Καθώς οι μέρες περνάνε μετά το άνοιγμα των σχολείων μπαίνουμε όλοι σε ρυθμό. Τόσο τα παιδιά όσο κι εμείς αποκτάμε την καθημερινότητά μας και λειτουργούμε με φυσικότητα.
Σε αυτή τη φάση αρχίζουν και φαίνονται οι "ταχύτητες". Τα πρώτα μου χρόνια στο σχολείο αναρωτιόμουν πώς μπορούσαν οι συνάδελφοι να λένε με σιγουριά "Έχω δύο ταχύτητες" , "Έχω τρεις ταχύτητες στην τάξη". Είχα μια ανασφάλεια ότι κάτι δεν κάνω σωστά ,καθώς εμένα μου φαινόταν πως όσα παιδιά είχα στην τάξη τόσες ήταν και οι ταχύτητες!!!
Φυσικά περνώντας τα χρόνια άρχισε να ξεδιαλύνει το τοπίο ...τουλάχιστον νομίζω...μπορεί και να μπερδεύει περισσότερο...