Σήμερα κάναμε την επανάληψη της 2ης ενότητας , μιας και χθες την τελειώσαμε.
Πρώτα μπήκαμε στο ποίημα της Π.Παμπούδη. Ενα πολύ όμορφο κι έξυπνο ποίημα που πάντα αρέσει στα παιδιά. Διαβαζα εγώ , αλλά στα κομμάτια που μπορούσαν να διαβάζουν τα παιδιά , άφηνα να διαβάζουν τα ίδια όλα μαζί.
Φυσικά ακούσαμε το ποίημα και μελοποιημένο (ένα από τα αγαπημένα μου!).
Συνεχίσαμε με τις δραστηριότητες του Τ.Ε.
Βρήκαμε όλα τα κεφαλαία για τα μικρά που μας έδινε το βιβλίο , συμπληρώσαμε τα γράμματα που έλειπαν στη 2η άσκηση και φτιάξαμε τη λέξη σπόρια.
Επειτα προχωρήσαμε στις ασκήσεις της παρουσίασης που τις δουλέψαμε στον πίνακα και στο φύλλάδιο "Ασκηση επαναληψης για ppt".
Ξεκινήσαμε με μια άσκηση ανάγνωσης διαβάζοντας τις προτάσεις της διαφάνειας 6.
Συνεχίσαμε με μια άσκηση συμπλήρωσης του αρσενικού ή του ουδέτερου άρθρου.
Επειτα κάναμε μια άσκηση επανάληψης στη λέξη είναι , διαβάζοντας προτάσεις με αυτό.
Επειτα εστιάσαμε και πάλι στα ουδέτερα σε -ι. Συμπληρώσαμε στο φυλλάδιο όλα τα ουδέτερα γράφοντας κάθε λέξη μαζί με το άρθρο. Δεν επεσήμανα το -ι στο τέλος για να δω αν θα το παρατηρούσε κάποιος. Όντως μια μαθήτριά μου το εντόπισε και έκανε την παρατήρησή της. Στο τέλος βάψαμε όλα τα -ι.
Συνεχίσαμε ξανακάνοντας την άσκηση αντιστοίχισης που δουλέψαμε χθες στην ανάγνωση.
Πρώτα μπήκαμε στο ποίημα της Π.Παμπούδη. Ενα πολύ όμορφο κι έξυπνο ποίημα που πάντα αρέσει στα παιδιά. Διαβαζα εγώ , αλλά στα κομμάτια που μπορούσαν να διαβάζουν τα παιδιά , άφηνα να διαβάζουν τα ίδια όλα μαζί.
Φυσικά ακούσαμε το ποίημα και μελοποιημένο (ένα από τα αγαπημένα μου!).
Συνεχίσαμε με τις δραστηριότητες του Τ.Ε.
Βρήκαμε όλα τα κεφαλαία για τα μικρά που μας έδινε το βιβλίο , συμπληρώσαμε τα γράμματα που έλειπαν στη 2η άσκηση και φτιάξαμε τη λέξη σπόρια.
Επειτα προχωρήσαμε στις ασκήσεις της παρουσίασης που τις δουλέψαμε στον πίνακα και στο φύλλάδιο "Ασκηση επαναληψης για ppt".
Ξεκινήσαμε με μια άσκηση ανάγνωσης διαβάζοντας τις προτάσεις της διαφάνειας 6.
Συνεχίσαμε με μια άσκηση συμπλήρωσης του αρσενικού ή του ουδέτερου άρθρου.
Επειτα κάναμε μια άσκηση επανάληψης στη λέξη είναι , διαβάζοντας προτάσεις με αυτό.
Επειτα εστιάσαμε και πάλι στα ουδέτερα σε -ι. Συμπληρώσαμε στο φυλλάδιο όλα τα ουδέτερα γράφοντας κάθε λέξη μαζί με το άρθρο. Δεν επεσήμανα το -ι στο τέλος για να δω αν θα το παρατηρούσε κάποιος. Όντως μια μαθήτριά μου το εντόπισε και έκανε την παρατήρησή της. Στο τέλος βάψαμε όλα τα -ι.
Συνεχίσαμε ξανακάνοντας την άσκηση αντιστοίχισης που δουλέψαμε χθες στην ανάγνωση.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Τέλος , παίξαμε ένα παιχνίδι που έφτιαξα. Η ιδέα γεννήθηκε από μια γλυκύτατη συνάδελφο , τη Φωτεινή (Πλαστελίνη) , που μου έστειλε τις δραστηριότητες που έκανε στην τάξη της. Δραστηριότητες που εμπνεύστηκε από το βιβλίο του Ε. Τριβιζά "Οι παρεούλες της Αλφαβήτα".
Η ιδέα είναι ότι χρησιμοποιούμε ένα ζάρι με τα γράμματα που έχουμε κάνει. Ρίχνοντας το ζάρι βάφουμε στο σχέδιο το γραμμα που έχουμε τύχει.
Επειδή η ιδέα μου άρεσε αποφάσισα να το κάνω κι εγώ , αλλά λίγο παραλλαγμένο.
Τα ζάρια τα έφτιαξα γράφοντας τα γράμματα σε ξύλινους κύβους.
Εφτιαξα 3 διαφορετικές εκδοχές:
Χρειαζόμαστε:
τα φύλλα " παιχνίδι επανάληψης 2ης ενότητας" εκτυπωμένα 2 σε 1 (μπορούμε να τα πλαστικοποιήσουμε και να δώσουμε στα παιδιά μαρκαδόρους πίνακα, έτσι ώστε να μείνουν στο αρχείο μας)
Η ιδέα είναι ότι χρησιμοποιούμε ένα ζάρι με τα γράμματα που έχουμε κάνει. Ρίχνοντας το ζάρι βάφουμε στο σχέδιο το γραμμα που έχουμε τύχει.
Επειδή η ιδέα μου άρεσε αποφάσισα να το κάνω κι εγώ , αλλά λίγο παραλλαγμένο.
Τα ζάρια τα έφτιαξα γράφοντας τα γράμματα σε ξύλινους κύβους.
Εφτιαξα 3 διαφορετικές εκδοχές:
Χρειαζόμαστε:
- ζάρια με όλα τα γνωστά γράμματα πεζά (ως εδώ φτιάχνονται 2 ζάρια με 2 κενές έδρες- εγώ εβαλα διπλά το Α και το Σ)
- ζάρια με όλα τα γνωστά γράμματα κεφαλαία
- ζάρια με όλα τα σύμφωνα (τα γνωστά ως τώρα) το ένα και όλα τα φωνήεντα (τα γνωστά ως τώρα) το άλλο (κάθε ομάδα παίρνει 2 ζάρια-ένα με σύμφωνα κι ένα με φωνήεντα)
τα φύλλα " παιχνίδι επανάληψης 2ης ενότητας" εκτυπωμένα 2 σε 1 (μπορούμε να τα πλαστικοποιήσουμε και να δώσουμε στα παιδιά μαρκαδόρους πίνακα, έτσι ώστε να μείνουν στο αρχείο μας)
- Στην πρώτη εκδοχή ρίχνουμε το ζάρι με τα πεζά γράμματα κι εντοπίζουμε και βάφουμε στο καβούκι της χελώνας το αντίστοιχο κεφαλαίο.
- Στη δεύτερη εκδοχή ρίχνουμε το ζάρι με τα κεφαλαία κι εντοπίζουμε και βάφουμε στο καβούκι τα αντίστοιχα πεζά.
- Στην τρίτη εκδοχή κάθε ομάδα έχει ένα ζάρι με ήσυχα κι ένα ζάρι με φωνακλάδικα. Ρίχνουμε τα 2 ζάρια μαζί και βάφουμε στο καβούκι της χελώνας την παρεούλα που σχηματίζεται με το ζάρι.
Αχ Ιωάννα μου!!!Υπέροχα όλα με μεράκι και κέφι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα 'σαι καλά Ελένη μου!
ΔιαγραφήΕισαι καταπληκτική!Ετοιμαζόμαστε για το παοχνιδι στην επανάληψη!Μπράβο
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι πολύ, Ελσα μου! Καλά να περάσετε!!!
ΔιαγραφήΤέλειο, αλλά τα ζάρια πως τα φτιάχνουμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφω μέσα στην αναρτηση ότι τα φτιάχνουμε με ξύλινα κυβακια (που μπορείς να βρεις σε όλα τα craft supply stores αλλα και στα παιχνιδάδικα) πάνω στα οποία γράφουμε τα γράμματα κάθε ενότητας (ή αυτά που θέλουμε να δουλέψουμε)! Καλή συνέχεια!!!
Διαγραφή