Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015
Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015
Οργάνωση συλλογών , κεφ.33
Στην οργάνωση συλλογών δουλέψαμε πρώτα στην παρουσίαση και μετά μπήκαμε στο βιβλίο. Γνωρίσαμε τις δυο φίλες , τη Μονάδα και τη Δεκάδα, είδαμε τα γνωρίσματά τους και δουλέψαμε με τις μονάδες και τις δεκάδες χωρίζοντας πλήθη αντικειμένων σε σακουλάκια (ματσάκια, παρεούλες κτλ) των 10.
Το κεφάλαιο 33 το ξεκινήσαμε δουλεύοντας ζωντανά το παράδειγμα του βιβλίου.
Μοίρασα στα παιδιά πράσινες χάντρες
Το κεφάλαιο 33 το ξεκινήσαμε δουλεύοντας ζωντανά το παράδειγμα του βιβλίου.
Μοίρασα στα παιδιά πράσινες χάντρες
Με πινέλα και φαντασία
Στο τελευταίο κεφάλαιο της 5ης ενότητας γνωρίσαμε άλλο ένα δίψηφο , το ντ.
Ξεκινήσαμε με το δημοσιογράφο να μας θυμίζει όσα είδαμε στο προηγούμενο και συνεχίσαμε παρατηρώντας την εικόνα. Πολλά παιδιά συνδυάζοντας τον τίτλο και την εικόνα μπόρεσαν να υποθέσουν σωστά τι θα συνεβαινε.
Επειτα διαβάσαμε το κείμενο και εντοπίσαμε τις πιο σημαντικές λεπτομέρειες λέγοντας την ιστορία με λίγα λόγια.
Μετα γνωρίσαμε το νέο δίψηφο
Ξεκινήσαμε με το δημοσιογράφο να μας θυμίζει όσα είδαμε στο προηγούμενο και συνεχίσαμε παρατηρώντας την εικόνα. Πολλά παιδιά συνδυάζοντας τον τίτλο και την εικόνα μπόρεσαν να υποθέσουν σωστά τι θα συνεβαινε.
Επειτα διαβάσαμε το κείμενο και εντοπίσαμε τις πιο σημαντικές λεπτομέρειες λέγοντας την ιστορία με λίγα λόγια.
Μετα γνωρίσαμε το νέο δίψηφο
Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015
Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015
Όλοι στο οικόπεδο- Επανάληψη ει,αι,οι
Συνεχίζουμε τις περιπέτειές μας με την παρέα του βιβλίου. Αυτή τη φορά επισκεφτήκαμε ένα οικόπεδο.
Διαβάζοντας στον τίτλο τη λέξη οικόπεδο ρώτησα τα παιδιά αν γνώριζαν τι είναι. Επειδή υπήρχαν πολλά παιδιά που δεν ήξεραν το εξηγήσαμε με απλά λόγια. Βοήθησε και το γεγονός πως δίπλα στην αυλή έχουμε ένα μεγάλο οικόπεδο!
Στην εικόνα εύκολα γνωρίσαμε το οικόπεδο. Την επεξεργαστήκαμε όπως πάντα και προσπαθήσαμε να μαντέψουμε τι μπορεί να είχε συμβεί.
Διαβάζοντας στον τίτλο τη λέξη οικόπεδο ρώτησα τα παιδιά αν γνώριζαν τι είναι. Επειδή υπήρχαν πολλά παιδιά που δεν ήξεραν το εξηγήσαμε με απλά λόγια. Βοήθησε και το γεγονός πως δίπλα στην αυλή έχουμε ένα μεγάλο οικόπεδο!
Στην εικόνα εύκολα γνωρίσαμε το οικόπεδο. Την επεξεργαστήκαμε όπως πάντα και προσπαθήσαμε να μαντέψουμε τι μπορεί να είχε συμβεί.
Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015
Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015
Ενας καινούριος μαθητής
Προχωράμε στη νέα ενότητα γνωρίζοντας όλο και περισσότερες παρεούλες με περίεργη φωνή.
Ξεκινήσαμε όπως πάντα με την επεξεργασία της εικόνας διατυπώνοντας υποθέσεις για το τι μπορεί να έχει συμβεί. Μαζί εντοπισαμε και τις ομοιότητες και τις διαφορές που έχει η τάξη της Ιωάννας και του Αρη με τη δική μας.
Συνεχίσαμε με το κείμενο , που αναγνωρίσαμε ότι πρόκειται για ένα διάλογο ανάμεσα στα παιδιά και το δάσκαλο. Εντοπίσαμε τους ήρωες και , αφού το διαβάσαμε αρκετές φορές και το επεξεργαστήκαμε, μοιράσαμε ρόλους και υποδυθήκαμε τους ήρωες.
Ξεκινήσαμε όπως πάντα με την επεξεργασία της εικόνας διατυπώνοντας υποθέσεις για το τι μπορεί να έχει συμβεί. Μαζί εντοπισαμε και τις ομοιότητες και τις διαφορές που έχει η τάξη της Ιωάννας και του Αρη με τη δική μας.
Συνεχίσαμε με το κείμενο , που αναγνωρίσαμε ότι πρόκειται για ένα διάλογο ανάμεσα στα παιδιά και το δάσκαλο. Εντοπίσαμε τους ήρωες και , αφού το διαβάσαμε αρκετές φορές και το επεξεργαστήκαμε, μοιράσαμε ρόλους και υποδυθήκαμε τους ήρωες.
Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015
Διακριση συμβόλων + και - , Αφαίρεση με μεγάλο αφαιρετέο , κεφ. 29-30
Ουάου! Σαν να ξέχασα τα μαθηματικά εδώ και λίγο καιρό!
Τι κάναμε λοιπόν:
Διάκριση συμβόλων + και -
Στη διάκριση των συμβόλων + και - μας βοήθησαν πολύ οι δυο αγαπημένες μας μάγισσες, η Προσθετόλ και η Αφαιρίξ. Ξεκινήσαμε με την επεξεργασία της εικόνας του βιβλίου (σελ.72) και διαβάζοντας τις προτάσεις -ιστορίες που είχε από κάτω προσπαθούσαμε να καταλάβουμε αν την ιστορία μας την έλεγε η μάγισσα Προσθετόλ ή η Αφαιρίξ.
Τι κάναμε λοιπόν:
Διάκριση συμβόλων + και -
Στη διάκριση των συμβόλων + και - μας βοήθησαν πολύ οι δυο αγαπημένες μας μάγισσες, η Προσθετόλ και η Αφαιρίξ. Ξεκινήσαμε με την επεξεργασία της εικόνας του βιβλίου (σελ.72) και διαβάζοντας τις προτάσεις -ιστορίες που είχε από κάτω προσπαθούσαμε να καταλάβουμε αν την ιστορία μας την έλεγε η μάγισσα Προσθετόλ ή η Αφαιρίξ.
Το καπέλο περπατάει + Επαναληψη
Μπήκαμε στη νέα ενότητα την Τετάρτη , "Σκανταλιές". Τίτλος πολύ αγαπητός στα παιδιά!
Ξεκινήσαμε βλέποντας την πορεία που θα ακολουθήσουμε σε αυτήν την ενότητα και μετά μπήκαμε στο κεφάλαιο "Το καπέλο περπατάει".
Επεξεργαστήκαμε την εικόνα και διατυπώσαμε διάφορες υποθέσεις για το τι μπορούσαν να συζητούν τα παιδιά.
Ξεκινήσαμε βλέποντας την πορεία που θα ακολουθήσουμε σε αυτήν την ενότητα και μετά μπήκαμε στο κεφάλαιο "Το καπέλο περπατάει".
Επεξεργαστήκαμε την εικόνα και διατυπώσαμε διάφορες υποθέσεις για το τι μπορούσαν να συζητούν τα παιδιά.
Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015
Δημιουργική γραφή: Ο φίλος μου ο ...
Αυτη την εβδομάδα στη δημιουργική γραφή δουλέψαμε πολύ πολύ δημιουργικά!
Πρωτα δουλέψαμε όποτε είχαμε λίγο χρόνο με τις παρακάτω εικόνες. Αφηνα τα παιδιά να παρατηρήσουν κάθε εικόνα (τις δείχνω καθεμιά ξεχωριστά) για λίγη ώρα.
Μετά ζητούσα να σκεφτούν τι μπορεί να είχε συμβεί.
Αυτό έγινε γι'αυτήν την εικόνα.
Πρωτα δουλέψαμε όποτε είχαμε λίγο χρόνο με τις παρακάτω εικόνες. Αφηνα τα παιδιά να παρατηρήσουν κάθε εικόνα (τις δείχνω καθεμιά ξεχωριστά) για λίγη ώρα.
Μετά ζητούσα να σκεφτούν τι μπορεί να είχε συμβεί.
Αυτό έγινε γι'αυτήν την εικόνα.
Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015
Πουπουλένια σύννεφα- Επανάληψη 4ης ενότητας
Σήμερα κάναμε την επανάληψη της 4ης ενότητας, "Το σύννεφο έφερε βροχή".
Πρώτα διαβάσαμε το ποίημα πουπουλένια σύννεφα. Ο καιρός βοήθησε σήμερα με τα χοντρά του σύννεφα και μπορέσαμε κι εμείς να δούμε τα προβατάκια, τις σαπουνάδες και τα παπλώματα του ουρανού. Τα παιδιά έδωσαν και τις δικές τους παρομοιώσεις για τα σύννεφα.
Στη συνέχεια κυκλώσαμε όλα τα σημεία στίξης επαναλαμβάνοντας το όνομα και την ιδιότητά τους.
Αφού διαβάσαμε το κείμενο αρκετές φορές , το ακούσαμε και μελοποιημένο ψάχνοντας παράλληλα μέσα στο κείμενο όλες τις λέξεις που ξεκινούσαν από το γράμμα π.
Πρώτα διαβάσαμε το ποίημα πουπουλένια σύννεφα. Ο καιρός βοήθησε σήμερα με τα χοντρά του σύννεφα και μπορέσαμε κι εμείς να δούμε τα προβατάκια, τις σαπουνάδες και τα παπλώματα του ουρανού. Τα παιδιά έδωσαν και τις δικές τους παρομοιώσεις για τα σύννεφα.
Στη συνέχεια κυκλώσαμε όλα τα σημεία στίξης επαναλαμβάνοντας το όνομα και την ιδιότητά τους.
Αφού διαβάσαμε το κείμενο αρκετές φορές , το ακούσαμε και μελοποιημένο ψάχνοντας παράλληλα μέσα στο κείμενο όλες τις λέξεις που ξεκινούσαν από το γράμμα π.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)