Κι εδώ όσα κάναμε όλη την εβδομάδα στα Μαθηματικά.
Οι αριθμοί από το 1 ως το 5 , κεφ.4
Για να ξεκινήσουμε καλά με το κεφ. 4 παίξαμε το παιχνίδι που προτείνει το Β.Δ. σελ.31, αν και λίγο παραλλαγμένο.
Πρώτα έδειχνα στα παιδιά καρτελάκια με αριθμούς από το 1 ως το 5 και αυτά όλα μαζί φώναζαν τον αριθμό. Αφού εξασκηθήκαμε σε αυτό, κάθε παιδάκι πήρε από ένα καρτελάκι. Χωρίς να δείξει τον αριθμό από το καρτελάκι του σε κανέναν πήγαινε στη σακούλα με τις μπογιές και έπαιρνε τόσες μπογιές όσες υποδείκνυε το καρτελάκι του και γύριζε στη θέση του. Επειτα κάθε παιδί έδειχνε στο διπλανό του το καρτελάκι του και ο διπλανός έπρεπε να αποφασίσει αν το παιδί είχε πάρει το σωστό αριθμό μπογιών.
Ωραίο κι εύκολο παιχνιδάκι που δεν είχε χαμένους μιας και τα παιδιά είναι εξοικειωμένα με τη μορφή των αριθμών.
Επειτα βγάλαμε το αριθμητήριο της τάξης και παρουσιάσαμε με τις μπίλιες αριθμούς από το 1 ως το 5.
Συνεχίσαμε με τις δραστηριότητες του βιβλίου και του Τ.Ε. βλέποντας τις διαφορετικές αναπαραστάσεις των αριθμών ως το 5.
Τέλος μοίρασα στα παιδιά τις καρτέλες "αρίθμηση με σύμβολα". Εγώ έλεγα έναν αριθμό και το είδος αναπαράστασης που ήθελα και τα παιδιά έπρεπε να τον εντοπίσουν πάνω στην καρτέλα και να βάλουν το δάχτυλό τους.
Αριθμηση , ανάγνωση και γραφή των αριθμών
Ξεκινήσαμε εδώ προσπαθώντας να αναπαραστήσουμε με το σώμα μας τα ψηφία (1-5). Κάθε μέρα παρουσιάζαμε τον αριθμό του οποίου τη γραφη θα μαθαίναμε.
Το ίδιο προσπαθήσαμε να κάνουμε και με ξυλάκια , πλαστελίνη και σχέδια στον αέρα και στον πίνακα.
Επειτα δουλέψαμε στις δραστηριότητες του βιβλίου και του Τ.Ε.
Φύλλο εργασίας "Οι αριθμοί από το 1 ως το 5"
Οι αριθμοί από το 1 ως το 5 , κεφ.4
Για να ξεκινήσουμε καλά με το κεφ. 4 παίξαμε το παιχνίδι που προτείνει το Β.Δ. σελ.31, αν και λίγο παραλλαγμένο.
Πρώτα έδειχνα στα παιδιά καρτελάκια με αριθμούς από το 1 ως το 5 και αυτά όλα μαζί φώναζαν τον αριθμό. Αφού εξασκηθήκαμε σε αυτό, κάθε παιδάκι πήρε από ένα καρτελάκι. Χωρίς να δείξει τον αριθμό από το καρτελάκι του σε κανέναν πήγαινε στη σακούλα με τις μπογιές και έπαιρνε τόσες μπογιές όσες υποδείκνυε το καρτελάκι του και γύριζε στη θέση του. Επειτα κάθε παιδί έδειχνε στο διπλανό του το καρτελάκι του και ο διπλανός έπρεπε να αποφασίσει αν το παιδί είχε πάρει το σωστό αριθμό μπογιών.
Ωραίο κι εύκολο παιχνιδάκι που δεν είχε χαμένους μιας και τα παιδιά είναι εξοικειωμένα με τη μορφή των αριθμών.
Επειτα βγάλαμε το αριθμητήριο της τάξης και παρουσιάσαμε με τις μπίλιες αριθμούς από το 1 ως το 5.
Συνεχίσαμε με τις δραστηριότητες του βιβλίου και του Τ.Ε. βλέποντας τις διαφορετικές αναπαραστάσεις των αριθμών ως το 5.
Τέλος μοίρασα στα παιδιά τις καρτέλες "αρίθμηση με σύμβολα". Εγώ έλεγα έναν αριθμό και το είδος αναπαράστασης που ήθελα και τα παιδιά έπρεπε να τον εντοπίσουν πάνω στην καρτέλα και να βάλουν το δάχτυλό τους.
Αριθμηση , ανάγνωση και γραφή των αριθμών
Ξεκινήσαμε εδώ προσπαθώντας να αναπαραστήσουμε με το σώμα μας τα ψηφία (1-5). Κάθε μέρα παρουσιάζαμε τον αριθμό του οποίου τη γραφη θα μαθαίναμε.
Το ίδιο προσπαθήσαμε να κάνουμε και με ξυλάκια , πλαστελίνη και σχέδια στον αέρα και στον πίνακα.
Φύλλο εργασίας "Οι αριθμοί από το 1 ως το 5"
οι αριθμοί από το 1 ως το 5 , κεφ.4 from Ioanna Chats
Φύλλο εργασίας "Αριθμηση , ανάγνωση και γραφή των αριθμών" , κεφ.5
Φύλλο εργασίας "Αριθμηση , ανάγνωση και γραφή των αριθμών" , κεφ.5
αρίθμηση , ανάγνωση και γραφή αριθμών (1), κεφ.5 from Ioanna Chats
Φύλλο εργασίας "Αριθμηση , ανάγνωση και γραφή των αριθμών" , κεφ.6 (1)
Φύλλο εργασίας "Αριθμηση , ανάγνωση και γραφή των αριθμών" , κεφ.6 (1)
αριθμηση , αναγνωση και γραφη των αριθμών (ιι), κεφ. 6 from Ioanna Chats
Φύλλο εργασίας "Αριθμηση , ανάγνωση και γραφή των αριθμών" , κεφ.6 (2)
Φύλλο εργασίας "Αριθμηση , ανάγνωση και γραφή των αριθμών" , κεφ.6 (2)
αριθμηση , αναγνωση και γραφη των αριθμών (ιι), κεφ. 6 (2) from Ioanna Chats
Για το παιχνίδι στο 4ο κεφάλαιο χρησιμοποίησα τα ψηφία που έφτιαξα πέρσι και μπορείτε να τα βρείτε εδω.
Για το παιχνίδι στο 4ο κεφάλαιο χρησιμοποίησα τα ψηφία που έφτιαξα πέρσι και μπορείτε να τα βρείτε εδω.
Μπράβο Ιωάννα μας βοηθάς με τις ιδέες σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήNa 'sai kala!!!!
ΔιαγραφήΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ
ΑπάντησηΔιαγραφή:)
ΔιαγραφήΕυχαριστούμε πολύ, είσαι πολύτιμη βοηθός στη δουλειά μας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαιρετικές ιδέες και πάντα δημιουργική!
Να 'σαι καλά Μένη!!!!
ΔιαγραφήΜπράβο! Η βοήθειά σου πολύτιμη! Η "οργάνωση της χρονιάς" ιδιαίτερα,και η περσινή και η φετινή, εξαιρετικά χρήσιμη και αισθητικά άψογη! Ευχαριστούμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω πολύ , Φρόσω μου!
ΔιαγραφήΕίσαι εξαιρετική!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστω καλή μου Γαλατια!!!!
ΔιαγραφήΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ Α ΤΑΞΗ!!!ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ,ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ,ΚΥΡΙΑ ΙΩΑΝΝΑ!!ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ευχαριστώ πολύ!!! Καλή συνέχεια και σε σας!
ΔιαγραφήΕξαιρετική δουλειά, ξεχωριστή,γι αυτό και είστε τόσο δημοφιλής και αγαπητή στα χείλη όλων των εκπαιδευτικών!Χίλια ευχαριστώ δεν φθάνουν!Να έχετε πάντα,έμπνευση και δημιουργική πορεία!Χρόνια πολλά,Μάχη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάχη μου, μέσα από την καρδιά μου χίλια ευχαριστώ κι από μένα για τα υπέροχα λόγια!
Διαγραφήθερμά συγχαρητήρια,κυρία ΙΩΑΝΝΑ, με την πολύτιμη δουλειά σας, το μάθημα γίνεται απόλαυση!Σας ευχαριστούμε θερμά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρομαι πάρα πολύ! Αυτός είναι και ο σκοπός! Να γίνει το μάθημα παιχνίδι!
Διαγραφή