Συνεχίζουμε με τις περιπέτειες της παρέας μας και αυτή τη φορά επισκεφτήκαμε ένα εργαστήρι ζωγραφικής!
Πρωτα θαυμάσαμε τον υπέροχο πίνακα του Χουάν Μιρό "Ο κήπος" και άφησα τα παιδιά να εκφράσουν ό,τι ήθελαν.
Αλλοι είδαν ζώα , άλλοι τέρατα, άλλοι είδαν θάλασσες και άλλοι ουρανούς. Ο καθένας βρήκε κάτι στον πίνακα και έδωσε το δικό του τίτλο. Συζητήσαμε γύρω από αυτό λέγοντας πως η τέχνη και δη η ζωγραφική δίνει στον καθένα μας κάτι διαφορετικό.
Προχωρήσαμε μπαίνοντας στην εικόνα του βιβλίου και αφού επεξεργαστήκαμε το χώρο που βρισκόταν η παρέα εστιάσαμε στον πίνακα της Ειρήνης. Εκεί είδαμε πάλι ο καθένας διαφορετικά πράγματα.
Μπήκαμε στο κείμενο και αφού το διαβάσαμε συμφωνήσαμε με την Ειρήνη , πως ο καθένας βλέπει και κάτι διαφορετικό σε κάθε έργο τέχνης.
Αφού το διαβάσαμε μερικές φορές , ήρθε ο Ακης Οχταποδάκης και μας έφερε κάποιες εικόνες τις οποίες έπρεπε να τις τοποθετήσουμε στο αντίστοιχο σημείο στο κείμενο.
Μετά από μερικές αναγνωστικές δραστηριότητες ήρθε και η κυρία Αντίθετη και ο κύριος Συνώνυμος και τους βοηθήσαμε να βρουν τις λέξεις που έψαχναν.
Τις βοηθητικές φιγούρες που χρησιμοποιώ τις βρίσκετε εδω.Εκτυπώνουμε σε Α3 έγχρωμα και πλαστικοποιούμε.
Προχωρώντας γνωρίσαμε το μπ, την προφορά του , αλλά και τα γραμματα που το φτιάχνουν. Παίξαμε και το παιχνίδι με τον ήχο του μπ. Εγώ διάβασα το κείμενο και τα παιδιά φώναζαν μπουμ (όπως ο ήχος που κάνει το μπαλόνι όταν σκάει) σε κάθε λέξη που άκουγαν το μπ.
Επειτα εντοπίσαμε και χρωματίσαμε όλα τα μπ του κειμένου και συμπληρώσαμε την άσκηση του βιβλίου. Εδώ μετά την ολοκλήρωση της άσκησης , προσπαθήσαμε να βρούμε άλλες λέξεις με μπ για να αντικαταστήσουμε αυτές που είχαμε συμπληρώσει. Φτιάξαμε έτσι όμορφες κωμικές προτάσεις.
Τέλος για την πρωτη μέρα θαυμάσαμε τους πίνακες που είχε το βιβλίο μας βρίσκοντας ομοιότητες και διαφορές.
Την επόμενη μέρα μετά την ανάγνωση , μπήκαμε στο Τ.Ε. και δουλέψαμε τις εικόνες.
Στη συνέχεια μιλήσαμε για το ουράνιο τόξο και τα χρώματά του και τα συμπληρώσαμε στην 1η άσκηση.
Μετά από αυτό αφήσαμε δίπλα τα τετράδιά μας και πήραμε τα βασικά χρώματα και πινέλα μπροστά μας.
Φτιάξαμε έτσι νέα χρώματα συνδυάζοντας με διάφορους τρόπους τα χρώματά μας!
Μουσική υπόκρουση στην τάξη , ο Λουδοβίκος με το χρώμα της αγάπης του!
Μετά από αυτό η συμπλήρωση της επόμενης άσκησης ήταν παιχνιδάκι!
Όταν τελειώσαμε με το Τ.Ε. δουλέψαμε τον πληθυντικό των αρσενικών και των θηλυκών , καθώς και τα ρήματα στα 3 πρόσωπα του ενικού.
Τέλος μιλήσαμε και πάλι για το ουράνιο τόξο, αναφέροντας και πάλι τα χρωματα με τη σειρά. Αναφέραμε τη θεά Ίριδα και μάθαμε λίγα πράγματα γι' αυτήν.
Ακούσαμε και το ουράνιο τόξο από τη χορωδία Σπύρου Λάμπρου.
Παρουσίαση
Εδώ από Drive.
Πρωτα θαυμάσαμε τον υπέροχο πίνακα του Χουάν Μιρό "Ο κήπος" και άφησα τα παιδιά να εκφράσουν ό,τι ήθελαν.
Αλλοι είδαν ζώα , άλλοι τέρατα, άλλοι είδαν θάλασσες και άλλοι ουρανούς. Ο καθένας βρήκε κάτι στον πίνακα και έδωσε το δικό του τίτλο. Συζητήσαμε γύρω από αυτό λέγοντας πως η τέχνη και δη η ζωγραφική δίνει στον καθένα μας κάτι διαφορετικό.
Προχωρήσαμε μπαίνοντας στην εικόνα του βιβλίου και αφού επεξεργαστήκαμε το χώρο που βρισκόταν η παρέα εστιάσαμε στον πίνακα της Ειρήνης. Εκεί είδαμε πάλι ο καθένας διαφορετικά πράγματα.
Μπήκαμε στο κείμενο και αφού το διαβάσαμε συμφωνήσαμε με την Ειρήνη , πως ο καθένας βλέπει και κάτι διαφορετικό σε κάθε έργο τέχνης.
Αφού το διαβάσαμε μερικές φορές , ήρθε ο Ακης Οχταποδάκης και μας έφερε κάποιες εικόνες τις οποίες έπρεπε να τις τοποθετήσουμε στο αντίστοιχο σημείο στο κείμενο.
Μετά από μερικές αναγνωστικές δραστηριότητες ήρθε και η κυρία Αντίθετη και ο κύριος Συνώνυμος και τους βοηθήσαμε να βρουν τις λέξεις που έψαχναν.
Τις βοηθητικές φιγούρες που χρησιμοποιώ τις βρίσκετε εδω.Εκτυπώνουμε σε Α3 έγχρωμα και πλαστικοποιούμε.
Προχωρώντας γνωρίσαμε το μπ, την προφορά του , αλλά και τα γραμματα που το φτιάχνουν. Παίξαμε και το παιχνίδι με τον ήχο του μπ. Εγώ διάβασα το κείμενο και τα παιδιά φώναζαν μπουμ (όπως ο ήχος που κάνει το μπαλόνι όταν σκάει) σε κάθε λέξη που άκουγαν το μπ.
Επειτα εντοπίσαμε και χρωματίσαμε όλα τα μπ του κειμένου και συμπληρώσαμε την άσκηση του βιβλίου. Εδώ μετά την ολοκλήρωση της άσκησης , προσπαθήσαμε να βρούμε άλλες λέξεις με μπ για να αντικαταστήσουμε αυτές που είχαμε συμπληρώσει. Φτιάξαμε έτσι όμορφες κωμικές προτάσεις.
Τέλος για την πρωτη μέρα θαυμάσαμε τους πίνακες που είχε το βιβλίο μας βρίσκοντας ομοιότητες και διαφορές.
Την επόμενη μέρα μετά την ανάγνωση , μπήκαμε στο Τ.Ε. και δουλέψαμε τις εικόνες.
Στη συνέχεια μιλήσαμε για το ουράνιο τόξο και τα χρώματά του και τα συμπληρώσαμε στην 1η άσκηση.
Μετά από αυτό αφήσαμε δίπλα τα τετράδιά μας και πήραμε τα βασικά χρώματα και πινέλα μπροστά μας.
Φτιάξαμε έτσι νέα χρώματα συνδυάζοντας με διάφορους τρόπους τα χρώματά μας!
Μουσική υπόκρουση στην τάξη , ο Λουδοβίκος με το χρώμα της αγάπης του!
Μετά από αυτό η συμπλήρωση της επόμενης άσκησης ήταν παιχνιδάκι!
Όταν τελειώσαμε με το Τ.Ε. δουλέψαμε τον πληθυντικό των αρσενικών και των θηλυκών , καθώς και τα ρήματα στα 3 πρόσωπα του ενικού.
Τέλος μιλήσαμε και πάλι για το ουράνιο τόξο, αναφέροντας και πάλι τα χρωματα με τη σειρά. Αναφέραμε τη θεά Ίριδα και μάθαμε λίγα πράγματα γι' αυτήν.
Ακούσαμε και το ουράνιο τόξο από τη χορωδία Σπύρου Λάμπρου.
Εδώ από Drive.
Όλες οι ιδέες σας είναι καταπληκτικές και το υλικό πάντα προσεγμένο! Ευχαριστούμε που τα μοιράζεστε μαζί μας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλά συγχαρητήρια
Μαρία Ρηγάτου
Ευχαριστώ πολύ , Μαρία μου!!!
ΔιαγραφήIωάννα, σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για την τεράστια βοήθεια που μας προσφέρεις! Είναι πολύτιμη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ εγώ για τα καλά σας λόγια!
ΔιαγραφήΣυγχαρητήρια για τη δουλειά σου, πάντα πολύ προσεγμένη και με υπέροχες ιδέες! Εξαιρετικές ασκήσεις και δραστηριότητες! Σε ευχαριστούμε πολύ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακαλώ πολύ!!
ΑπάντησηΔιαγραφή