Στο 20ο κεφάλαιο ασχοληθήκαμε με τα νομίσματα του ευρώ.
Αφού τα είδαμε και τα πιάσαμε, συζητήσαμε για την αξία τους. Τα τοποθετήσαμε από το μικρότερο στο μεγαλύτερο και το αντίστροφο.
Μετά χρησιμοποιήσαμε τις άδειες συσκευασίες που έφεραν τα παιδιά από το σπίτι τους και στήσαμε το μαγαζάκι μας.
Υστερα κάναμε μια συζήτηση για τα υπερκαταστήματα (σουπερ μάρκετς). Μιλήσαμε για τα πράγματα που μπορούμε να αγοράσουμε από τετοια μαγαζιά και για το πώς μπορούμε να γνωρίζουμε πόσα λεφτά χρειαζόμαστε για το κάθε προϊόν. Φτάσαμε έτσι στις τιμές. Φτιάξαμε λοιπόν και για το δικό μας μαγαζάκι τιμές για τα προϊόντα.
Προχωρώντας κόψαμε τα νομίσματα (που πλέον δεν υπάρχουν στο παράρτημα του βιβλίου) και τα βάλαμε σε ένα φάκελο που ήταν το πορτοφόλι μας. Με αυτά τα χρήματα κάναμε αγορές από το μαγαζάκι μας.
Τα παιδιά :
Στη συνέχεια μπήκαμε στο βιβλίο και κάναμε την πρώτη δραστηριότητα στην οποία έπρεπε να ανταλλάξουμε κάθε νόμισμα με νομίσματα του ενός ευρώ. Στη 2η άσκηση κάναμε το ίδιο , αλλά χρωματίζοντας τα κέρματα που χρειαζόταν. Στην 3η άσκηση προσπαθήσαμε να φτιάξουμε τα 5 λεπτά με συνδυασμούς των 2 και 1 λεπτών. Ασκηση πιο απαιτητική που ωστόσο οι περισσότεροι την κατάφεραν άνετα.
Στις δραστηριότητες του Τ.Ε. δε δυσκολευτήκαμε καθόλου. Την 3 δραστηριότητα την κάναμε με αγορές και πάλι από το μαγαζάκι μας. Κάποια παιδιά διάλεξαν προϊόντα κι εμείς γράψαμε την πρόσθεση και το άθροισμά τους σε κάθε πλαίσιο.
Τις παρακάτω ασκήσεις τις κάναμε με ζωγραφική μιας και χρησιμοποιήσαμε τα κέρματα στο μαγαζάκι μας.
Αφού τα είδαμε και τα πιάσαμε, συζητήσαμε για την αξία τους. Τα τοποθετήσαμε από το μικρότερο στο μεγαλύτερο και το αντίστροφο.
Μετά χρησιμοποιήσαμε τις άδειες συσκευασίες που έφεραν τα παιδιά από το σπίτι τους και στήσαμε το μαγαζάκι μας.
Υστερα κάναμε μια συζήτηση για τα υπερκαταστήματα (σουπερ μάρκετς). Μιλήσαμε για τα πράγματα που μπορούμε να αγοράσουμε από τετοια μαγαζιά και για το πώς μπορούμε να γνωρίζουμε πόσα λεφτά χρειαζόμαστε για το κάθε προϊόν. Φτάσαμε έτσι στις τιμές. Φτιάξαμε λοιπόν και για το δικό μας μαγαζάκι τιμές για τα προϊόντα.
Προχωρώντας κόψαμε τα νομίσματα (που πλέον δεν υπάρχουν στο παράρτημα του βιβλίου) και τα βάλαμε σε ένα φάκελο που ήταν το πορτοφόλι μας. Με αυτά τα χρήματα κάναμε αγορές από το μαγαζάκι μας.
Τα παιδιά :
- έκαναν το μαγαζάτορα αθροίζοντας τις τιμές των προϊόντων που διάλεγαν οι πελάτες
- έκαναν τον πελάτη δημιουργώντας το ποσό που χρειαζόταν με τα νομίσματα του "πορτοφολιού" τους
Στη συνέχεια μπήκαμε στο βιβλίο και κάναμε την πρώτη δραστηριότητα στην οποία έπρεπε να ανταλλάξουμε κάθε νόμισμα με νομίσματα του ενός ευρώ. Στη 2η άσκηση κάναμε το ίδιο , αλλά χρωματίζοντας τα κέρματα που χρειαζόταν. Στην 3η άσκηση προσπαθήσαμε να φτιάξουμε τα 5 λεπτά με συνδυασμούς των 2 και 1 λεπτών. Ασκηση πιο απαιτητική που ωστόσο οι περισσότεροι την κατάφεραν άνετα.
Στις δραστηριότητες του Τ.Ε. δε δυσκολευτήκαμε καθόλου. Την 3 δραστηριότητα την κάναμε με αγορές και πάλι από το μαγαζάκι μας. Κάποια παιδιά διάλεξαν προϊόντα κι εμείς γράψαμε την πρόσθεση και το άθροισμά τους σε κάθε πλαίσιο.
Τις παρακάτω ασκήσεις τις κάναμε με ζωγραφική μιας και χρησιμοποιήσαμε τα κέρματα στο μαγαζάκι μας.
Εκτύπωση 2 σε 1 τις ασκήσεις και κανονική τα κέρματα.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ 2020!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή χρονιά , Μάχη μου! Πάντα ,με υγεία και όρεξη για δημιουργία!
Διαγραφή