Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Νόμοι,δικαστές , κρατούμενα! Μάθαμε την πρόσθεση με κρατούμενο, κεφ.34

Ακολουθώντας τη δική μου σειρά στα μαθηματικά συνεχίσαμε με το κεφάλαιο 34 στο β' τεύχος των μαθηματικών , στο οποίο θα μάθουμε να προσθέτουμε διψήφιους αριθμούς με κρατούμενο.

Πριν μπούμε στο βιβλίο αποφάσισα να δείξω την πρόσθεση με κρατούμενο με ένα λίγο πιο παιχνιδιάρικο τρόπο.

Εφτιαξα μια ιστορία με νόμους που πρέπει όλοι να τηρούν και δικαστές αυστηρούς μα και συμπονετικούς. Εγώ χρησιμοποίησα την παρουσίαση στην τάξη , αλλά τη μετετρεψα και σε βίντεο για να το δούμε πάλι πιο εύκολα.


Γίναμε λοιπόν κι εμείς δικαστές που εφαρμόζουν το νόμο και φυλακίσαμε τα ψηφία που τον παρέβαιναν. Συνάψαμε όμως και συμφωνίες μαζί τους και τα ελευθερώσαμε μετατρέποντάς τα σε Δεκάδες.







 Στα τετράδιά μας δουλέψαμε όπως και στον πίνακα.


 Παρουσίαση
Εδώ από DRive.

22 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ , Ελένη μου! Τα πάντα για τα ζουζούνια μου!!!!

      Διαγραφή
  2. Φανταστικό !!! Ευτυχώς που υπάρχουν και μερικές εξαιρέσεις σε αυτόν τον κλάδο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ! Οι εξαιρέσεις βέβαια τείνουν να γίνουν ο κανόνας! Πολλοί συνάδελφοι έχουν εξαιρετικά πράγματα να παρουσιασουν!

      Διαγραφή
  3. Εξαιρετικές δουλειές !! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν έχω λόγια. Απλά άψογο και εμπνευσμένο...μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο Ιωάννα! Να 'σαι καλά!
    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ποσο ομορφες ιδεες!Μπραβο και σε ευχαριστω για τη βοηθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστούμε πολύ πολύ για την ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια θερμά Ιωάννα!Πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση με φαντασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ιωάννα, σ΄ευχαριστώ πολύ, πολύ, πολύ για τις καταπληκτικές ιδέες που μου δίνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ιωάννα, σ΄ευχαριστώ πολύ, πολύ, πολύ για τις καταπληκτικές ιδέες που μας δίνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστώ πολύ για την ιδέα!Εξαιρετική δουλειά!Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!