Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2013

Κεφάλαιο 2 , τετράδιο εργασιών , μετρώ ανάποδα

Μπήκαμε επιτέλους και στο τετράδιο εργασιών στο 2ο κεφάλαιο!
Από τις ασκήσεις κάναμε τις 3 πρώτες κανονικά , στη δ άσκηση κάναμε τις πράξεις χωρίς τις αριθμογραμμές (κάνοντας όλη τη δουλειά με τα δάχτυλα και το νου), ενώ την ε άσκηση δεν την κάναμε καθόλου (για να πω την αλήθεια δεν την κατάλαβα ούτε εγώ- παίζει και να υπάρχει λάθος).

Εξασκηθήκαμε επίσης και στην αντίστροφη μέτρηση που είναι πολύ σημαντική για την αφαίρεση. Η αλήθεια έιναι ότι ακόμα μερικά ζορίζονται στην αλλαγή των δεκάδων.

Φύλλο εργασίας


3 σχόλια:

  1. Ιωαννάκι μου, εμείς είμαστε στο τρίτο κεφάλαιο, όντως η τελευταία άσκηση είναι λίγο δυσκολούτσικη!!Προσπαθήσαμε κάπως και μας βγήκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και πολύ καλά κάνατε...εγώ δεν είχα το κουράγιο να τα ζαλίσω κι άλλο ( έχουν γυμναστική μετα τα μαθηματικά κ όπως καταλαβαίνεις υπάρχει μια ανησυχία γενική τις Δευτέρες...).Στο 3ο θα μπω αύριο αλλά με βλέπω κ σε αυτό να μένω 2-3 μέρες. Και φέτος το μότο μου θα είναι λίγα και καλά! Το βιβλίο άλλωστε είναι κομμάτι απαιτητικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!