Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2014

Μες στο Μουσείο (2)

Συνεχίζοντας στη 13η ενότητα σήμερα γνωρίσαμε από κοντά τη νεροσφυρίχτρα, ένα παιχνίδι που έπαιζαν παλιά τα παιδιά.

Διαβάσαμε αρχικά το κείμενο και το κατατάξαμε στην κατηγορία των περιγραφικών κειμένων. Επειτα εντοπίσαμε τις απαντήσεις στις ερωτήσεις του βιβλίου.
Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε 2 βίντεο με δυο διαφορετικές νεροσφυρίχτρες.

Το πρώτο βίντεο το βρήκα εδώ.
Το δεύτερο βίντεο είναι αυτό.
Παρατηρήσαμε ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στις δυο νεροσφυρίχτρες, βρήκαμε που μοιάζει περισσότερο με αυτή του βιβλίου μας και περιγράψαμε τη νεροσφυρίχτρα του δεύτερου βίντεο.

Στη συνέχεια διαβάσαμε τις οδηγίες της Βάγιας για τις περιγραφές αντικειμένων και περιγράψαμε κι εμείς την εικόνα με την πινιάτα. (διαφάνεια 10)

Υστερα μπήκαμε στο τετράδιο εργασιών και προσπαθήσαμε να περιγράψουμε την εικόνα του χωραφιού από το λαογραφικό μουσείο. (εδώ θέλω να πω πως όταν μαθαίνουμε στα παιδιά την περιγραφή αντικειμένου είναι λίγο άστοχο να γυρνάμε πάλι στην περιγραφή χώρου-τα παιδιά μπερδεύτηκαν καθώς οι οδηγίες της Βάγιας δεν ήταν εφαρμόσιμες στη συγκεκριμένη δραστηριότητα)

Στο τέλος παίξαμε και το παιχνίδι που προτείνει η 6η άσκηση.
Παρουσίαση



μες στο μουσείο (2) from Ioanna Chats

Για το σπίτι έδωσα ως άσκηση να περιγράψουν την κασετίνα και τον καναπέ του σπιτιού τους ακολουθώντας όσα μας έμαθε η Βάγια.


επόμενη ενότητα 

Με προσκαλούν και προσκαλώ (1)

1 σχόλιο:

  1. τι όμορφο και επιμορφωτικό άρθρο! το αγαπημένο μου σημείο ήταν για την νεροσφυρίχτρα που έπαιζαν παλιά τα παιδιά ! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!