Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση πόρτας

Για άλλη μια φορά έκλεψα κάποια ιδέα που βρήκα στο pinterest.Ο Αϊ-Βασίλης στην πόρτα μας!
 Πήρα λοιπόν κόκκινο και άσπρο βελουτέ χαρτί και μαύρο, μπεζ και κίτρινο κανσόν.
Αν το επιχειρήσετε , να ξέρετε πως είναι περισσότερη δουλειά από ό,τι φαίνεται. Πρώτα μετρήστε το πλατος και το ύψος της πόρτας. Εγώ δεν το έκανα και εκεί που νόμιζα πως είχα πάρει πολύ χαρτί τελικά κόντεψε να μη μου φτάσει.
Κάλυψα την πόρτα με κόκκινο βελουτέ (2 κομμάτια) και από πάνω έβαλα (σε 2 κομμάτια) το άσπρο βελουτέ για να σχεδιάσω τα γένια.
Αφού έγινε και αυτό , κόλλησα πάνω ένα κομμάτι μπεζ χαρτί στο οποίο είχα σχεδιάσει τα μάτια. Μετά κόλλησα τα μουστάκια , που επίσης είχα φτιάξει από πριν με άσπρο βελουτέ και βαμβάκι. 
Πάνω στο μουστάκι κόλλησα τη μύτη , που την έφτιαξα με μπεζ κανσόν περασμένο με τριμμένη κόκκινη ξυλομπογιά (με βαμβάκι σαν να βάζουμε ρουζ).
Γέμισα το άσπρο κομμάτι (κεφάλι)με βαμβάκι.
Κόλλησα μια λωρίδα μαύρο κανσόν για ζώνη και ένα πλαίσιο κίτρινο για τον τοκά της ζώνης.
Με τα απομεινάρια του κόκκινου και του άσπρου έφτιαξα το καπέλο, που το κόλλησα στο κούφωμα της πόρτας.
Τα πόδια τα έφτιαξα με μαύρο κανσόν και κόλλησα βαμβάκι στο ένωμα με το κόκκινο. Αυτό το έκανα για να μου φτάσει το κόκκινο βελουτέ. Κανονικά η κατασκευή είναι μέχρι κάτω κόκκινη.
Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα ένα ξωτικό  που με βοήθησε, το φίλο μου Δημήτρη , που εκτός από το χρόνο που αφιέρωσε (που δεν ήταν και λίγος) , με ανέχτηκε και με το άγχος μου  για να φτάσει το χαρτί!
Τα ζουζούνια , και όχι μόνο, ξετρελάθηκαν!

 

1 σχόλιο:

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!