Συνεχίσαμε στη 12η ενότητα σήμερα κάνοντας το κείμενο "Το αστέρι των Χριστουγέννων".
Διαβάσαμε πρώτα 2 φορές το κείμενο , μια εγώ και μια τα παιδιά μόνα τους. Μετά δουλέψαμε τις λεπτομέρειες της ιστορίας βρίσκοντας και υπογραμμίζοντας κάποια κομμάτια με χρώματα. Με αυτόν τον τρόπο γίνεται πιο εύκολη η κατανόηση μεγάλων κειμένων και η περίληψή τους.
Συνεχίσαμε απαντώντας στις ερωτήσεις προφορικά και εντοπίζοντας στο κείμενο την απάντηση. Κυκλώσαμε τις απαντήσεις και κάποιες τις δώσαμε και γραπτά.
Η ιστορία άρεσε πολύ στα παιδιά , αν και το τέλος τα στεναχώρησε αρκετά. Μιλήσαμε για τη Μαρία και τον Ιωσήφ και τους 3 μάγους , που τα παιδιά εύκολα αναγνώρισαν μέσα στην ιστορία.
Συνεχίσαμε με την άσκηση του βιβλίου όπου έπρεπε να βρούμε το υποκείμενο (ποιος) και το ρηματικό μέρος των προτάσεων (τι κάνει;). Αρχικά το δουλέψαμε προφορικά σαν παιχνιδάκι μέσα στην τάξη. Πρώτα τους έδωσα εγώ μερικές προτάσεις κι έπρεπε να βρουν τα 2 κομμάτια (ποιος και τι κάνει). Στη συνέχεια άφησα τα παιδιά να φτιάξουν όνα τους προτάσεις και να αναγνωρίσουν τα 2 κομμάτια σε αυτές.
Η άσκηση τους άρεσε πάρα πολύ! Κάναμε και αυτήν του βιβλίου (που για άλλη μια φορά ο χώρος για να γράψουμε ήταν ελάχιστος) και του τετραδίου εργασιών.
Φύλλα εργασίας της ενότητας
Διαβάσαμε πρώτα 2 φορές το κείμενο , μια εγώ και μια τα παιδιά μόνα τους. Μετά δουλέψαμε τις λεπτομέρειες της ιστορίας βρίσκοντας και υπογραμμίζοντας κάποια κομμάτια με χρώματα. Με αυτόν τον τρόπο γίνεται πιο εύκολη η κατανόηση μεγάλων κειμένων και η περίληψή τους.
Συνεχίσαμε απαντώντας στις ερωτήσεις προφορικά και εντοπίζοντας στο κείμενο την απάντηση. Κυκλώσαμε τις απαντήσεις και κάποιες τις δώσαμε και γραπτά.
Η ιστορία άρεσε πολύ στα παιδιά , αν και το τέλος τα στεναχώρησε αρκετά. Μιλήσαμε για τη Μαρία και τον Ιωσήφ και τους 3 μάγους , που τα παιδιά εύκολα αναγνώρισαν μέσα στην ιστορία.
Συνεχίσαμε με την άσκηση του βιβλίου όπου έπρεπε να βρούμε το υποκείμενο (ποιος) και το ρηματικό μέρος των προτάσεων (τι κάνει;). Αρχικά το δουλέψαμε προφορικά σαν παιχνιδάκι μέσα στην τάξη. Πρώτα τους έδωσα εγώ μερικές προτάσεις κι έπρεπε να βρουν τα 2 κομμάτια (ποιος και τι κάνει). Στη συνέχεια άφησα τα παιδιά να φτιάξουν όνα τους προτάσεις και να αναγνωρίσουν τα 2 κομμάτια σε αυτές.
Η άσκηση τους άρεσε πάρα πολύ! Κάναμε και αυτήν του βιβλίου (που για άλλη μια φορά ο χώρος για να γράψουμε ήταν ελάχιστος) και του τετραδίου εργασιών.
Φύλλα εργασίας της ενότητας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε μου το σχόλιό σας! / Leave your comment here!