Σήμερα τελειώσαμε την 4η ενότητα κάνοντας και τις τελευταίες δραστηριότητες του βιβλίου και του Τ.Ε. (4,5,6). Δεν επέμεινα ιδιαίτερα στο διαχωρισμό των ψ,ξ,τσ, στ, σκ, σπ καθώς ούτε πέρσι αλλά ούτε και φέτος αντιμετωπίσαμε προβλήματα (ευτυχώς).
Δεν ήθελα να επιμείνω σε κάτι και να δημιουργήσω πρόβλημα εκεί που δεν υπάρχει. Τα παιδιά με μεγάλη ευκολία έκαναν τις ασκήσεις και δε ζορίζονται στη διάκριση των ανάποδων (ξ-σκ, ψ-σπ, τσ-στ).
Το κείμενο της 5ης δραστηριότητας του Τ.Ε. μας άρεσε πολύ. Γελάσαμε με την ομιλία του ποντικιού και προσπαθήσαμε κι εμείς να υποδυθούμε το ποντίκι και το σκαντζόχοιρο.
Για να κάνω πιο πετυχημένη και ελκυστική τη δραματοποίηση , έφτιαξα και 2 καπέλα (ποντίκι-σκαντζόχοιρος). Τα εκτύπωσα, τα έβαψα και κόλλησα από πίσω μια ταινία από χαρτόνι. Η δραματοποίηση είχε μεγάλη επιτυχία!
Η Παρουσίαση εδώ.
Δεν ήθελα να επιμείνω σε κάτι και να δημιουργήσω πρόβλημα εκεί που δεν υπάρχει. Τα παιδιά με μεγάλη ευκολία έκαναν τις ασκήσεις και δε ζορίζονται στη διάκριση των ανάποδων (ξ-σκ, ψ-σπ, τσ-στ).
Το κείμενο της 5ης δραστηριότητας του Τ.Ε. μας άρεσε πολύ. Γελάσαμε με την ομιλία του ποντικιού και προσπαθήσαμε κι εμείς να υποδυθούμε το ποντίκι και το σκαντζόχοιρο.
Για να κάνω πιο πετυχημένη και ελκυστική τη δραματοποίηση , έφτιαξα και 2 καπέλα (ποντίκι-σκαντζόχοιρος). Τα εκτύπωσα, τα έβαψα και κόλλησα από πίσω μια ταινία από χαρτόνι. Η δραματοποίηση είχε μεγάλη επιτυχία!
Η Παρουσίαση εδώ.
ετοιμασίες για το ταξίδι (3) from Ioanna Chats
Καπέλα για δραματοποίηση
Καπέλα για δραματοποίηση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!