Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

(Ελάχιστες) Επαναληπτικές ασκήσεις για το Πάσχα, Γλώσσα -Μαθηματικά

Είμαι της άποψης (πλέον , για να πω και την αλήθεια) πως οι μέρες των διακοπών είναι μέρες ξεκούρασης και ανατροφοδότησης για όλους.
Όπως εγώ θέλω να φύγω την Παρασκευή από το σχολείο και να μην ασχοληθώ με τα μαθήματα για 2 βδομάδες (όχι οτι υπαρχει τετοια περίπτωση βέβαια, αλλά λέμε τώρα), έτσι και τα πιτσιρίκια το μόνο που θέλουν είναι παιχνίδι και ξεγνοιασιά!

Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως δε θα δώσω και τίποτα απολύτως. Δεν το θεωρώ σωστό να τα φορτώνουμε με ασκήσεις για 2 βδομάδες , αλλά και το τίποτε απολύτως δε μου κάθεται καλά. Σεβαστή βέβαια κάθε άποψη, υπέρ ή κατά.
Το λογύδριο γίνεται καθώς τα Χριστούγεννα μια παρόμοια ανάρτηση "ξεσήκωσε" κάποιους. Τις ασκήσεις εγώ θα τις δώσω. Αν υπάρχουν συνάδελφοι που θέλουν να τις χρησιμοποιήσουν καλώς. Αν όχι, πάλι καλώς. Δεν πιέζουμε κανέναν!!!




Η εκτύπωση είναι πάλι για βιβλιαράκι. Κάθε εκτύπωση βγάζει 2 βιβλιαράκια. Εκτυπώνουμε κανονικά.

8 σχόλια:

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!