Εχουν χαλαρώσει πολύ οι ρυθμοί και τα μαθηματικά μας , αν και είναι το αγαπημένο μας μάθημα, γίνονται πιο χαλαρά και με πιο χαρούμενο ύφος.
Οι αριθμοί ως το 70
Σε αυτό το κεφάλαιο δε δυσκολευτήκαμε μιας και ήδη χειριζόμασταν αριθμούς μεγαλύτερους του 50. Ωστόσο κάναμε αρκετές ασκήσεις μέτρησης όπως έχω αναφέρει και σε προηγούμενες αναρτήσεις (παλαμάκια, γυμναστική , καράτε κλπ.).
Εισαγωγή στον πολλαπλασιασμό- Τερατώδεις πολλαπλασιασμοί
Χμ...
Πολλαπλασιασμός και Α' τάξη δεν πολυταιριάζουν. Κάναμε όμως φιλότιμες προσπάθειες να μπούμε ελαφρά στην έννοια φορές.
Εισαγωγικά δουλέψαμε το φυλλο εργασίας "εισαγωγή στον πολλαπλασιασμό" με ασκήσεις που άρεσαν και φανηκαν αρκετά εύκολες στα παιδιά.
Συνεχίσαμε φτιάχνοντας το εποπτικό μας υλικό για μια 2η δραστηριότητα που είχα στο μυαλό για σήμερα. Χρησιμοποιήσαμε γι'αυτό την ώρα των εικαστικών της Παρασκευής.
Μοιρασα στα παιδιά κομμάτια οντουλέ χαρτόνι (κομμένα σε διάφορα άμορφα σχέδια). Κάθε παιδί πήρε από 5.
Φτιάξαμε τις κεραίες για τα τερατάκια μας τυλίγοντας σύρμα πίπας στο μολύβι μας. Βάλαμε 2 στο καθένα. Τις συρράψαμε (πρώτα κάναμε το λαθος να τα κολλήσουμε , αλλά δεν κολλούσαν!) στο κεφάλι.
Μετά κολλήσαμε (αυτά κόλλησαν ευτυχώς) από 3 μαυρομάτικα φασόλια για μάτια και τα αφήσαμε όλο το Σ/Κ να στεγνώσουν.
Σήμερα λοιπόν ήταν έτοιμα να τα χρησιμοποιήσουμε στο μάθημά μας!
Στο φύλλο καταγραφής συμπληρώσαμε τις κεραίες και τα μάτια που είχε το 1 , τα 2 , τα 3 , τα 4 και τα 5 τερατάκια μας.
Συμπληρώσαμε και χωρίς ιδιαίτερο κόπο τις ασκήσεις του βιβλίου και του τ.ε.
Σε αυτό που δώσαμε έμφαση σε αυτό το κεφαλαιο ήταν η μέτρηση ανά 2 (ως το 20), ανά 5 και ανά 10 (ως το 100) που τη δουλέψαμε και θα τη δουλέψουμε ως το τέλος της χρονιάς πολλές φορές με πολλούς διαφορετικούς (και διασκεδαστικούς) τρόπους!
Εργασίες κεφ. 52α
Οι αριθμοί ως το 70
Σε αυτό το κεφάλαιο δε δυσκολευτήκαμε μιας και ήδη χειριζόμασταν αριθμούς μεγαλύτερους του 50. Ωστόσο κάναμε αρκετές ασκήσεις μέτρησης όπως έχω αναφέρει και σε προηγούμενες αναρτήσεις (παλαμάκια, γυμναστική , καράτε κλπ.).
Εισαγωγή στον πολλαπλασιασμό- Τερατώδεις πολλαπλασιασμοί
Χμ...
Πολλαπλασιασμός και Α' τάξη δεν πολυταιριάζουν. Κάναμε όμως φιλότιμες προσπάθειες να μπούμε ελαφρά στην έννοια φορές.
Εισαγωγικά δουλέψαμε το φυλλο εργασίας "εισαγωγή στον πολλαπλασιασμό" με ασκήσεις που άρεσαν και φανηκαν αρκετά εύκολες στα παιδιά.
Συνεχίσαμε φτιάχνοντας το εποπτικό μας υλικό για μια 2η δραστηριότητα που είχα στο μυαλό για σήμερα. Χρησιμοποιήσαμε γι'αυτό την ώρα των εικαστικών της Παρασκευής.
Μοιρασα στα παιδιά κομμάτια οντουλέ χαρτόνι (κομμένα σε διάφορα άμορφα σχέδια). Κάθε παιδί πήρε από 5.
Φτιάξαμε τις κεραίες για τα τερατάκια μας τυλίγοντας σύρμα πίπας στο μολύβι μας. Βάλαμε 2 στο καθένα. Τις συρράψαμε (πρώτα κάναμε το λαθος να τα κολλήσουμε , αλλά δεν κολλούσαν!) στο κεφάλι.
Μετά κολλήσαμε (αυτά κόλλησαν ευτυχώς) από 3 μαυρομάτικα φασόλια για μάτια και τα αφήσαμε όλο το Σ/Κ να στεγνώσουν.
Σήμερα λοιπόν ήταν έτοιμα να τα χρησιμοποιήσουμε στο μάθημά μας!
Στο φύλλο καταγραφής συμπληρώσαμε τις κεραίες και τα μάτια που είχε το 1 , τα 2 , τα 3 , τα 4 και τα 5 τερατάκια μας.
Συμπληρώσαμε και χωρίς ιδιαίτερο κόπο τις ασκήσεις του βιβλίου και του τ.ε.
Σε αυτό που δώσαμε έμφαση σε αυτό το κεφαλαιο ήταν η μέτρηση ανά 2 (ως το 20), ανά 5 και ανά 10 (ως το 100) που τη δουλέψαμε και θα τη δουλέψουμε ως το τέλος της χρονιάς πολλές φορές με πολλούς διαφορετικούς (και διασκεδαστικούς) τρόπους!
Εργασίες κεφ. 52α
εισαι τελεια
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ!!!!!!!!!!!
ΔιαγραφήΕκπληκτική δουλειά!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ!
Διαγραφή