Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Ο καιρός στην τάξη μας

Νομίζω ότι έχω αναφέρει ξανά το κόλλημά μου με το pinterest ! Σε μια από τις πολλές αναζητήσεις μου βρήκα μια πολύ όμορφη ιδέα για τον καιρό και προσπάθησα να την υλοποιήσω και για την τάξη μου.



Παρακάτω έχω τα  κείμενα που έφτιαξα για τον πίνακα. Επειδή με έχουν κουράσει οι ελληνικές γραμματοσειρές χρησιμοποίησα τη snap itc προσαρμόζοντας τα γράμματα.



ο καιρός σήμερα from Ioanna Chats

Εκτύπωσα τις σελίδες, τις χρωμάτισα (γιατί το χρώμα στον εκτυπωτή είναι περασμένη πολυτέλεια) και έκοψα στη διακεκομμένη τα τετράγωνα του καιρού. Κόλλησα πάνω σε πολύχρωμα χαρτόνια (πολυτέλεια που αρνούμαι να καταργήσω!) και έντυσα με αυτοκόλλητη μεμβράνη (καπλάντισμα για τις Βορειοελλαδίτισσες). Δεν τα πλαστικοποίησα γιατί γυαλίζουν πολύ.
Έπειτα , έκοψα τετράγωνα από χαρτόκουτο και κόλλησα με σιλικόνη από πίσω , για να δημιουργήσω βάθος. Προσοχή να μην καλύπτουν όλο το πίσω μέρος! Όταν τελείωσα και με αυτό τα κόλλησα (πάλι με σιλικόνη) πάνω σε ένα χαρτόνι.
Το θερμόμετρο το ζωγράφισα και το έβαψα μόνη μου και αφού το έκανα εγώ που είμαι και ψιλοακαμάτα , μπορούν όλοι! Κόλλησα πάλι χαρτόκουτο από πίσω και το έβαλα και αυτό στον πίνακα αναφοράς (χαρτόνι).
Τέλος , πάνω σε 2 ξύλινα μανταλάκια κόλλησα τους δείκτες "σήμερα έχει".
Κάθε πρωί το παιδάκι που είναι ο μετεωρολόγος της ημέρας βάζει τους δείκτες στο καιρικό φαινόμενο που ταιριάζει με την ημέρα και στο θερμόμετρο! Μέσα στην ημέρα φυσικά , αν ο καιρός αλλάξει , ο μετεωρολόγος αλλάζει και τους δείκτες. Μεγάλη επιτυχία στα πιτσιρίκια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!