Στο κεφάλαιο 49 δεν κάναμε την πρωτη σελίδα (σελ. 46) μιας και θεώρησα πως πιο πολύ θα μπέρδευε παρά θα βοηθούσε τα παιδιά μου.
Θυμηθήκαμε τις Μονάδες και τις Δεκάδες των διψήφιων αιθμών επαναλαμβάνοντας όσα έχουμε μάθει και δόυλέψαμε διάφορα παραδείγματα στα πλαίσια (σελ. 47).
Συνεχίσαμε γνωρίζοντας ένα νέο τρόπο να υπολογίζουμε τις αφαιρέσεις (στην τάξη μου δεν σπάμε τους αριθμούς για να κάνουμε 5αδες και δεκάδες, βρισκουμε νοερά το αποτέλεσμα απευθείας). Ξεκινάμε από το μικρότερο και ανεβαίνουμε μετρώντας
πόσα θέλουμε μέχρι να φτάσουμε το μεγαλύτερο αριθμό. Εδειξα τον τρόπο , τον δουλέψαμε με παραδείγματα , αλλά στην επόμενη άσκηση και σε όλα όσα καναμε μετέπειτα (Τ.Ε.) είπα στα παιδιά να διαλέξει ο καθένας τον τρόπο που τον βολεύει και με αυτόν να εργάζεται.
Στο κεφ. 50 , έχοντας εξασκηθεί πάρα πολύ στη δημιουργία ιστοριών των δυο αγαπημένων μας μαγισσών (Αφαιρίξ και Προσθετόλ), δε δυσκολευτήκαμε με τις ασκήσεις του βιβλίου. Ετσι η κυρία δυσκόλεψε τα αστερια της με διάφορους τρόπους:
Δραστηριότητες
Θυμηθήκαμε τις Μονάδες και τις Δεκάδες των διψήφιων αιθμών επαναλαμβάνοντας όσα έχουμε μάθει και δόυλέψαμε διάφορα παραδείγματα στα πλαίσια (σελ. 47).
Συνεχίσαμε γνωρίζοντας ένα νέο τρόπο να υπολογίζουμε τις αφαιρέσεις (στην τάξη μου δεν σπάμε τους αριθμούς για να κάνουμε 5αδες και δεκάδες, βρισκουμε νοερά το αποτέλεσμα απευθείας). Ξεκινάμε από το μικρότερο και ανεβαίνουμε μετρώντας
πόσα θέλουμε μέχρι να φτάσουμε το μεγαλύτερο αριθμό. Εδειξα τον τρόπο , τον δουλέψαμε με παραδείγματα , αλλά στην επόμενη άσκηση και σε όλα όσα καναμε μετέπειτα (Τ.Ε.) είπα στα παιδιά να διαλέξει ο καθένας τον τρόπο που τον βολεύει και με αυτόν να εργάζεται.
Στο κεφ. 50 , έχοντας εξασκηθεί πάρα πολύ στη δημιουργία ιστοριών των δυο αγαπημένων μας μαγισσών (Αφαιρίξ και Προσθετόλ), δε δυσκολευτήκαμε με τις ασκήσεις του βιβλίου. Ετσι η κυρία δυσκόλεψε τα αστερια της με διάφορους τρόπους:
- παίξαμε το λεωφορείο~ π.χ. Ενα λεωφορείο έχει 5 επιβάτες. Στην 1η στάση κατέβηκαν 3 και στην επόμενη ανέβηκαν 7.Πόσους έχει τώρα το λεωφορείο; Το παίξαμε πάρα πολλές φορές αλλάζοντας κάθε φορά τον αριθμό των επιβατών , αλλά και την εναλλαγή των πράξεων.
- Στο ίδιο μοτίβο παίξαμε και με το πάρκινγκ. π.χ. Σε ένα χώρο στάθμευσης υπάρχουν 8 αυτοκίνητα. Αργότερα ήρθαν άλλα 4 και μετά έφυγαν τα 6. Πόσα αυτοκίνητα είναι τώρα στο χώρο σταθμευσης; Πάλι εναλλασσονται οι πράξεις και οι αριθμοί.
- Επιστρατεύτηκαν τα αυτοκινητάκια του αγαπημένου μου ανιψιού και αφού μοιράστηκαν στις ομάδες (και παίξαμε για 2-3 λεπτά να μας φύγει ο καημός) μαζί με τα πάρκινγκ (χαρτόνια) ζήτησα από τα παιδιά να φτιάξουν ένα πρόβλημα πρόσθεσης. Μετά ένα αφαίρεσης και ύστερα ένα σύνθετο - Προσθετόλ και Αφαιρίξ σε συνεργασία! Επρεπε να χρησιμοποιήσουν τον αριθμο των αυτοκινήτων που είχαν και να κάνουν το πρόβλημα παρουσίαση δείχνοντας ποια έρχονται και ποια φεύγουν κάθε φορά.
Δραστηριότητες
Συγχαρητήρια!!!Ένα βραβείο σε περιμένει στο: http://efibarlou.blogspot.gr/
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω!!!!!!!
ΔιαγραφήΚαλημέρα! Ιωάννα πως βοηθάμε για να βρίσκουν νοερά το αποτέλεσμα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημερα Παναγιωτα μου! Θελει πολλη εξασκηση οταν μαθαινουμε τη σειρα. Δουλεύουμε πολύ τη μετρηση , κανονική και αντιστροφη, με πληθωρα ΑΣΚΗΣΕΩΝ .
ΔιαγραφήΔεν ξέρω για εσάς αλλά εμείς τα έχουμε παίξει ,μας περνει πολλές ώρες για να διαβάσουμε !! Εμάς δεν μας βοηθαει καθόλου να διαβάζουμε με αυτόν το τρόπο!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤότε μπορείτε να βρείτε έναν τρόπο που να ταιριάζει με εσάς και που θα βοηθήσει να τα καταλάβετε χωρίς να αφιερώνετε υπερβολικό χρόνο! Καλή συνέχεια!
Διαγραφή