Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Δωράκια για τα Χριστούγεννα

Όσο δύσκολοι κι αν είναι οι καιροί , όσο κι αν τα οικονομικά είναι πιο συχνά μείον παρά συν, δεν μπορώ να αποχαιρετήσω τα παιδιά για τις γιορτές χωρίς να δώσω κάτι, έστω και μικρό. Προτιμώ επίσης να είναι κάτι που το έφτιαξα μόνη μου και όχι κάτι τυποποιημένο, γιατί εκτός του ότι θα είναι και πιο ακριβό δε θα έχει και καμία σχέση με μένα. Ακόμα θυμάμαι στο χριστουγεννιάτικο δέντρο του σπιτιού μου την κάρτα-στολίδι που είχε κάνει δώρο μια δασκάλα της αδερφής μου στα παιδιά τηε τάξης της.

Δε χρειάστηκε να ψάξω πολύ γιατί η ιδέα για το δωράκι μου μου ήρθε μια μέρα που σερφαρα στο pinterest. Εκεί η κατασκευή ήταν με μικρό κασπώ που τη μετέτρεψα λίγο χρησιμοποιώντας ποτηράκια από φελιζόλ.




Χρησιμοποίησα:
ποτηράκια από φελιζόλ
μαύρο ανεξίτηλο μαρκαδόρο
μικρά , πορτοκαλί πον πον
μεγάλα χριστουγεννιάτικα πον πον
σύρμα πίπας σε διάφορα χρώματα
λωρίδες από διάφορα χριστουγεννιάτικα χαρτόνια
χαρτί περιτυλίγματος
μικροδωράκια
πιστόλι σιλικόνης και περίπου μιάμιση μπάρα σιλικόνη

Ξεκίνησα λοιπόν!

Πήρα τα κυπελλάκια και με τον ανεξίτηλο μαρκαδόρο ζωγράφισα τελείες , χοντρές για τα μάτια και πιο λεπτές για το στόμα.


Μετά κόλλησα το σύρμα πίπας πάλι με σιλικόνη.

Συνέχισα κολλώντας με σιλικόνη το πορτοκαλί πον πον για μύτη.

Έπειτα κόλλησα στις δυο άκρες του σύρματος τα χριστουγεννιάτικα πον πον για τα προστατευτικά των αυτιών (δεν ξέρω πώς λέγονται).


Ύστερα πέρασα στο άνοιγμα του ποτηριού μια λωρίδα χρωματιστό χαρτόνι για κασκόλ.

Το κουτάκι μου ήταν έτοιμο. Το γέμισα με διάφορα: σοκολατάκια (που μας δώρισε το κέντρο ξένων  γλωσσών Chatsikou-Skoglund), μικρά χριστουγεννιάτικα μανταλάκια, αυτοκόλλητα και μια σβήστρα.

Τέλος έκλεισα το κουτάκι μου περνώντας σιλικόνη στο χείλος του ποτηριού και κολλώντας πάνω ένα κομμάτι χαρτί περιτυλίγματος που το έκοψα μετά στο περίγραμμα του ποτηριού.
Τα δωράκια μου ήταν έτοιμα για τα μικρά μου αστεράκια!

Μαριλού μου, σε ευχαριστώ για τις φωτογραφίες!!!

Όλη η κατασκευή (για όλα τα παιδιά μου +2 για τα ανιψάκια μου ;) ) μου πήρε 2 ώρες και δεν κόστισε πάνω από 8 ευρώ.

6 σχόλια:

  1. Υπέροχα τα χιονανθρωπάκια Σας! Μπράβο! Καλές Γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ιωαννάκι μου γλυκό, τα χιονοδωράκια σου είναι αξεπέραστα και κυρίως μοναδικά!!!! Είμαι σίγουρη ότι τα μικρά σου ξετρελάθηκαν. Καλές γιορτές με υγεία, πολλά χαμόγελα κοντά σε ανθρώπους που αγαπάς και ...καλή ξεκούραση!!!!!! Γέμισε τις μπαταρίες σου, πέρασε καλά και πρόσεχε την Ιωάννα! Είσαι πολύτιμη!!!!!!!!!!!!!!! Σε φιλώ-ΝΙΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπημενη μου Νικη σε ευχαριστω για τις τόσο πολύτιμες ευχές σου!!!! Ευχομαι με τη σειρά μου ό,τι καλύτερο για τους αγαπημενους σου και ειδικα για την κορουλα σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!