Τελειώσαμε και την 22η ενότητα την Πέμπτη δουλεύοντας την ένωση των προτάσεων με το και και κάνοντας επανάληψη με ένα παιχνίδι στους παρελθοντικούς χρόνους που μάθαμε τον τελευταίο καιρό.
Ξεκινήσαμε διαβάζοντας το κείμενο οδηγιών του τρόπου παιξίματος ενός παραδοσιακού παιχνιδιού, το παιχνίδι "Η μικρή Ελένη". Αφού αναγνωρίσαμε το κειμενικό είδος το συγκρίναμε με άλλα είδη οδηγιών που έχουμε συναντήσει και βρήκαμε ομοιότητες και διαφορές(υλικά -οδηγίες-όροι συμμετοχής).
Συζητήσαμε και για άλλα παιχνίδια που οι οδηγίες τους θα έμοιαζαν με αυτό της μικρής Ελένης , αλλά και παιχνίδια που έχουν και υλικά (π.χ. το λάστιχο, η καμάρα, ο γκρινιάρης κ.α.).
Συζητήσαμε και για άλλα παιχνίδια που οι οδηγίες τους θα έμοιαζαν με αυτό της μικρής Ελένης , αλλά και παιχνίδια που έχουν και υλικά (π.χ. το λάστιχο, η καμάρα, ο γκρινιάρης κ.α.).
Στη συνέχεια εντοπίσαμε και αριθμήσαμε τις οδηγίες.
Επειτα μεταφερθήκαμε στην άσκηση του βιβλίου , στην οποία έπρεπε να συνδέσουμε δυο προτάσεις σε μία χρησιμοποιώντας το σύνδεσμο και. Η όλη δραστηριότητα φάνηκε αρκετά εύκολη στα παιδιά. Μετά από την ολοκλήρωση της άσκησης και μερικά προφορικά παραδείγματα, κάναμε την άσκηση της παρουσίασης.
Τα παιδιά δούλεψαν 2-2. Πρώτα έπρεπε να διαλέξουν μαζί ένα ουσιαστικό. Στη συνέχεια χρησιμοποιώντας αυτό το ουσιαστικό έπρεπε να γράψουν από μια πρόταση ο καθένας.
Διευκρίνισα πως το ουσιαστικό θα έπρεπε να είναι στην αρχή της πρότασης (έτσι ώστε να χρησιμοποιηθεί ως υποκείμενο και από τα δυο παιδιά και να είναι εφικτή η ένωση των προτάσεων με το και). Επειτα τους ζήτησα να ενώσουν τις δυο αυτές προτάσεις με το και. Τέλος όλα τα ζευγάρια παρουσίασαν την πρότασή τους.
Συνεχίσαμε με την επανάληψη στους χρόνους των ρημάτων μας. Για να γίνει πιο διασκεδαστική την κάναμε σε στυλ διαγωνισμού μεταξύ των ομάδων.
Σε ένα κουτί έβαλα τα καρτελάκια με τα ρηματα (έγγραφο "παιχνίδι με τους χρόνους του χθες").
Διευκρίνισα τους κανόνες. Όλοι παίρνουν από ένα καρτελάκι, συμπληρώνουν προσεκτικά το ρήμα στο χρόνο (μάγο το λέμε ακόμα εμείς) που ζητάει η κάρτα και το τοποθετούν στον πίνακα της ομάδας.
Ζήτησα από τα παιδιά να είναι ιδιαίτερα προσεκτικά και να μη βιάζονται , καθώς μόνο τα σωστά καρτελάκια θα μετρούσαν στη βαθμολογία της ομάδας και πως κάποια ομαδα με λιγότερα καρτελάκια , αλλά χωρίς καθόλου λάθη θα μπορούσε να νικήσει (όπως και έγινε).
Παρουσίαση
Εδώ από Drive.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!