Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

Τερατώδεις...αγάπες!!!

Αγιος Βαλεντίνος χθες και αν και δεν πετάω τη σκούφια μου γι'αυτή τη γιορτή , την βρίσκω κάθε χρόνο μια πολύ ωραία ευκαιρία για να μιλήσουμε για την αγάπη.
Ετσι και φέτος κάναμε μια συζήτηση για την αγάπη γενικά, την αγάπη δυο ερωτευμένων, την αγάπη του παιδιού για τους γονείς και των γονιών για κείνο, την αγάπη ανάμεσα σε φίλους.
Φυσικά μίλησα και για τη δική μου μεγααααααλη αγάπη που είναι τα μικρά μου αστεράκια, που τελευταία έχουν μεταμορφωθεί σε μικρά τερατάκια.

Μικρά τερατακια λοιπόν φτιάξαμε και για τη γιορτή της αγάπης, γιατί όσο τερατάκια κι αν είναι τα αγαπάω πολύ!

Χρησιμοποιήσαμε:
Αφρώδες χαρτί σε διάφορα χρώματα
σύρμα πίπας χρωματιστό για τις κεραίες
άσπρο χαρτί σε τριγωνα για τα δόντια
μαύρο μαρκαδόρο
καρδούλες από αφρώδες χαρτί
Ματάκια

Πρώτα κόψαμε το σώμα του τέρατός μας. Τα σχέδια τα έφτιαξα μόνη μου και δεν είναι δύσκολο.


Μετά κολλήσαμε μάτια. Σε κάποια βάλαμε ένα μάτι, σε άλλα τρία και σε άλλα 6!

Σχεδιάσαμε έπειτα το στόμα με μαύρο μαρκαδόρο και κολλήσαμε τα δόντια.


Με τόση δουλειά θέλαμε κάτι να γλυκαθούμε...φάγαμε μερικές γλυκιές καρδούλες!

Συνεχίσαμε βάζοντας καρδούλες και στα τερατάκια μας.

Τέλος , βάλαμε κεραίες και όσοι ήθελαν καρδούλες πάνω.

Τα τερατάκια της αγάπης ήταν έτοιμα! Εδω τα δικά μου τερατάκια με τα τερατάκια τους!
Η κατασκευή είναι πολύ εύκολη και το 45λεπτο φτάνει άνετα.Το αποτέλεσμα είναι πολύχρωμο και άρεσε πολύ στα παιδιά.




Ας είμαστε πάντα αγαπημένοι!

4 σχόλια:

  1. χαχαχαχαχαχαχαχα...εεεε, είσαι "Τέρας" μορφώσεως φιλενάδα! :) Φοβερή κατασκευή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα!!!
    Κάπου θα βρω να τα χρησιμοποιήσω τα τερατάκια σου!!!
    Φοβερή κατασκευή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά! Σκέφτομαι ότι μπορούν να γίνουν με οποιαδήποτε αφορμή! Στις απόκριες με κάποια μάσκα, κατα του σχολικου εκφοβισμού με πανό και ταμπέλες και ένα σωρό άλλες ιδεες!

      Διαγραφή

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!