Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Νέα χρονια!

Πάει και το καλοκαίρι...
Επιστροφή λοιπόν στα σχολεία με πολλή όρεξη για μια δημιουργική και χαρούμενη χρονιά παρά τις όποιες αντιξοότητες.
Νέα χρονιά νέο blog! Aφήνω το προηγούμενο - "Πρωτη και καλύτεροι"-  και ξεκινώ με φρέσκιες ιδέες και δημιουργίες  (να 'ναι καλά το pinterest) το επόμενο , που σκεφτομαι να το κρατήσω και για μόνιμο.

Φέτος θα έχω τη Β' τάξη αν και ακόμα το σχολείο δεν είναι σίγουρο...Ναι , ήμουν αρκετά τυχερή ετσι ώστε να έχω τη Β΄και στο σχολείο της οργανικής μου , αλλά και σε αυτό που ζητώ απόσπαση (αν θα την πάρω βέβαια είναι άλλο θέμα..).
Εύχομαι σε όλους να έχουν μια υπέροχη χρονιά και να αποδείξουμε για άλλη μια φορά πως αντίθετα από τους υψηλά ιστάμενους , εμείς τη δουλειά μας την κάνουμε σωστά και έγκαιρα...

2 σχόλια:

  1. Καλή αρχή και στην τάξη και στο blog σου!!! Σε όποιο σχολείο και αν είσαι ,είμαι σίγουρη οτι θα σε λατρέψουν και τους λατρέψεις! Όπως επίσης είμαι σίγουρη οτι αυτό το blog θα αποτελέσει πηγή έμπνευσης για πολλούς συναδέλφους σου και όχι μόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!