Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Μεταμόρφωση της τάξης μας

Μονο ξεκούραση δεν είχε το Σαββατοκύριακο , αλλά άξιζε τον κόπο!
Μετά την πολύ πετυχημένη συνάντησή μου με τους γονείς , δεν αφήσαμε το χρόνο να πάει χαμένος και ριχτήκαμε αμέσως στη...μπογιά!
Ξεκινήσαμε την Παρασκευή στοκάροντας και μαζεύοντας.
Πολύτιμοι πρωτεργάτες ο κύριος Απόστολος και ο μπαμπάς Δημήτρης!
Η τάξη μας λοιπόν ήταν κάπως έτσι.



Το Σάββατο συνεχίσαμε με τα πρώτα βαψίματα και ξυσίματα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ χρωστάω σε 3 φίλους, το Δημήτρη , το Γιώργο και το Νίκο ,που αφιέρωσαν όλο το Σάββατο για τις δουλειές αυτές , χωρίς κανένα προσωπικό όφελος. Είστε υπέροχοι!

Σήμερα ολοκληρώσαμε τις εργασίες βάφοντας και το 2ο χέρι και μαζί με τις μαμάδες (Μαρίκα, Ασημίνα, Μαρίλυ , Μαρία , Κατερίνα) καθαρίσαμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ!

Η τάξη μας λοιπόν, μετά από 3 μέρες εντατικών εργασιών δείχνει τώρα κάπως έτσι!



Ευχαριστώ θερμά τον κύριο Απόστολο που δούλεψε ακούραστα όλες αυτές τις μέρες συνεισφέροντας τόσο με τη δουλειά του όσο και με τα υλικά.
Επίσης , ευχαριστώ όλους τους γονείς που συμπαραστάθηκαν και δούλεψαν με πολλή όρεξη γύρω από όλο το εγχείρημα!
Για άλλη μια φορά η τάξη αστεράτη απέδειξε πως όλοι μαζί κάνουμε θαύματα!
Ανυπομονώ να δω πώς θα αντιδράσουν αύριο τα πιτσιρίκια μου.
Το πριν και το μετά!



2 σχόλια:

  1. Μαζί με τους γονείς έφτιαξες μία πολύ ονειρεμένη τάξη!!Συγχαρητήρια Ιωαννάκι μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου, εγώ είμαι απλά η οδηγός. Η κινητήριος δύναμη αυτης της τάξης είναι τα ζουζούνια και οι γονείς. Γονείς που κάθε δάσκαλος θα ήθελε να έχει! Συμπαράσταση σε όλα τα επίπεδα!

      Διαγραφή

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!