Αυτή την εβδομάδα λόγω στης στάσης εργασίας (για την αξιολόγηση) και τη δράση μας με την ημέρα για τα Αμεα το πρόγραμμά μας διαφοροποιήθηκε αρκετά. Δε δουλέψαμε το βιβλίο της γλώσσας , αλλά αυτό δε σημαίνει πως καθίσαμε κιόλας!
Την Τετάρτη γράψαμε ένα γράμμα στους φίλους μας από την Αμαλιάδα, στην τάξη της αγαπημένης μας κυρίας Ελένης και τα ψηφιακά δευτεράκια της.
Αφού πρώτα μιλήσαμε για τους κανόνες που ακολουθούμε όταν γράφουμε ένα γράμμα και είπαμε μερικές ιδέες για το τι θα μπορούσαμε να πούμε στους φίλους μας, χρησιμοποιήσαμε ένα ωραίο περίγραμμα και ξεκινήσαμε.
Τα γράμματα των παιδιών ήταν πραγματική αποκάλυψη! Δούλεψαν μόνα τους με ελάχιστη βοήθεια από εμένα. Αυτό που μου άρεσε πάρα πολύ ήταν πως προσπάθησαν να γράψουν ένα πολύ καλό γράμμα. Η αλήθεια είναι ότι όταν το γράμμα σου έχει αποδέκτη , όλο το εγχείρημα αποκτά ένα νόημα πραγματικό και όχι αφηρημένο!
Συνεχίσαμε να δουλεύουμε για το δέμα μας , φτιάχνοντας όμορφα στολίδια για κάθε έναν από τους φίλους μας. Χρησιμοποίησα τα εκμαγεία που έχω πολλά χρόνια (τώρα πού λεφτά για τέτοιες πολυτέλειες!). Ανακατεύω γύψο (απλό από χρωματοπωλείο-αντέχει περισσότερο και είναι πολύ πιο φτηνός) με ελάχιστο νερό, μέχρι να γίνει παχύς χυλός. Ρίχνω στα εκμαγεία και αφήνω να τραβήξουν λίγο, περίπου 2 ώρες. Μόλις ρίξω το γύψω , βουτάω και μια θηλιά για να μπορούμε να το κρεμάσουμε. Μετά τα ξεκαλουπώνω και τα αφήνω να στεγνωσουν τελείως πάνω στο καλοριφέρ (αν το καίμε) ή στον ήλιο. Καταλαβαίνουμε ότι στέγνωσαν όταν είναι πλέον άσπρα.
Κάθε παιδί χρωμάτισε ένα στολίδι με τέμπερα.
Το τελευταίο που ετοιμάσαμε για τους φίλους μας ήταν ένα δωράκι έκπληξη! Χρησιμοποιήσαμε ένα ρολό από χαρτί που το τυλίξαμε με μια φαρδιά λωρίδα χαρτί περιτυλίγματος.
Βάζω κόλλα ...
και τυλίγω!
Μετά κλείσαμε τη μια άκρη τσαλακώνοντας το χαρτί.
Η πιο σπουδαία ώρα έφτασε! Γεμίσαμε την καραμέλα μας με καραμέλες που έφεραν τα παιδιά από το σπίτι!
Στο τέλος τυλίξαμε και την άλλη μεριά της καραμέλας μας και δέσαμε με δυο κορδονάκια τις άκρες τους.
Την Πέμπτη γράψαμε ακόμη ένα γράμμα , αυτή τη φορά με παραλήπτη τον Αϊ-Βασίλη. Προσπαθήσαμε και πάλι να μην "καικαιδίζουμε" (να λέμε συνεχεια και και και) και να χρησιμοποιήσουμε τελείες, κόμματα και τις λέξεις επίσης και ακόμη όταν θέλουμε να συμπληρώσουμε κάτι.
Τα γράμματά μας γεμάτα αγάπη για τον Αγιο και ευχές για όλο τον κόσμο , αλλά και για το αγαπημένο μας δωράκι :
Τα διπλώσαμε και τα βάλαμε στο φάκελο που ετοιμάσαμε πάλι μόνοι μας!
Στο ταχυδρομείο μας υποδέχτηκαν , όπως πάντα εγκάρδια, η αγαπημένη μας κυρία Γώγα και ο προϊστάμενος του ταχυδρομείου. Ελυσαν όλες μας τις απορίες και μας έδειξαν πώς ταχυδρομούμε ένα γράμμα και ένα δέμα. Ενημερωθήκαμε μάλιστα πως το δέμα μας θα φτάσει στους φίλους μας τη Δευτέρα! Ο Αϊ-Βασίλης θα αργήσει να πάρει τα γραμματά μας λίγες μέρες γιατί μένει πολύυυυυυ μακριά!
Τους ευχαριστήσαμε ευγενικά και ξεκινήσαμε για την επιστροφή μας στο σχολείο.
Γράμματα
Την Τετάρτη γράψαμε ένα γράμμα στους φίλους μας από την Αμαλιάδα, στην τάξη της αγαπημένης μας κυρίας Ελένης και τα ψηφιακά δευτεράκια της.
Αφού πρώτα μιλήσαμε για τους κανόνες που ακολουθούμε όταν γράφουμε ένα γράμμα και είπαμε μερικές ιδέες για το τι θα μπορούσαμε να πούμε στους φίλους μας, χρησιμοποιήσαμε ένα ωραίο περίγραμμα και ξεκινήσαμε.
Τα γράμματα των παιδιών ήταν πραγματική αποκάλυψη! Δούλεψαν μόνα τους με ελάχιστη βοήθεια από εμένα. Αυτό που μου άρεσε πάρα πολύ ήταν πως προσπάθησαν να γράψουν ένα πολύ καλό γράμμα. Η αλήθεια είναι ότι όταν το γράμμα σου έχει αποδέκτη , όλο το εγχείρημα αποκτά ένα νόημα πραγματικό και όχι αφηρημένο!
Συνεχίσαμε να δουλεύουμε για το δέμα μας , φτιάχνοντας όμορφα στολίδια για κάθε έναν από τους φίλους μας. Χρησιμοποίησα τα εκμαγεία που έχω πολλά χρόνια (τώρα πού λεφτά για τέτοιες πολυτέλειες!). Ανακατεύω γύψο (απλό από χρωματοπωλείο-αντέχει περισσότερο και είναι πολύ πιο φτηνός) με ελάχιστο νερό, μέχρι να γίνει παχύς χυλός. Ρίχνω στα εκμαγεία και αφήνω να τραβήξουν λίγο, περίπου 2 ώρες. Μόλις ρίξω το γύψω , βουτάω και μια θηλιά για να μπορούμε να το κρεμάσουμε. Μετά τα ξεκαλουπώνω και τα αφήνω να στεγνωσουν τελείως πάνω στο καλοριφέρ (αν το καίμε) ή στον ήλιο. Καταλαβαίνουμε ότι στέγνωσαν όταν είναι πλέον άσπρα.
Κάθε παιδί χρωμάτισε ένα στολίδι με τέμπερα.
Το τελευταίο που ετοιμάσαμε για τους φίλους μας ήταν ένα δωράκι έκπληξη! Χρησιμοποιήσαμε ένα ρολό από χαρτί που το τυλίξαμε με μια φαρδιά λωρίδα χαρτί περιτυλίγματος.
Βάζω κόλλα ...
και τυλίγω!
Μετά κλείσαμε τη μια άκρη τσαλακώνοντας το χαρτί.
Η πιο σπουδαία ώρα έφτασε! Γεμίσαμε την καραμέλα μας με καραμέλες που έφεραν τα παιδιά από το σπίτι!
Στο τέλος τυλίξαμε και την άλλη μεριά της καραμέλας μας και δέσαμε με δυο κορδονάκια τις άκρες τους.
Την Πέμπτη γράψαμε ακόμη ένα γράμμα , αυτή τη φορά με παραλήπτη τον Αϊ-Βασίλη. Προσπαθήσαμε και πάλι να μην "καικαιδίζουμε" (να λέμε συνεχεια και και και) και να χρησιμοποιήσουμε τελείες, κόμματα και τις λέξεις επίσης και ακόμη όταν θέλουμε να συμπληρώσουμε κάτι.
Τα γράμματά μας γεμάτα αγάπη για τον Αγιο και ευχές για όλο τον κόσμο , αλλά και για το αγαπημένο μας δωράκι :
Τα διπλώσαμε και τα βάλαμε στο φάκελο που ετοιμάσαμε πάλι μόνοι μας!
Εδώ το πατρόν
Πλέον δεν έμενε τίποτε άλλο από το να πάμε να τα ταχυδρομήσουμε! Ξεκινήσαμε λοιπόν με τα γράμματά μας στο χέρι (η κυρία κουβάλησε το δέμα)!Στο ταχυδρομείο μας υποδέχτηκαν , όπως πάντα εγκάρδια, η αγαπημένη μας κυρία Γώγα και ο προϊστάμενος του ταχυδρομείου. Ελυσαν όλες μας τις απορίες και μας έδειξαν πώς ταχυδρομούμε ένα γράμμα και ένα δέμα. Ενημερωθήκαμε μάλιστα πως το δέμα μας θα φτάσει στους φίλους μας τη Δευτέρα! Ο Αϊ-Βασίλης θα αργήσει να πάρει τα γραμματά μας λίγες μέρες γιατί μένει πολύυυυυυ μακριά!
Τους ευχαριστήσαμε ευγενικά και ξεκινήσαμε για την επιστροφή μας στο σχολείο.
Γράμματα
μπραβο σας!
ΑπάντησηΔιαγραφή