Ξεκινήσαμε το κεφάλαιο "Όλοι στον κήπο" με το δημοσιογράφο να μας θυμίζει τι έγινε στο προηγούμενο κεφάλαιο.
Στη συνέχεια επεξεργαστήκαμε την εικόνα και εντοπίσαμε στις λέξεις το γράμμα που θα επεξεργαζόμασταν. Το βάλαμε στη λίμνη με τα φωνακλάδικα και το συνδυάσαμε με όλα τα ήσυχα γράμματα που έχουμε μάθει για να φτιάξουμε παρεούλες με αυτό.
Έπειτα ο μάγος με το μαγικό ραβδί μας βοήθησε να φτιάξουμε τον άξονα λέξεων του Οο.
Προχωρήσαμε κάνοντας ανάγνωση και επεξεργασία του κειμένου, κυκλώνοντας το ο και αναφέροντας το ερωτηματικό.
Μια νέα άσκηση που κάναμε ήταν με τον Ακη Οχταποδάκη.
Ο Ακης Οχταποδάκης είναι ένας ήρωας που του αρέσει πολύ να μιλάει με εικόνες.
Επειτα ξαναήρθε ο Πινόκιο και μας διάβασε πότε λάθος πότε σωστά. Εμείς επρεπε να καταλάβουμε πότε κάνει τι και να τον επαινέσουμε ή να τον επαναφέρουμε σε τάξη.
Αφού ξανακάναμε ανάγνωση , κάναμε δικές μας υποθέσεις για το τι μπορεί να περιείχε ο σάκος. Φτιάξαμε προτάσεις επισημαίνοντας το κεφαλαίο στην αρχή, την τελεία στο τέλος και τους τόνους.
Συνεχίσαμε με τη δραστηριότητα του βιβλίου , στην οποία βρήκαμε το μονοπάτι με γτα περισσότερα ο , το χρωματίσαμε και βάψαμε όλα τα ο στις ταμπέλες του.
Μετα διαβάσαμε το ποίημα , το ακούσαμε και είδαμε το βίντεο "Ο ονειροπαρμένος ορειβάτης".
Την επόμενη μερα , αφού δουλέψαμε την ανάγνωση, μπήκαμε στο Τ.Ε. και επεξεργαστήκαμε τις εικόνες.
Γράψαμε το ο και διαβάσαμε τη λέξη σάκος ολικά, συλλαβιστά και γράμμα γράμμα.
Συνεχίσαμε με τις δραστηριότητες του Τ.Ε. μιλώντας για τις προσκλήσεις και συμπληρώνοντας τα γράμματα , αναφέροντας πάντα τους κανόνες για τα κεφαλαία.
Μια επιπλέον δραστηριότητα για τη λέξη της ορθογραφίας ήταν να δημιουργήσουμε μια ακροστιχίδα. Συμπληρώσαμε το πινακάκι με λέξεις από κ, ο, τ και α γράφοντας το πρώτο γράμμα στο κουτί και την υπόλοιπη λέξη δίπλα. Στη συνέχεια βάψαμε τα πρώτα κουτιά κάθε σειράς και διαβάσαμε τη λέξη που σχηματίστηκε. Την γράψαμε και την ζωγραφίσαμε.
Τέλος , κάναμε μια άσκηση με τα άρθρα για να εξασκηθούμε λίγο και με αυτά (διαφάνειες 42-46)
Ασκηση : Τι να έχει ο σάκος;
Στη συνέχεια επεξεργαστήκαμε την εικόνα και εντοπίσαμε στις λέξεις το γράμμα που θα επεξεργαζόμασταν. Το βάλαμε στη λίμνη με τα φωνακλάδικα και το συνδυάσαμε με όλα τα ήσυχα γράμματα που έχουμε μάθει για να φτιάξουμε παρεούλες με αυτό.
Έπειτα ο μάγος με το μαγικό ραβδί μας βοήθησε να φτιάξουμε τον άξονα λέξεων του Οο.
Προχωρήσαμε κάνοντας ανάγνωση και επεξεργασία του κειμένου, κυκλώνοντας το ο και αναφέροντας το ερωτηματικό.
Μια νέα άσκηση που κάναμε ήταν με τον Ακη Οχταποδάκη.
Ο Ακης Οχταποδάκης είναι ένας ήρωας που του αρέσει πολύ να μιλάει με εικόνες.
Ο
Ακης
Οχταποδάκης παίρνει λέξεις και βάζει στη θέση τους εικόνες
ή μας φέρνει εικόνες να βάλουμε στο κείμενο. Δουλεύουμε αναγνώριση λέξεων και αντιστοίχιση
λέξης- εικόνας.
Τις βοηθητικές φιγούρες που χρησιμοποιώ τις βρίσκετε εδω.Εκτυπώνουμε σε Α3 έγχρωμα και πλαστικοποιούμε.
Συνεχίσαμε με μια ακόμα λέξη που μαθαίνουμε ολικά , το όχι. Τα παιδιά την θυμόντουσαν από την 28η Οκτωβρίου αρκετά καλά.
Τα παιδιά παίρνουν τις εικόνες από τα πλοκάμια του και τις τοποθετούν στη σωστή θέση στο κείμενο.
Τις βοηθητικές φιγούρες που χρησιμοποιώ τις βρίσκετε εδω.Εκτυπώνουμε σε Α3 έγχρωμα και πλαστικοποιούμε.
Επειτα ξαναήρθε ο Πινόκιο και μας διάβασε πότε λάθος πότε σωστά. Εμείς επρεπε να καταλάβουμε πότε κάνει τι και να τον επαινέσουμε ή να τον επαναφέρουμε σε τάξη.
Αφού ξανακάναμε ανάγνωση , κάναμε δικές μας υποθέσεις για το τι μπορεί να περιείχε ο σάκος. Φτιάξαμε προτάσεις επισημαίνοντας το κεφαλαίο στην αρχή, την τελεία στο τέλος και τους τόνους.
Συνεχίσαμε με τη δραστηριότητα του βιβλίου , στην οποία βρήκαμε το μονοπάτι με γτα περισσότερα ο , το χρωματίσαμε και βάψαμε όλα τα ο στις ταμπέλες του.
Μετα διαβάσαμε το ποίημα , το ακούσαμε και είδαμε το βίντεο "Ο ονειροπαρμένος ορειβάτης".
Την επόμενη μερα , αφού δουλέψαμε την ανάγνωση, μπήκαμε στο Τ.Ε. και επεξεργαστήκαμε τις εικόνες.
Γράψαμε το ο και διαβάσαμε τη λέξη σάκος ολικά, συλλαβιστά και γράμμα γράμμα.
Συνεχίσαμε με τις δραστηριότητες του Τ.Ε. μιλώντας για τις προσκλήσεις και συμπληρώνοντας τα γράμματα , αναφέροντας πάντα τους κανόνες για τα κεφαλαία.
Μια επιπλέον δραστηριότητα για τη λέξη της ορθογραφίας ήταν να δημιουργήσουμε μια ακροστιχίδα. Συμπληρώσαμε το πινακάκι με λέξεις από κ, ο, τ και α γράφοντας το πρώτο γράμμα στο κουτί και την υπόλοιπη λέξη δίπλα. Στη συνέχεια βάψαμε τα πρώτα κουτιά κάθε σειράς και διαβάσαμε τη λέξη που σχηματίστηκε. Την γράψαμε και την ζωγραφίσαμε.
Τέλος , κάναμε μια άσκηση με τα άρθρα για να εξασκηθούμε λίγο και με αυτά (διαφάνειες 42-46)
Ασκηση : Τι να έχει ο σάκος;
ο σακος έχει... from Ioanna Chats
Ασκηση : Εικόνες Ακη Οχταποδάκη
Ασκηση : Εικόνες Ακη Οχταποδάκη
ασκηση ορθογραφιας Ppt from Ioanna Chats
Παρουσίαση
Εδώ από drive..
Παρουσίαση
Εδώ από drive..
όλοι στον κήπο 1 from Ioanna Chats
επεξεργάσιμο εδώ
επεξεργάσιμο εδώ
όλοι στον κήπο 2 from Ioanna Chats
επεξεργάσιμο εδώ
Επανάληψη ως Ολοι στον κήπο εδώ.
Νυχτώνει
επεξεργάσιμο εδώ
Επανάληψη ως Ολοι στον κήπο εδώ.
Νυχτώνει
Μπράβο για την υπέροχη δουλειά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ για τις ιδέες ,κυρίως όμως για το ΥΛΙΚΟ που ΜΑΣ προσφέρεις....
Σε ευχαριστώ πολύ για το εξαιρετικό υλικό. Αποτελεί πηγή έμπνευσης! Να είσαι καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙωάννα σε ευχαριστώ για τις υπεροχες ιδεες και εργασίες που μοιράζεσαι μαζί μας,εισαι καταπληκτική....
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα 'σαι καλά Δεσποινά μου!
ΔιαγραφήΣυγχαρητήρια ,συναδέλφισσα,για την υπέροχη δουλειά σου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστω πολύ κοριτσάρα μου!
ΔιαγραφήΣυγχαρητήρια για αυτή την τόσο εκπληκτική δουλειά που κάνεις!!!!!Αποτελείς πρότυπο επαιδευτικού.Να είσαι παντα καλά!!!!!!!!!!!!Οι ιδέες σου αστείρευτες ,καινοτόμες,αποτελεσματικές.Σ ευχαριστούμε πολύ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστω παρα πολυ Τινα μου!
ΔιαγραφήΣυγχαρητήρια για την καταπληκτική δουλειά σου !! Σ΄ευχαριστώ που τη μοιράζεσαι και μας δίνεις ιδέες για να κάνουμε το μάθημα παιχνίδι, όπως θα ΄πρεπε να είναι για αυτές τις ηλικίες τουλάχιστον. Να είσαι καλά !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστω πολύ Ειρήνη μου! Για όλες τις ηλικίες θα επρεπε το μαθημα να γινεται παιχνίδι!!! Και ειδικά για τους δασκάλους!Τόσες ώρες επενδύουμε στην εργασία μας , ας είναι διασκεδαστικες!
ΔιαγραφήΤελεια η ιδεα της ακροστοιχιδας!Συνδυαζει το παιχνιδι με την ορθογραφια!Τα πρωτακια θα το λατρεψουν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι πολύ που σου άρεσε!!!
Διαγραφή