Σήμερα προχωρήσαμε στο βιβλίο μας και συναντήσαμε τις παρομοιώσεις.
Ξεκινήσαμε κάνοντας μια μικρή επανάληψη γύρω από τα επίθετα. Εξηγήσαμε στο χιονάνθρωπο (διαφάνεια 2) ποιες λέξεις λέμε επίθετα και πώς τις χρησιμοποιούμε. Του δώσαμε μάλιστα και πολλά επίθετα για το ουσιαστικό που μας έδωσε!
Συνεχίζοντας η Βαγια κουκουβάγια μας μίλησε και για έναν ακόμη τρόπο για να περιγράφουμε πολύ παραστατικά. Τις παρομοιώσεις.
Στην 4η διαφάνεια συγκρίναμε τις προτάσεις 2 παιδιών. Αν και οι προσπάθειες και των 2 παιδιών ήταν πολύ ωραίες, η μια είχε κάτι παραπάνω που την έκανε εξαιρετική. Αυτό το κάτι παραπάνω ήταν μια παρομοίωση.
Εδώ δουλέψαμε λίγο τις παρομοιώσεις με διάφορα παραδείγματα και τα παιδιά δεν άργησαν να σκεφτούν και δικές τους.
Μεταφερθήκαμε και πάλι στο βιβλίο και εντοπίσαμε στο απόσπασμα από τον Τριγωνοψαρούλη τις παρομοιώσεις που είχε για να χαρακτηριστεί ο καρχαρίας. Μπήκαμε και στο ίντερνετ ψάχνοντας να βρούμε τι ηταν αυτό το βυτιοφόρο που ανέφερε το βιβλιο.
Το ίδιο κάναμε και για τους στίχους των τριών μεγάλων ποιητών μας. Μάλιστα τα παιδιά θυμήθηκαν το Ζαχαρία Παπαντωνίου από το ποίημα "Οι δυο φίλοι" που κάναμε πέρσι και τον "Παπαγάλο" που κάναμε φέτος. Ξαναδιαβάσαμε έτσι τον παπαγάλο προς μεγάλη ευχαρίστηση των παιδιών!
Στη συνέχεια μπήκαμε στο Τ.Ε. και κάναμε την 6η άσκηση στην οποία έπρεπε να ενώσουμε τα δυο κομμάτια της παρομοίωσης.
Την 7η άσκηση την αφήσαμε για το σπίτι μιας και ο χρόνος μας είχε τελειώσει.
Στην ώρα της Ευέλικτης Ζώνης παίξαμε και πάλι το παιχνίδι της αντιθετοσυνωνυμομαχίας , όπως είχα υποσχεθεί χθες στα παιδιά. Σήμερα μάλιστα 2 ομάδες πρόλαβαν να βγάλουν και νικητές!
Οι 2 νικητές στο κουτί του τερματισμού!
Παρουσίαση
Εδώ από Drive.
Ξεκινήσαμε κάνοντας μια μικρή επανάληψη γύρω από τα επίθετα. Εξηγήσαμε στο χιονάνθρωπο (διαφάνεια 2) ποιες λέξεις λέμε επίθετα και πώς τις χρησιμοποιούμε. Του δώσαμε μάλιστα και πολλά επίθετα για το ουσιαστικό που μας έδωσε!
Συνεχίζοντας η Βαγια κουκουβάγια μας μίλησε και για έναν ακόμη τρόπο για να περιγράφουμε πολύ παραστατικά. Τις παρομοιώσεις.
Στην 4η διαφάνεια συγκρίναμε τις προτάσεις 2 παιδιών. Αν και οι προσπάθειες και των 2 παιδιών ήταν πολύ ωραίες, η μια είχε κάτι παραπάνω που την έκανε εξαιρετική. Αυτό το κάτι παραπάνω ήταν μια παρομοίωση.
Εδώ δουλέψαμε λίγο τις παρομοιώσεις με διάφορα παραδείγματα και τα παιδιά δεν άργησαν να σκεφτούν και δικές τους.
Μεταφερθήκαμε και πάλι στο βιβλίο και εντοπίσαμε στο απόσπασμα από τον Τριγωνοψαρούλη τις παρομοιώσεις που είχε για να χαρακτηριστεί ο καρχαρίας. Μπήκαμε και στο ίντερνετ ψάχνοντας να βρούμε τι ηταν αυτό το βυτιοφόρο που ανέφερε το βιβλιο.
Το ίδιο κάναμε και για τους στίχους των τριών μεγάλων ποιητών μας. Μάλιστα τα παιδιά θυμήθηκαν το Ζαχαρία Παπαντωνίου από το ποίημα "Οι δυο φίλοι" που κάναμε πέρσι και τον "Παπαγάλο" που κάναμε φέτος. Ξαναδιαβάσαμε έτσι τον παπαγάλο προς μεγάλη ευχαρίστηση των παιδιών!
Στη συνέχεια μπήκαμε στο Τ.Ε. και κάναμε την 6η άσκηση στην οποία έπρεπε να ενώσουμε τα δυο κομμάτια της παρομοίωσης.
Την 7η άσκηση την αφήσαμε για το σπίτι μιας και ο χρόνος μας είχε τελειώσει.
Στην ώρα της Ευέλικτης Ζώνης παίξαμε και πάλι το παιχνίδι της αντιθετοσυνωνυμομαχίας , όπως είχα υποσχεθεί χθες στα παιδιά. Σήμερα μάλιστα 2 ομάδες πρόλαβαν να βγάλουν και νικητές!
Οι 2 νικητές στο κουτί του τερματισμού!
Παρουσίαση
Εδώ από Drive.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!