Για να μη χαλάει και η παράδοση (:P) μπήκαμε σήμερα στο 22ο κεφάλαιο , αλλά όχι στο βιβλίο.
Δουλέψαμε σήμερα στο τετράδιό μας τους τρόπους απεινόνισης ενός πολλαπλασιασμού.
Απεικονίσαμε τους πολλαπλασιασμούς με ομάδες, με σειρές και με προσθεση όμοιων αριθμών.
Έδινα στα παιδιά έναν πολλαπλασιασμό π.χ. 3Χ5 και μετά ζωγραφίζαμε αυτόν τον πολλαπλασιασμό.
Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να κρατάμε στο μυαλό μας όπως μας είναι ευκολότερο τι ακριβώς συμβαινει όταν πολλαπλασιάζουμε. Εχουμε ομάδες με τον ίδιο αριθμό πραγμάτων, έχουμε σειρές με τον ίδιο αριθμό πραγμάτων ή επαναλαμβάνεται η πρόσθεση του ίδιου αριθμού.
Μια άλλη άσκηση που δουλέψαμε ήταν να δώσω στα παιδιά τις ομάδες και τον αριθμό των πραγμάτων που επαναλαμβάνονταν. Τα παιδιά έπρεπε να ζωγραφίσουν μεσα στα πλαίσια τα πράγματα (ίδιο αριθμό κάθε φορά) και να βρουν ποιος είναι ο πολλαπλασιασμός (οι παραγοντες).
Οι εργασίες δε δυσκόλεψαν τα παιδιά και προετοίμασαν πολύ καλά το έδαφος για όλα αυτά που θα κάνουμε τις επόμενες μέρες στο 22ο κεφάλαιο.
Για το σπίτι έδωσα ένα φυλλάδιο με τις ίδιες δραστηριότητες.
Δουλέψαμε σήμερα στο τετράδιό μας τους τρόπους απεινόνισης ενός πολλαπλασιασμού.
Απεικονίσαμε τους πολλαπλασιασμούς με ομάδες, με σειρές και με προσθεση όμοιων αριθμών.
Έδινα στα παιδιά έναν πολλαπλασιασμό π.χ. 3Χ5 και μετά ζωγραφίζαμε αυτόν τον πολλαπλασιασμό.
Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να κρατάμε στο μυαλό μας όπως μας είναι ευκολότερο τι ακριβώς συμβαινει όταν πολλαπλασιάζουμε. Εχουμε ομάδες με τον ίδιο αριθμό πραγμάτων, έχουμε σειρές με τον ίδιο αριθμό πραγμάτων ή επαναλαμβάνεται η πρόσθεση του ίδιου αριθμού.
Μια άλλη άσκηση που δουλέψαμε ήταν να δώσω στα παιδιά τις ομάδες και τον αριθμό των πραγμάτων που επαναλαμβάνονταν. Τα παιδιά έπρεπε να ζωγραφίσουν μεσα στα πλαίσια τα πράγματα (ίδιο αριθμό κάθε φορά) και να βρουν ποιος είναι ο πολλαπλασιασμός (οι παραγοντες).
Οι εργασίες δε δυσκόλεψαν τα παιδιά και προετοίμασαν πολύ καλά το έδαφος για όλα αυτά που θα κάνουμε τις επόμενες μέρες στο 22ο κεφάλαιο.
Για το σπίτι έδωσα ένα φυλλάδιο με τις ίδιες δραστηριότητες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!