Στα μαθηματικά τελειώσαμε κι εδω την ενότητά μας αφιερώνοντας 2 ώρες στο 8ο κεφάλαιο εμπλέκοντας στη διαδικασία της επανάληψης και πολλές δραστηριότητες και παιχνίδια.
Ξεκινήσαμε με την αντίστροφη μέτρηση από το 10 ως το 0. Τα παιδιά το βρίσκουν πάντα πολύ διασκεδαστικό αυτό μιας και το συνδυάζουν στο μυαλό με την εκτόξευση κάποιου πυραύλου.
Αφού το κάναμε μερικές φορές , προχωρήσαμε και στην παρακάτω δραστηριότητα. Κάθε ομάδα πιάστηκε χέρι χέρι και τα μέλη της ξεκινώντας από το πίσω μέρος της αίθουσας προχωρούσανε μετρώντας ως το 10. Έκεί σταματούσαν και ξεκινούσαν την αντίστροφη μέτρηση κάνοντας βηματάκια προς τα πίσω. Φυσικά το δοκίμασαν όλες οι ομάδες.
Στο βιβλίο συμπληρώσαμε την αντίστοιχη άσκηση και προχωρήσαμε στην επόμενη όπου αναφέραμε και πάλι τους όρους "τόσα όσα" , "περισσότερα από" και "λιγότερα από".(Κάποια παιδιά μου δεν ήθελαν να αφήσουν το ένα παιδάκι χωρίς τσάντα και έδωσαν σε 2 παιδιά να μοιραστούν τη μια τσάντα! Αν ήταν ο κόσμος μας πλασμένος από παιδιά...)
Στη δραστηριότητα με το βάτραχο , αφού δώσαμε τις οδηγίες στο βάτραχο του βιβλίου , γίναμε κι εμείς βάτραχοι. Η κυρία έδινε τις οδηγίες και τα μικρά βατραχάκια ακολουθούσαν: 3 πηδηματάκια μπροστά, 1 αριστερά, 2 δεξιά , 4 πίσω κ.ο.κ. Μας άρεσε πολύυυυυυυ!!!
Στη μέτρηση ανά δυο ως το 10 σηκωθήκαμε όρθιοι πίσω από τις καρέκλες μας και μετρήσαμε πολλές φορές 2-2 ως το 10. Για να το μάθουμε καλύτερα και πιο διασκεδαστικά μετρήσαμε με τους παρακάτω τρόπους :
Τέλος κάναμε νοερές προσθέσεις χρημάτων χρησιμοποιώντας και τα δάχτυλά μας όπου ήταν απαραίτητο.
Πριν μπούμε στο Τ.Ε. κάναμε την παρακάτω δραστηριότητα. Μοιρασα στα παιδιά καρτέλες με τα ψηφία 0-5 να τις φορέσουν. Επειτα φώναζα κάποιο παιδί και το παιδί αυτό έπρεπε να βρει τον προηγούμενο και τον επόμενο από αυτό αριθμό. Αν πχ το παιδί είχε το 3 , έπρεπε να ψάξει ανάμεσα στους συμμαθητές του να βρει κάποιον που να έχει το 2 και κάποιον που να έχει το 4. Τέλος έπρεπε να στήσει έτσι τα παιδιά ώστε να είναι σωστή η σειρά των αριθμών. Τα παιδιά τα πήγαν περίφημα ( πιο πολύ μπερδεύονταν με τις έννοιες πριν και μετά).
Αφού το παίξαμε αυτό για λίγη ώρα , ξανακαθίσαμε και το κάναμε και νοερά κάποιες φορές.
Συνεχίσαμε με τις υπόλοιπες δραστηριότητες του Τ.Ε. που δε μας δυσκόλεψαν καθόλου!
Στο παρακάτω φύλλο εργασίας έχω αφήσει κενά τα cupcakes , τα μπαλόνια και τα μήλα, για να τα συμπληρώσουν τα παιδιά που γνωρίζουν πώς να γράφουν όλα τα ψηφία ως το 9. Η δραστηριότητα ωστόσο μπαίνει για να γίνει προφορικά από τα παιδιά και αν θέλουν την συμπληρώνουν οι γονείς ή αν μπορούν τα παιδιά.
Φύλλο εργασίας
Ξεκινήσαμε με την αντίστροφη μέτρηση από το 10 ως το 0. Τα παιδιά το βρίσκουν πάντα πολύ διασκεδαστικό αυτό μιας και το συνδυάζουν στο μυαλό με την εκτόξευση κάποιου πυραύλου.
Αφού το κάναμε μερικές φορές , προχωρήσαμε και στην παρακάτω δραστηριότητα. Κάθε ομάδα πιάστηκε χέρι χέρι και τα μέλη της ξεκινώντας από το πίσω μέρος της αίθουσας προχωρούσανε μετρώντας ως το 10. Έκεί σταματούσαν και ξεκινούσαν την αντίστροφη μέτρηση κάνοντας βηματάκια προς τα πίσω. Φυσικά το δοκίμασαν όλες οι ομάδες.
Στο βιβλίο συμπληρώσαμε την αντίστοιχη άσκηση και προχωρήσαμε στην επόμενη όπου αναφέραμε και πάλι τους όρους "τόσα όσα" , "περισσότερα από" και "λιγότερα από".(Κάποια παιδιά μου δεν ήθελαν να αφήσουν το ένα παιδάκι χωρίς τσάντα και έδωσαν σε 2 παιδιά να μοιραστούν τη μια τσάντα! Αν ήταν ο κόσμος μας πλασμένος από παιδιά...)
Στη δραστηριότητα με το βάτραχο , αφού δώσαμε τις οδηγίες στο βάτραχο του βιβλίου , γίναμε κι εμείς βάτραχοι. Η κυρία έδινε τις οδηγίες και τα μικρά βατραχάκια ακολουθούσαν: 3 πηδηματάκια μπροστά, 1 αριστερά, 2 δεξιά , 4 πίσω κ.ο.κ. Μας άρεσε πολύυυυυυυ!!!
Στη μέτρηση ανά δυο ως το 10 σηκωθήκαμε όρθιοι πίσω από τις καρέκλες μας και μετρήσαμε πολλές φορές 2-2 ως το 10. Για να το μάθουμε καλύτερα και πιο διασκεδαστικά μετρήσαμε με τους παρακάτω τρόπους :
- αργά χτυπώντας παλαμάκια
- γρήγορα χτυπώντας παλαμάκια
- αργά κάνοντας κινήσεις χορού (σαν μπαλέτο)
- γρήγορα κάνοντας κινήσεις καράτε ( το αγαπημένο μας!)
Τέλος κάναμε νοερές προσθέσεις χρημάτων χρησιμοποιώντας και τα δάχτυλά μας όπου ήταν απαραίτητο.
Πριν μπούμε στο Τ.Ε. κάναμε την παρακάτω δραστηριότητα. Μοιρασα στα παιδιά καρτέλες με τα ψηφία 0-5 να τις φορέσουν. Επειτα φώναζα κάποιο παιδί και το παιδί αυτό έπρεπε να βρει τον προηγούμενο και τον επόμενο από αυτό αριθμό. Αν πχ το παιδί είχε το 3 , έπρεπε να ψάξει ανάμεσα στους συμμαθητές του να βρει κάποιον που να έχει το 2 και κάποιον που να έχει το 4. Τέλος έπρεπε να στήσει έτσι τα παιδιά ώστε να είναι σωστή η σειρά των αριθμών. Τα παιδιά τα πήγαν περίφημα ( πιο πολύ μπερδεύονταν με τις έννοιες πριν και μετά).
Αφού το παίξαμε αυτό για λίγη ώρα , ξανακαθίσαμε και το κάναμε και νοερά κάποιες φορές.
Συνεχίσαμε με τις υπόλοιπες δραστηριότητες του Τ.Ε. που δε μας δυσκόλεψαν καθόλου!
Στο παρακάτω φύλλο εργασίας έχω αφήσει κενά τα cupcakes , τα μπαλόνια και τα μήλα, για να τα συμπληρώσουν τα παιδιά που γνωρίζουν πώς να γράφουν όλα τα ψηφία ως το 9. Η δραστηριότητα ωστόσο μπαίνει για να γίνει προφορικά από τα παιδιά και αν θέλουν την συμπληρώνουν οι γονείς ή αν μπορούν τα παιδιά.
Φύλλο εργασίας
Όπως πάντα...όλα υπέροχα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω Γαλατια μου!!!!
ΔιαγραφήΌ,τι και να σου πούμε, είναι πολύ λίγο!Πόσο βοηθάς και εμάς και τα παιδιά μας και τα παιδιά σου!
ΑπάντησηΔιαγραφή<3 ευχαριστω για τα πολύ πολύ γλυκά σου λόγια , Γαλάτιά μου!
ΔιαγραφήΓια το μάθημα 10 και 11 δεν υπάρχει ανάρτηση
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς δεν έχω κάνει ανάρτηση.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα και ευχαριστούμε για όλα! Πατώντας πάνω στο φύλλο εργασίας, δεν ανοίγει το σωστό, αλλά του προηγούμενου μαθήματος. Μπορεί να διορθωθεί?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιορθώθηκε! Ευχαριστω για την επισήμανση!😉
Διαγραφή