζάντες είμαστε λιγόλογοι. Δινουμε τις πληροφορίες που θεωρούμε πως είναι βασικές χωρίς να γινόμαστε φαφλατάδες!
Μεταφερθήκαμε έπειτα στο Τ.Ε. και κάναμε τις εργασίες 1-4 εκεί. Στην 4η άσκηση εβαλα στην παρουσίαση διάφορες φωτογραφίες μας και είπαμε προφορικά ταιριαστές λεζάντες για την καθεμιά.(διαφάνειες 14-22)
Παρουσίαση
Εδώ από drive.
Ξεκινήσαμε με τον προοργανωτή παρατηρώντας τις εικόνες και τις λεζάντες τους και βρίσκοντας τη χρησιμότητα των λεζάντων στα εκθέματα ενός μουσείου.
Συνεχίσαμε ταξιδεύοντας με την παρέα του βιβλίου μας σε ένα λαογραφικό μουσείο και σε μια αίθουσα πατητηριού. Αφού διαβάσαμε το περιγραφικό κείμενο απαντήσαμε σε μια σειρά ερωτήσεις εντοπίζοντας την απάντηση μέσα στο κείμενο (διαφάνεια 5).
Παράλληλα ξαναεπισκεφτήκαμε μέσω του διαδικτύου ένα λαογραφικό μουσείο που είχαμε δει στην ενότητα "Προσοχή ! Τι λέει εκεί".
Τις βρήκαμε όμως μέσα σε άλλα λεξικά που είχαμε στην τάξη μας.
Συνεχίσαμε μαθαίνοντας από τη Βαγια πώς να περιγράφουμε ένα χώρο. Τι πρέπει να αναφέρουμε και με ποια σειρά. Κάνοντας μια εξάσκηση πάνω σε αυτό περιγράψαμε την αίθουσά μας.
Υστερα συγκρίναμε το κείμενο της λεζάντας με τα λόγια της δασκάλας των παιδιών και παρατηρήσαμε πως στις λεζάντες είμαστε λιγόλογοι. Δινουμε τις πληροφορίες που θεωρούμε πως είναι βασικές χωρίς να γινόμαστε φαφλατάδες!
Μεταφερθήκαμε έπειτα στο Τ.Ε. και κάναμε τις εργασίες 1-4 εκεί. Στην 4η άσκηση εβαλα στην παρουσίαση διάφορες φωτογραφίες μας και είπαμε προφορικά ταιριαστές λεζάντες για την καθεμιά.(διαφάνειες 14-22)
Παρουσίαση
Εδώ από drive.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!