Στο όγδοο κεφάλαιο συναντήσαμε τη συμμετρία. Σαν εισαγωγή έκανα την πρώτη δραστηριότητα στην πραγματικότητα πριν μπούμε στο βιβλίο.
Έδωσα τέμπερα σε όλες τις ομάδες (4 χρώματα έβαλα εγώ) και μισή Α4.
Ζήτησα από τα παιδιά να διπλώσουν στη μέση το χαρτί και να το ξεδιπλώσουν. Στο μισό κομμάτι τους ζήτησα να βάλουν τα χέρια τους στην τέμπερα
(ειναι πιο διασκεδαστικο από τα πινέλα!) και να φτιάξουν διάφορα σχέδια με βουλίτσες.
Έπειτα , τους ζήτησα να το διπλώσουν και να το πατήσουν.
Μετά από αυτό τους ρώτησα τι παρατηρούν. Πολλά παιδιά είπαν πως φτιάξαμε το ίδιο σχήμα , αλλά μετά από δικές μου ερωτήσεις φτάσαμε στο συμπέρασμα πως είναι το ίδιο σχέδιο , αλλά καθρεφτισμένο. Μάλιστα τους έδειξα πώς να βάλουν τα χέρια τους ώστε να φαίνεται το πρώτο σχέδιο σαν να κοιτά στον καθρέφτη.
Από κει και περα η δουλειά στο βιβλίο ήταν πολύ εύκολη. Γρήγορα καταλάβαμε τους άξονες συμμετρίας, αφού τους ονομάσαμε "το σημειο που διπλώνουν" ή "εκεί που είναι ο καθρέφτης". Φυσικά έδωσα και τον όρο "άξονας συμμετρίας".
Συνεχίσαμε με το συμμετρικό χρωματισμό των σχημάτων της 2ης άσκησης. Πολύ εύκολο. Ερχόταν διαισθητικά στα παιδιά το πώς έπρεπε να βάψουν.
Οι ασκήσεις στο Τ.Ε. δε μου άρεσαν , γι'αυτό έφτιαξα το παρακάτω φύλλο εργασίας.
Πιστεύω και οι μαθητές μου θα διασκεδάσουν πολύ περισσότερο με αυτά τα υπέροχα εξωγηινάκια που βρήκα εδώ.
Φύλλο εργασίας
Έδωσα τέμπερα σε όλες τις ομάδες (4 χρώματα έβαλα εγώ) και μισή Α4.
Ζήτησα από τα παιδιά να διπλώσουν στη μέση το χαρτί και να το ξεδιπλώσουν. Στο μισό κομμάτι τους ζήτησα να βάλουν τα χέρια τους στην τέμπερα
(ειναι πιο διασκεδαστικο από τα πινέλα!) και να φτιάξουν διάφορα σχέδια με βουλίτσες.
Έπειτα , τους ζήτησα να το διπλώσουν και να το πατήσουν.
Μετά από αυτό τους ρώτησα τι παρατηρούν. Πολλά παιδιά είπαν πως φτιάξαμε το ίδιο σχήμα , αλλά μετά από δικές μου ερωτήσεις φτάσαμε στο συμπέρασμα πως είναι το ίδιο σχέδιο , αλλά καθρεφτισμένο. Μάλιστα τους έδειξα πώς να βάλουν τα χέρια τους ώστε να φαίνεται το πρώτο σχέδιο σαν να κοιτά στον καθρέφτη.
Συνεχίσαμε με το συμμετρικό χρωματισμό των σχημάτων της 2ης άσκησης. Πολύ εύκολο. Ερχόταν διαισθητικά στα παιδιά το πώς έπρεπε να βάψουν.
Οι ασκήσεις στο Τ.Ε. δε μου άρεσαν , γι'αυτό έφτιαξα το παρακάτω φύλλο εργασίας.
Πιστεύω και οι μαθητές μου θα διασκεδάσουν πολύ περισσότερο με αυτά τα υπέροχα εξωγηινάκια που βρήκα εδώ.
Φύλλο εργασίας
Ιωάννα μου, κλέβω το φύλλο εργασίας!Απίθανο!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα 'σαι καλά κοριτσαρα μου! Δεν μπορεσα ούτε στο facebook να το ανεβασω...Για καποιο λόγο δε μου επιτρέπει καμια κίνηση εδώ και καμιά ώρα...@#%$@#
ΔιαγραφήΙωάννα μου πόσες φορές να σου το πω.. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ !!! Χίλια Μπράβο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοριτσάρα μου!!! Σε ευχαριστώ!!!
Διαγραφή