Για άλλη μια φορά σήμερα ζορίστηκα στα μαθηματικά. Τις ασκήσεις του βιβλίου τις τελειώσαμε σχεδόν χτες και σήμερα μπήκαμε στο Τ.Ε.
Τα παιδιά κουράζονται πολύ και η συμμετοχή είναι σχετικά μικρή. Οι ασκήσεις δεν έχουν καθόλου γούστο και δεν αγγίζουν τα παιδιά. Νομίζω πως θα μπαίνω πλέον στο βιβλίο πολύ επιλεκτικά. Εσείς αντιμετωπίζετε τα ίδια προβλήματα;
Έφτιαξα και ένα φύλλο εργασίας για το σπίτι
και μετάνιωσα που δεν το έκανα μεγαλύτερο , ώστε να δουλεύαμε αυτό στην τάξη. Τέλος πάντων! Αρχή είναι ακόμα και έχουμε καιρό μπροστά μας...
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Τα παιδιά κουράζονται πολύ και η συμμετοχή είναι σχετικά μικρή. Οι ασκήσεις δεν έχουν καθόλου γούστο και δεν αγγίζουν τα παιδιά. Νομίζω πως θα μπαίνω πλέον στο βιβλίο πολύ επιλεκτικά. Εσείς αντιμετωπίζετε τα ίδια προβλήματα;
Έφτιαξα και ένα φύλλο εργασίας για το σπίτι
και μετάνιωσα που δεν το έκανα μεγαλύτερο , ώστε να δουλεύαμε αυτό στην τάξη. Τέλος πάντων! Αρχή είναι ακόμα και έχουμε καιρό μπροστά μας...
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Κι εγώ το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω, δεν ξέρω τι να αφήσω, τι να κρατήσω και τι να κάνω με δικό μου υλικό... Πολύ προβληματισμός έχει πέσει φέτος με την Β τάξη!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο βιβλίο της Β (μαθηματικά) δυστυχώς δεν ειναι καλό εργαλείο...Σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα ειναι τροχοπέδη. Καλύτερα να κάνεις κάποια δικά σου πράγματα ωστε και τα μικρά σου να καταλάβουν και εσύ να μην αισθάνεσαι ότι δεν πετυχαίνεις τους στόχους!
ΔιαγραφήΕυτυχώς το Υπουργείο έχει αντιληφθεί το πρόβλημα με το βιβλίο των Μαθηματικών της Β΄ και της Ε΄ τάξης, οπότε έχει προκηρύξει σχετικό διαγωνισμό για την επανεγγραφή του. Ελπίζω τα νέα βιβλία που θα γραφτούν από τις νέες συγγραφικές ομάδες να είναι καλύτερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο υπουργείο ακουει τα παραπονά μας 10 χρόνια τωρα , αλίμονο να μην το είχε αντιληφθει. Οσο όμως τα βιβλια γράφονται από ατομα που ουδεμία σχεση εχουν με την ταξη (ενεργα και όχι απλα θεωρητικά) ελπίδες για βελτίωση δεν τρεφω. Αλλωστε το υπουργείο εντόπισε το πρόβλημα... εμείς οι εκπαιδευτικοί "υστερουμε" στα μαθηματικα και γι'αυτο μπαζει νερα το θεμα...
Διαγραφή