Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Δωράκια για την 1η μέρα - ημέρα του αγιασμού

Αύριο έχουμε αγιασμό στα σχολεία μας. Μεγάλη μέρα τόσο για τους μαθητές μας όσο και για τους γονείς και εμάς. Από πέρσι που είχα την Α' μου άρεσε να φτιάχνω δωράκια για τα ζουζούνια σε εξαιρετικές περιπτώσεις.
Θέλουν λίγο χρόνο να αφιερώσεις αλλά η ανταμοιβή (αυτό το γλυκό φαφούτικο χαμόγελο) άξίζει κάθε κόπο.
Πέρσι έφτιαξα κωνους σαν αυτούς που δίνουν στα γερμανικά σχολεία την 1η μέρα. Φέτος αποφάσισα να φτιάξω μολύβια. Οι εικόνες δεν είναι πολύ καλές γιατι τις τράβηξα με το κινητό. Αν προλάβω αύριο θα ανεβάσω κι άλλες.


Πήρα ένα κομμάτι χαρτόνι (σχεδόν το μισό από τα μπλοκ με τα κανσόν ).
Κόλλησα επάνω αστεράκια που έκοψα με τους διακορευτές με σχέδια και έγραψα πάνω " Καλή χρονιά αστεράκια της Β΄". (σχετικό τόσο με τη διακόσμηση πόρτας όσο και με το όνομα του ιστολογίου)
'Επειτα κόλλησα μια φαρδιά  ταινία από ροζ χαρτόνι στη θέση της γόμας.
Εκεί που τελειώνει η ροζ ταινία κόλλησα μια λεπτή ταινία αλουμινόχαρτο (δεν έβγαλα φωτό). Στη συνέχεια έφτιαξα τις μύτες κόβονυτας ένα κύκλο και αφαιρώντας του ένα μικρό κομμάτι.

Μετά έκοψα ροζ κύκλους στη διάμετρο που υπολόγισα ότι θα ήταν τα χαρτόνια μου. (ούτε εδώ έχω φωτό).
Ύστερα φτιάχνοντας κυλίνδρους με τα χαρτόνια κόλλησα τις δυο άκρες με το πιστόλι σιλικόνης και μετά από αυτό το ροζ κύκλο για πάτο της γόμας.
Έτσι φτιάχτηκε το κουτί για το δωράκι μου.

Μέσα έβαλα ένα μολύβι , μια γόμα και ένα μικρό γλειφιτζούρι. Επίσης, έφτιαξα σε χαρτί τυλιγμένο σαν πάπυρο το πρόγραμμα μαζί με τις ευχές μου για μια καλή χρονιά και το έβαλα και αυτό μέσα.



Τέλος , κόλλησα τις μύτες με σιλικόνη και μετά πάλι με σιλικόνη τις έτοιμες μύτες στα μολύβια. Τελευταία και πιο σημαντική πινελιά ζωγράφισα με το μαρκαδόρο τη μύτη του μολυβιού.

Εύχομαι να τους αρέσει! Καλή σχολική χρονια!!!

4 σχόλια:

  1. Υπέροχη ιδέα!Είμαι καθηγήτρια Αγγλικών και θέλω να κάνω δωράκια στα μικρουλάκια μου! Μου άρεσε πολύ και θα το φτιάξω!!!Καλή σχολική χρονιά 2015-16

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι τόσο πολύ για το μεράκι που έχεις για τη δουλειά σου-λειτούργημα! Είμαι φανατική θαυμάστρια των φυλλαδίων σου και με τον Νικόλα τα δουλέψαμε πολύ πέρσι (κάτι που θα κάνουμε και φέτος) Νίκη-μαμά του Νικόλα , β΄δημοτικού (www.handmadebyandria.blogspot.gr). Καλή σχολική χρονιά αστεράτη δασκάλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!