Πολλά και διάφορα στο κεφάλαιο "Τι κρύβει το μπαούλο;"!
Ξεκινήσαμε με την εικόνα όπου παρατηρήσαμε την Ιωάννα με το θείο μπροστά στο μπαούλο. Διατυπώσαμε και τις δικές μας υποθέσεις σχετικά με το περιεχόμενό του.
Προχωρήσαμε με την ανάγνωση του κειμένου. Αλλες φορές αφήνω πρώτα τα παιδιά να διαβάσουν το κείμενο και μετά το διαβάζω εγώ και άλλες κάνουμε το αντίστροφο.
Στη συνέχεια επικεντρώσαμε την προσοχή μας στο νέο σημαδάκι που υπηρχε στο κείμενό μας. Αφού το εντοπίσαμε , είδαμε πως μοιάζει πολύ με το κόμμα. Ετσι το γνωρίσαμε μέσα από το παρακάτω μικρό παραμυθάκι που έφτιαξα.
Αφού είδαμε 2 φορές την ιστορία (είναι λίγο σύντομη και γρήγορη η αφήγηση)
το εντοπίσαμε στο κείμενό μας κυκλώνοντας τις λέξεις ,τις οποίες έτρεξε το γενναίο κόμμα να βοηθήσει. Επειτα βρήκαμε και ποια γράμμα είχε πάει για δουλειά σε κάθε λέξη που κυκλώσαμε.
Κάναμε εξάσκηση στην απόστροφο με τις ασκήσεις του τετραδίου εργασιών.
Μετά ήρθε η ώρα για ένα νέο είδος άσκησης : την τοποθέτηση λέξεων σε αλφαβητική σειρά. Αφού είπαμε με ποιο τρόπο πρέπει να δουλέψουμε , χρωματίσαμε το 1ο γράμμα κάθε λέξης της άσκησης και με τη βοήθεια του τρένου της αλφαβήτας βάλαμε τις λέξεις στη σειρά.
Ακολούθησε η επίσκεψη από τον Ακη Οχταποδάκη που πάλι μας έφερε λέξεις. Πάλι κυκλώσαμε το 1ο γράμμα για να βοηθηθούμε.
Τις βάλαμε κι αυτές σε αλφαβητική σειρά ακολουθώντας πάλι τις οδηγίες.
Μετά από αυτό φτιάξαμε ένα τρενάκι σελιδοδείκτη για το βιβλίο μας βάζοντας την αλφαβήτα. Το τρενάκι θα μας βοηθάει στην άσκηση της αλφαβητικής σειράς.
Μια ακόμη δραστηριότητα που κάναμε (αξιοποιώντας το χρόνο της ευέλικτης) ήταν να μιλήσουμε για θησαυρούς: θησαυρούς χειροπιαστούς , αλλά και άλλους , πιο σημαντικούς. Δώσαμε τον ορισμό του θησαυρού λέγοντας πως είναι κάτι που δεν μπορούμε χωρίς αυτό και είπαμε πως μπορεί να είναι κάποιο αγαπημένο μας πρόσωπο, ένα παιχνίδι, μια δραστηριότητα ή ακόμα και πλούτη.
Αφού έγραψε ο καθένας ποιος ήταν ο θησαυρός του , τον ζωγράφισε.
Μετά κόλλησε πάνω στο τσουκάλι τις λίρες και χρωμάτισε το τσουκάλι. Η ιδέα κατακλεμμένη από εδώ.
Παρουσίαση
Εδώ από Drive.
Εγγραφα κεφαλαίου εδώ.
Ξεκινήσαμε με την εικόνα όπου παρατηρήσαμε την Ιωάννα με το θείο μπροστά στο μπαούλο. Διατυπώσαμε και τις δικές μας υποθέσεις σχετικά με το περιεχόμενό του.
Προχωρήσαμε με την ανάγνωση του κειμένου. Αλλες φορές αφήνω πρώτα τα παιδιά να διαβάσουν το κείμενο και μετά το διαβάζω εγώ και άλλες κάνουμε το αντίστροφο.
Στη συνέχεια επικεντρώσαμε την προσοχή μας στο νέο σημαδάκι που υπηρχε στο κείμενό μας. Αφού το εντοπίσαμε , είδαμε πως μοιάζει πολύ με το κόμμα. Ετσι το γνωρίσαμε μέσα από το παρακάτω μικρό παραμυθάκι που έφτιαξα.
το εντοπίσαμε στο κείμενό μας κυκλώνοντας τις λέξεις ,τις οποίες έτρεξε το γενναίο κόμμα να βοηθήσει. Επειτα βρήκαμε και ποια γράμμα είχε πάει για δουλειά σε κάθε λέξη που κυκλώσαμε.
Κάναμε εξάσκηση στην απόστροφο με τις ασκήσεις του τετραδίου εργασιών.
Μετά ήρθε η ώρα για ένα νέο είδος άσκησης : την τοποθέτηση λέξεων σε αλφαβητική σειρά. Αφού είπαμε με ποιο τρόπο πρέπει να δουλέψουμε , χρωματίσαμε το 1ο γράμμα κάθε λέξης της άσκησης και με τη βοήθεια του τρένου της αλφαβήτας βάλαμε τις λέξεις στη σειρά.
Ακολούθησε η επίσκεψη από τον Ακη Οχταποδάκη που πάλι μας έφερε λέξεις. Πάλι κυκλώσαμε το 1ο γράμμα για να βοηθηθούμε.
Τις βάλαμε κι αυτές σε αλφαβητική σειρά ακολουθώντας πάλι τις οδηγίες.
Μετά από αυτό φτιάξαμε ένα τρενάκι σελιδοδείκτη για το βιβλίο μας βάζοντας την αλφαβήτα. Το τρενάκι θα μας βοηθάει στην άσκηση της αλφαβητικής σειράς.
Μια ακόμη δραστηριότητα που κάναμε (αξιοποιώντας το χρόνο της ευέλικτης) ήταν να μιλήσουμε για θησαυρούς: θησαυρούς χειροπιαστούς , αλλά και άλλους , πιο σημαντικούς. Δώσαμε τον ορισμό του θησαυρού λέγοντας πως είναι κάτι που δεν μπορούμε χωρίς αυτό και είπαμε πως μπορεί να είναι κάποιο αγαπημένο μας πρόσωπο, ένα παιχνίδι, μια δραστηριότητα ή ακόμα και πλούτη.
Αφού έγραψε ο καθένας ποιος ήταν ο θησαυρός του , τον ζωγράφισε.
Μετά κόλλησε πάνω στο τσουκάλι τις λίρες και χρωμάτισε το τσουκάλι. Η ιδέα κατακλεμμένη από εδώ.
Παρουσίαση
Εδώ από Drive.
Εγγραφα κεφαλαίου εδώ.
Πολύ ωραία δουλειά! Αυτές τις τελευταίες ημέρες της καραντίνας... αποφάσισα να προχωρήσω στην ύλη τα παιδάκια μου (που μάλλον δεν θα επιστρέψουν στο σχολείο -αν ανοίξουν). Με βοηθάει πολύ η εισαγωγή του μαθήματος σου... Σε ευχαριστώ. Ράνια
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ!
ΔιαγραφήΕιναι φοβερή η δουλεια σου. Συγχαρητηρια
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω πολύ!
Διαγραφή