Αφού επεξεργαστήκαμε την εικόνα , διαβάσαμε το κείμενο και εντοπίσαμε σε αυτό διάφορες πληροφορίες υπογραμμίζοντάς τες.
Με τη λέξη "Μακαρι" κάναμε κι εμείς ευχές (δε φτιάξαμε την αφίσα που λέω στην παρουσίαση, μιας και δεν ήθελα να τους κουράσω κι άλλο ,καθώς ακολουθούσε δραστηριότητα με μπόλικο γράψιμο).
Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε ένα μικρό βίντεο με φωτογραφίες μας από όλη τη χρονιά , για να θυμηθούμε όλα όσα κάναμε. Επειτα καταγράψαμε τις αναμνήσεις μας σε χαρτάκια και καθένας διάλεξε από μία (με διαδικασία κλήρωσης για να μην έχουμε μαλώματα).
Συνεχίσαμε με τη συγγραφή των ιστοριών μας δίνοντας σημασία μόνο στο κεφαλαίο στην αρχή και μετά από τελεία.
Με την ολοκλήρωση της ιστορίας ξεκινήσαμε την εικονογράφησή της.
Σήμερα ξεκινήσαμε μιλώντας για το αύριο σαν χρόνο. Δε μας δυσκόλεψε να βάζουμε τα ρήματα στο αύριο ( Στιγμιαίο Μέλλοντα) και συνεχίσαμε με τη δραστηριότητα της παρουσίασης.
Συνεχίσαμε με τις ασκήσεις του Τ.Ε. και μετά την ολοκλήρωσή τους ρώτησα τα παιδιά : αν γίνετε μια μέρα διευθυντης/ντρια τι θα κάνετε; Τα παιδιά έδωσαν πάρα πολλές απαντήσεις! Ετσι έχοντας δώσει και πάρει πολλές ιδέες καθίσαμε να γράψουμε κάποιες από αυτές.
Όταν ολοκληρώσαμε και αυτό, φτιάξαμε το πορτραίτο μας. Στο πακέτο δραστηριοτήτων έχω τα πατρόν για το κεφάλι και τα μαλλιά. Τα έκοψα και τα πέρασα σε χρώματα αντίστοιχα του χρώματος των μαλλιών των παιδιών.
Τα παιδιά τα έκοψαν και σχεδίασαν τα χαρακτηριστικά του προσώπου , βάζοντας και τα απαραίτητα γυαλιά!!!
Τέλος κολλήσαμε όλα αυτά σε ένα χρωματιστό χαρτόνι και θα τα κρεμάσουμε αύριο (γιατί σήμερα δεν πρόλαβα) στην τάξη μας.
Παρουσίαση
Εδώ από Drive.
Με τη λέξη "Μακαρι" κάναμε κι εμείς ευχές (δε φτιάξαμε την αφίσα που λέω στην παρουσίαση, μιας και δεν ήθελα να τους κουράσω κι άλλο ,καθώς ακολουθούσε δραστηριότητα με μπόλικο γράψιμο).
Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε ένα μικρό βίντεο με φωτογραφίες μας από όλη τη χρονιά , για να θυμηθούμε όλα όσα κάναμε. Επειτα καταγράψαμε τις αναμνήσεις μας σε χαρτάκια και καθένας διάλεξε από μία (με διαδικασία κλήρωσης για να μην έχουμε μαλώματα).
Συνεχίσαμε με τη συγγραφή των ιστοριών μας δίνοντας σημασία μόνο στο κεφαλαίο στην αρχή και μετά από τελεία.
Με την ολοκλήρωση της ιστορίας ξεκινήσαμε την εικονογράφησή της.
Σήμερα ξεκινήσαμε μιλώντας για το αύριο σαν χρόνο. Δε μας δυσκόλεψε να βάζουμε τα ρήματα στο αύριο ( Στιγμιαίο Μέλλοντα) και συνεχίσαμε με τη δραστηριότητα της παρουσίασης.
Συνεχίσαμε με τις ασκήσεις του Τ.Ε. και μετά την ολοκλήρωσή τους ρώτησα τα παιδιά : αν γίνετε μια μέρα διευθυντης/ντρια τι θα κάνετε; Τα παιδιά έδωσαν πάρα πολλές απαντήσεις! Ετσι έχοντας δώσει και πάρει πολλές ιδέες καθίσαμε να γράψουμε κάποιες από αυτές.
Όταν ολοκληρώσαμε και αυτό, φτιάξαμε το πορτραίτο μας. Στο πακέτο δραστηριοτήτων έχω τα πατρόν για το κεφάλι και τα μαλλιά. Τα έκοψα και τα πέρασα σε χρώματα αντίστοιχα του χρώματος των μαλλιών των παιδιών.
Τα παιδιά τα έκοψαν και σχεδίασαν τα χαρακτηριστικά του προσώπου , βάζοντας και τα απαραίτητα γυαλιά!!!
Τέλος κολλήσαμε όλα αυτά σε ένα χρωματιστό χαρτόνι και θα τα κρεμάσουμε αύριο (γιατί σήμερα δεν πρόλαβα) στην τάξη μας.
Παρουσίαση
Εδώ από Drive.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!