Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Χιονάνθρωποι!

Εδώ και λίγες μέρες στο σχολείο μας δουλεύουμε πυρετωδώς για την προετοιμασία μας για το παζάρι του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας.
Η τάξη μας έφτιαξε μια κατασκευή που βρήκα στο pinterest (πού αλλού;) και την λάτρεψα με το που την είδα!
 

Χρειαστήκαμε:
Σανίδες ξύλου
κάλτσες
λαδομπογιά νερού
μαύρο κανσόν
πορτοκαλί τσόχα
χαρτόνι με χρυσόσκονη
πετραδάκια χρωματιστά
κορδέλα σε διάφορα χρώματα

Εδώ θέλω να ευχαριστήσω δυο πολύ καλούς μου φίλους, το Γιώργο Πλιάτσικα και την επιχείρησή του που μας δώρισε τις σανίδες και τον Γιώργο Ευθυμίου και το κατάστημά του που μας δώρισε κόλλες και τις λαδομπογιές. Σας ευχαριστούμε πολύ!Επίσης το Σύλλογο Γονέων που μας πήρε τις κάλτσες.

Τα πρώτα μας υλικά.

Πήραμε λοιπόν πινέλα , μπογιές και τις σανίδες μας και αφού βάλαμε σακούλες για να προστατέψουμε τα ρούχα μας ξεκινήσαμε να βάφουμε τις σανίδες.



Μετά από 2 μέρες όλες οι σανίδες ήταν έτοιμες! Ήρθε η ώρα λοιπόν για να τις μεταμορφώσουμε σε χιονάνθρωπους!


Κόψαμε μαύρους κύκλους για τα μάτια και το στόμα. Περάσαμε την κάλτσα για σκούφο και δέσαμε κόμπο το κομμάτι της πατούσας.
 Βάλαμε ατλακόλ και κολλήσαμε τα μάτια του χιονάνθρωπου.


Συνεχίσαμε με τις μύτες , που τις είχε κόψει η κυρία γιατί η τσόχα είναι δύκολη στο κόψιμο.
 
 

 
Συνεχίσαμε βάζοντας 4 μαύρους κύκλους για το στόμα.

Μετά από αυτό συνέχισε η κυρία , γιατί χρειάστηκε το πιστόλι σιλικόνης.

Για κασκόλ πέρασα ένα κομμάτι κορδέλας και το κόλλησα με σιλικόνη.


Τελευταία πινελιά τα κουμπάκια του χιονάνθρωπου που έφτιαξαν τα παιδιά με χαρτόνι χρυσοσκονης και μικρά πετραδάκια.

Έτοιμα να σας υποδεχτούν στο παζάρι μας!

Το παζάρι μας θα ξεκινήσει αύριο στις 10 το πρωί με πολλές εκδηλώσεις και δραστηριότητες όπως:
face painting
τραγούδια
προβολή ταινιών
παρουσίαση capoeira (στις 12:30)
τα ξωτικά του Αϊ-Βασίλη(ομαδα διασκέδασης -στις 17:00)
μπουφές
και φυσικά όλα τα πράγματα που ετοίμασαν τα παιδιά του σχολείου μας και ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων!

Θα σας περιμένουμε!

 

6 σχόλια:

  1. όπως όλα όσα παρουσιάζεις είναι και αυτό πολύ καλό!!!! μπράβο σου για την όρεξή σου. το 1997-8 ήμουν κι εγώ δασκάλα στην Ιερισσό. το δικό μου σχολείο ήταν αυτό που έστριβες από την είσοδο δεξιά. η αίθουσά ΄μου αυτή δίπλα στο γραφείο και είχα κι εγώ τότε Β τάξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστω πολύ! μαλλον εννοεις το 1ο Δημοτικο ...σε αυτό ειμσι κι εγω αλλα εχουν γινει καποιες μικροαλλαγες! ελα σήμρα μια βόλτα να θυμηθεις τα παλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τέλειοι-τέλειοι-τέλειοι και σεις πολύ δημιουργικοί !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστουμε πολύ Κατερίνα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειοι και κούκλοι οι χιονάνθρωποί σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!