Θα γκρινιάξω πάλι , αλλά τι να κάνω;;;;
Στο κεφάλαιο 34 , που έχει τίτλο "Υπολογίζω ένα αποτέλεσμα κάνοντας κάθετη πρόσθεση με κρατούμενο", η 2η άσκηση δεν έχει καμια μα καμία σχέση με το αντικείμενο του κεφαλαίου. Ενώ γνωρίζουμε στα παιδιά τη μέθοδο της πρόσθεσης με κρατούμενο η 2η άσκηση ζητά να γίνει μια αφαίρεση και μαζί βάζει και την επαλήθευσή της.
Προσωπική μου άποψη είναι πως θα έπρεπε να γίνει ένα εντελώς ξεχωριστό κεφάλαιο αποκλειστικά και μόνο με την αφαίρεση , τους όρους της και την επαλήθευσή της. Μήπως άραγε τα παιδιά έμαθαν (μέχρι τη 2η άσκηση) την πρόσθεση με κρατούμενο τόσο γρήγορα; Με ποια λογική έχουν μπει όλα μέσα στο βιβλίο , φτάσαμε Μάρτη κοντά κι ακόμα δεν έχω καταλάβει!
Φυσικά για άλλη μια φορά έκανα τα δικά μου...
Αφού τελειώσαμε με την πρόσθεση με κρατούμενο μπήκα στη 2η άσκηση και την έκανα προοργανωτή για τα όσα ήθελα να κάνω σχετικά με την αφαίρεση (τα οποία παρεμπιπτόντως θα βοηθήσουν και θα προλειάνουν το έδαφος για τα κεφάλαια 35-36).
Δουλέψαμε στην παρουσίαση και γνωρίσαμε το μειωτέο , τον αφαιρετέο και τη διαφορά.
Κυκλώσαμε κάθε όρο στις ασκήσεις που είχαμε (φυλλάδιο "Γνωρίζω τους όρους της αφαίρεσης-ασκήσεις παρουσίασης)και λύσαμε κάποιες αφαιρέσεις.
Επειτα βάψαμε με διαφορετικό χρώμα τους μειωτέους ,τους αφαιρετέους και τη διαφορά.
Ξανακάναμε μερικές αφαιρέσεις και αυτή τη φορά γράψαμε τα ονόματα των όρων δίπλα, για να μάθουμε να τους γράφουμε κιόλας μιας και η ορθογραφία τους είναι λίγο απαιτητική.
Συνεχίσαμε με την επαλήθευση της αφαίρεσης.
Πρώτα εξηγήσαμε το λόγο για τον οποίο πρέπει να κάνουμε επαλήθευση (εξηγήσαμε και τη λέξη φυσικά) και μετά μάθαμε πώς μπορούμε να την κάνουμε.
Μάθαμε 2 τρόπους, έναν με πρόσθεση του αφαιρετέου με τη διαφορά και στην οποία πρέπει να βρούμε το μειωτέο σαν αποτέλεσμα και τον άλλο με αφαίρεση της διαφοράς από το μειωτέο στην οποία πρέπει να βρούμε τον αφαιρετέο σαν αποτέλεσμα.
Δουλέψαμε πολύ 2 μέρες τώρα πάνω σε αυτά και ευελπιστώ πως τα καταλάβαμε!
Όλα τα φυλλάδια είναι για εκτύπωση 2 σε 1 για να κολληθούν μέσα στο τετράδιο (και να μη χαθούν).
Παρουσίαση
Εδώ από DRive.
Στο κεφάλαιο 34 , που έχει τίτλο "Υπολογίζω ένα αποτέλεσμα κάνοντας κάθετη πρόσθεση με κρατούμενο", η 2η άσκηση δεν έχει καμια μα καμία σχέση με το αντικείμενο του κεφαλαίου. Ενώ γνωρίζουμε στα παιδιά τη μέθοδο της πρόσθεσης με κρατούμενο η 2η άσκηση ζητά να γίνει μια αφαίρεση και μαζί βάζει και την επαλήθευσή της.
Προσωπική μου άποψη είναι πως θα έπρεπε να γίνει ένα εντελώς ξεχωριστό κεφάλαιο αποκλειστικά και μόνο με την αφαίρεση , τους όρους της και την επαλήθευσή της. Μήπως άραγε τα παιδιά έμαθαν (μέχρι τη 2η άσκηση) την πρόσθεση με κρατούμενο τόσο γρήγορα; Με ποια λογική έχουν μπει όλα μέσα στο βιβλίο , φτάσαμε Μάρτη κοντά κι ακόμα δεν έχω καταλάβει!
Φυσικά για άλλη μια φορά έκανα τα δικά μου...
Αφού τελειώσαμε με την πρόσθεση με κρατούμενο μπήκα στη 2η άσκηση και την έκανα προοργανωτή για τα όσα ήθελα να κάνω σχετικά με την αφαίρεση (τα οποία παρεμπιπτόντως θα βοηθήσουν και θα προλειάνουν το έδαφος για τα κεφάλαια 35-36).
Δουλέψαμε στην παρουσίαση και γνωρίσαμε το μειωτέο , τον αφαιρετέο και τη διαφορά.
Κυκλώσαμε κάθε όρο στις ασκήσεις που είχαμε (φυλλάδιο "Γνωρίζω τους όρους της αφαίρεσης-ασκήσεις παρουσίασης)και λύσαμε κάποιες αφαιρέσεις.
Επειτα βάψαμε με διαφορετικό χρώμα τους μειωτέους ,τους αφαιρετέους και τη διαφορά.
Ξανακάναμε μερικές αφαιρέσεις και αυτή τη φορά γράψαμε τα ονόματα των όρων δίπλα, για να μάθουμε να τους γράφουμε κιόλας μιας και η ορθογραφία τους είναι λίγο απαιτητική.
Συνεχίσαμε με την επαλήθευση της αφαίρεσης.
Πρώτα εξηγήσαμε το λόγο για τον οποίο πρέπει να κάνουμε επαλήθευση (εξηγήσαμε και τη λέξη φυσικά) και μετά μάθαμε πώς μπορούμε να την κάνουμε.
Μάθαμε 2 τρόπους, έναν με πρόσθεση του αφαιρετέου με τη διαφορά και στην οποία πρέπει να βρούμε το μειωτέο σαν αποτέλεσμα και τον άλλο με αφαίρεση της διαφοράς από το μειωτέο στην οποία πρέπει να βρούμε τον αφαιρετέο σαν αποτέλεσμα.
Δουλέψαμε πολύ 2 μέρες τώρα πάνω σε αυτά και ευελπιστώ πως τα καταλάβαμε!
Όλα τα φυλλάδια είναι για εκτύπωση 2 σε 1 για να κολληθούν μέσα στο τετράδιο (και να μη χαθούν).
Παρουσίαση
Εδώ από DRive.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!